Welke auto rij jij?

04-01-2013 16:36 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het vrouwen achter het stuur topic en gezien we geconstateerd hebben dat hier alleen maar vrouwen schrijven die geweldig kunnen autorijden én parkeren wil ik ook wel weten: welke auto rijd jij? Ohja en ben je vrouw of man natuurlijk, en hoeveel rij je gemiddeld?

En dan zullen we zien of we die leasebakkers eruit kunnen pikken
Peugeot 107 Private Lease. Vrouw en 15000km per jaar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
MachoMan...BMW3.20d...50.000 gemiddeld..
Renault Scenic Business line, vrouw, 22.000 km per jaar.
Ik ben vrouw. Ik rij een hele snelle, grote en zeer mannelijke bak.

Vind het leuk om kerels eruit te rijden en heb ook weleens een deuk gereden door gewoon niet op te letten!
Voor 5 jaar terug gaf ik training aan een team samen met nog een vrouw. We waren beide halverwege de 20. Ik kwam altijd op de oude barrel fiets, zij in haar te gek gave peugeot 205

Een jaar later waren we allebei aan de man. Vanaf dat moment reed zij naar de wedstrijden in zijn Audi A5 en ik reed erheen in vriends BMW compact automaat

En dat doen we nu tot op de dag van vandaag!
quote:Fame schreef op 04 januari 2013 @ 16:38:

Peugeot 107 Private Lease. Vrouw en 15000km per jaar.Is dat niet reteduur? Of is het brutaal om dat te vragen?
I would rather shit in my hands and clap
Een verrotte mazda 323 uit 1992 zonder stuurbekrachtiging en met kapotte ruitenwisservloeistoftoevoer van mijn moeder. Ik heb een soort ultieme haat-liefde relatie met dat ding.
Opel Corsa, sport edition uit 2010. Nieuw gekocht en een prima auto.

Vriend rijdt een Fiat Panda, goedkoop aan kunnen komen en hij gebruikt 'm alleen voor zijn woon-werk kilometers. De overige km maakt hij met mijn auto. Niet echt een mannelijke auto, maar dat is zijn keuze:)

Rij gemiddeld 600 km ( alleen maar de km voor het werk)per week, zo'n 25.000-30.000 op jaarbasis. Daarnaast nog de privé kilometers en de vakanties, ik denk totaal op 35.000 km per jaar.

Staan de auto's van vader of moeder voor de deur, dan neem ik deze mee in het weekend. Een Audi S6 en een Audi Q3. Rijdt toch wat anders dan mijn Opel:)

Mochten vriend en ik kinderen krijgen, dan wordt het wel een grotere auto, voorkeur is nu Nissan Qashqai, dat wordt nog even sparen-;)
opel corsa ong 4000 km per jaar.

Ben een vrouw.

In inparkeren niet echt een ster, en ga de snelweg niet op(dat doet vriend)
Volvo S60 T4, 25000 km per jaar. Ik ben een vrouw.
Your luck's about to change, cher.
Ik denk dat ik er in het afgelopen jaar ongeveer15.000 op heb gezet. Maargoed ik heb m niet altijd in bezit en heb ook auto van werkgever gereden het afgelopen jaar dus hoeveel ik nou precies gereden heb? Weet het niet precies. Denk ongeveer 25.000
Ik ben een vrouw en heb sinds een paar weken een Chrysler Grand Voyager, hiervoor in Nederland een Citoen Xantia Break en in de VS een Honda Odyssey. Mijn man heeft zijn eigen, kleinere auto.

Geen idee hoeveel ik rij, ik denk gemiddeld zo'n 200 km per week.
Ik ook een grote, snelle en mannelijke auto. Een jaar of wat terug had ik het nooit geloofd als iemand me had verteld dat ik ooit zo'n auto zou kopen. Ik ben veel meer van de kleinere sportievere auto's. Maar helaas heb ik fysiek echt veel comfort nodig om überhaupt nog te kunnen rijden en bovendien moet er een grote hond mee kunnen.

1 + 1 is 2!
Waarom ga je in hemelsnaam de snelweg niet op?
Haha wat een topic!

Vrouw, Volvo V40 en zo'n 40.000KM per jaar
quote:tialtngo schreef op 04 januari 2013 @ 16:42:

[...]

Is dat niet reteduur? Of is het brutaal om dat te vragen?Neehoor, je doet veel te vrouwelijk weer! Gewoon vragen. Op de man af!
Vrouw

Polo6n2 heb de auto alleen nodig buiten werktijd.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Wat wordt er verstaan onder 'grote, snelle, mannelijke' auto?
quote:trouwehondenogen schreef op 04 januari 2013 @ 16:42:

opel corsa ong 4000 km per jaar.

Ben een vrouw.

In inparkeren niet echt een ster, en ga de snelweg niet op(dat doet vriend)Waarom rijd je niet op de snelweg?
Vrouw, deel een mazda (oude bak) met plofhaan... Ik rij denk ik toch al gauw zo'n 5000 km per jaar. Nee geen typefout!!

Ik fiets veel en werk 9 km van mijn huis vandaan. :-)
Ik laat me rijden

Door bus en trein weliswaar, maar he, het gaat om het idee toch?
Bootje op de golven je rijdt iig groot!
Of rij heeeeeel soms in de bora van mn man
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
V, Fiat pinda, 3500 km per jaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven