Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
donderdag 3 januari 2013 om 21:13
quote:DeeDee86 schreef op 03 januari 2013 @ 20:16:
[...]
Is ook saai! waar is iedereen?
En ik mis datdus
Ik word niet eens gemist
Zit naar Johnny Depp en Angelina Jolie te kijken.
En heb de afgelopen 2 dagen bijgelezen in het 'welke fout maak je maar 1 keer'-topic. Kende ik nog niet, hilarisch. Goeie zet, Amand
[...]
Is ook saai! waar is iedereen?
En ik mis datdus
Ik word niet eens gemist
Zit naar Johnny Depp en Angelina Jolie te kijken.
En heb de afgelopen 2 dagen bijgelezen in het 'welke fout maak je maar 1 keer'-topic. Kende ik nog niet, hilarisch. Goeie zet, Amand
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 3 januari 2013 om 21:30
DE marathon ja.
Maar ik vind t wel meevallen qua tijd hoor. Ik woon heel dicht bij mijn werk dat scheelt. Ik loop de deur uit en begin mat hardlopen dus dan zo gedaan. Basketballen is op 200 meter van mn huis en fitness iets verder maar dat duurt in de sportschool ook maar een half uur (8 oefeningen met 4 series van 15 er achter elkaar doorheen rammen).
Maar na de marathon kan ik weer beginnen met mn grote liefde: wielrennen!
Maar ik vind t wel meevallen qua tijd hoor. Ik woon heel dicht bij mijn werk dat scheelt. Ik loop de deur uit en begin mat hardlopen dus dan zo gedaan. Basketballen is op 200 meter van mn huis en fitness iets verder maar dat duurt in de sportschool ook maar een half uur (8 oefeningen met 4 series van 15 er achter elkaar doorheen rammen).
donderdag 3 januari 2013 om 21:30
quote:Peacy schreef op 03 januari 2013 @ 21:26:
Ik ga ook sporten. Maar morgen even uitzoeken..goed van je. Het is echt heerlijk om te doen. Ik zeg vaak: "Een ander gaat naar de psycholoog, ik ga sporten." Ik word er een blij mens van. En een gunstige bijkomstigheid is dat je je evt. lovehandles ziet verdwijnen. Daar is SGman weer niet zo blij mee, want die houdt graag iets vast zegt hij
Ik ga ook sporten. Maar morgen even uitzoeken..goed van je. Het is echt heerlijk om te doen. Ik zeg vaak: "Een ander gaat naar de psycholoog, ik ga sporten." Ik word er een blij mens van. En een gunstige bijkomstigheid is dat je je evt. lovehandles ziet verdwijnen. Daar is SGman weer niet zo blij mee, want die houdt graag iets vast zegt hij
donderdag 3 januari 2013 om 21:32
quote:sportivity-girl schreef op 03 januari 2013 @ 20:43:
[...]
als ik mijn bed zie, slaap ik al...
Snel slapen betekent dat je na een paar uur alweer kunt opstaan omdat je klaar bent met slapen.
Als je met zes uur per nacht toe kan heb je meer uren per dag beschikbaar.
Je hebt ook mensen die heel langzaam slapen, die hebben aan 9 uur per nacht nog niet genoeg.
[...]
als ik mijn bed zie, slaap ik al...
Snel slapen betekent dat je na een paar uur alweer kunt opstaan omdat je klaar bent met slapen.
Je hebt ook mensen die heel langzaam slapen, die hebben aan 9 uur per nacht nog niet genoeg.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 3 januari 2013 om 21:33
quote:badmeester schreef op 03 januari 2013 @ 21:30:
DE marathon ja.
Je traint dan steeds een andere spiergroep neem ik aan in de sportschool? Losse gewichten of apparaten?
Heb vanavond gespind. Ook erg lekker om een leeg hoofd te krijgen
DE marathon ja.
Je traint dan steeds een andere spiergroep neem ik aan in de sportschool? Losse gewichten of apparaten?
Heb vanavond gespind. Ook erg lekker om een leeg hoofd te krijgen
donderdag 3 januari 2013 om 21:35
quote:Donkeyshot schreef op 03 januari 2013 @ 21:32:
[...]
Je hebt ook mensen die heel langzaam slapen, die hebben aan 9 uur per nacht nog niet genoeg.aah zo. Dan ben ik echt een langzame slaper. Mijn vader zei vroeger al: jij slaapt je nog s een keer dood. Maar ja hij is een snelle slaper
[...]
Je hebt ook mensen die heel langzaam slapen, die hebben aan 9 uur per nacht nog niet genoeg.aah zo. Dan ben ik echt een langzame slaper. Mijn vader zei vroeger al: jij slaapt je nog s een keer dood. Maar ja hij is een snelle slaper
donderdag 3 januari 2013 om 21:36