Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat lief, heeft Jinnyman die samen met Thomas gemaakt?

Wow, dat klinkt als een mooi kadootje Compu.

Hier een flutterig gevouwen pennen-/papierbakje.
Ksst weg jij
hahahahaha
Men. de Uil laten kennismaken met heel diep water (zwembadje)?

Speel je 'm af op You Tube ofzo?

Leuk flutterige kadootjes! Wel gebruiken he.

Bam, kaart kon je wel ff gebruiken dus, ben jij aan het werk vandaag eigenlijk??

Zo...we vertrekken zo richting schoonfam. De bbq gaat in de hens.
Star, Jinnyman heeft dat smen met hem gemaakt. Lief he? Oh ja ik heb een vraag aan jou als opperbunny. Totaal off-topic (nou ja, alleen het woord konijn is misschien on-topic): als ik onze Nijn van de grasren weer in zijn hok wil doen spartelt hij zo enorm dat ik soms bang ben hem pijn te doen. Ik houd hem haast niet dan (verder echt lief ventje hoor). Ik pak hem vaak in het nekvel anders krabt hij mij helemaal open. Weet jij misschien hoe dat handiger kan?

Compu, wat een leuk present heb je gekregen! Wat ontzettend lief zeg.

Bam, haha leuk zeg die Juul!
Ja heel lief van hem. Dat soort dingen denkt de mijne niet aan

Offtopic? Het gaat toch allang niet meer over bevallen in januari 2006? Dan kunnen we hele topic wel opdoeken in verband met offtopigheid

Nekvel is de beste manier, voelt hij niks van. Dat spartelen doet hij zichzelf en jou alleen maar zeer mee. Ik doe het met mijn niewe liefje niet, die is zooooo rustig. Wat een scheet is dat. Komt naar me toe voor een knuffel, net een kat.
Haha, nee natuurlijk gaat het niet meer over bevallen 2006, dan zijn we snel uitgekletst denk ik :-). Dan maar weer nekvel, arm beestje. Wat een liefje is die van jullie dat ie een knuffel komt halen zeg!
Hallo!

Iedereen aan het genieten van haar moederdag? Worden we verwend? Hier werden we verwend met 2 veeel te vroege kinderen, die al om 6 uur bij hun moeder wilden zijn... De mannen gingen eruit om ontbijtje te maken (wat erg lekker was) en moeders kreeg cadeautjes. (heel leuk tegeltje met foto van kids en van Ties een gekleurde zakdoek met een chocolaatje erin...) Verder de hele dag in de tuin vertoefd, in het zonnetje bij het zwembadje. De bbq aangestoken en daarna badderen en het grut op bed. En nu wij relaxen... Ben bekaf van een dagje niks doen haha!

Ben beetje stom geweest. Donderdag verwijzing gehad voor echo van CB-arts. moest ik inleveren bij huisarts voor "echte" verwijzing. Ben ik dus vergeten en morgen is huisarts er natuurlijk niet en moet dinsdag om 8.10 uur bij ziekenhuis zijn. Stom hè... Weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Denk dat ik maar heenga en het uitleg en dan heel zielig kijken en hopen dat ze de echo evengoed nog maken...

Whahaha ontopic en offtopic, dat wordt nog wat dan... Straks worden we verbannen naar overige of zo...

Star dus een flutterig cadeau? mijne was leuk hoor, zal zo even fotootje plaatsen...
quote:Star schreef op 11 mei 2008 @ 20:24:

Ja heel lief van hem. Dat soort dingen denkt de mijne niet aan

Mijn vent denkt daar ook niet altijd aan hoor, maar had hem weken geleden gehint en dat is blijkbaar blijven hangen . Vorig jaar was ie echt alle feestdage vergeten, dus had waarschijnlijk wat goed te maken .

Zo kon ik meteen mijn moppies weer even showen...
Ziggy's vriendinnetje is aan het bevallen

De score is 4 reutjes tot nu toe.

Jeeeeee wat is Fieke groot ineens!!! En wat krijgt ze nu een 'eigen' koppie ineens, ze lijkt niet meer zo op haar broer, moppie

Komt vast wel goed met die 'nep' verwijzing Bridge!

Wel fijn Jin, een lerende vent
ja lief hè... Tsja ben benieuwd dinsdag. Twijfel nog of ik schoonouders vraag om naar huisarts te gaan en dan de verwijzing z.s.m. naar mij toe te laten brengen... Wat denken jullie?

Joehoe: die ziggy!!! Deze brengen nu dus wel wat op toch? 4 reutjes, leuk! Willen jullie er zelf ook een?
Mwa, ik zou het niet doen Bridge, je schoonouders vragen. Je kan altijd als eerste 's ochtends vroeg even de huisarts bellen (of als je in het ziekenhuis bent) en vragen of ze verwijzing naar ziekenhuis willen faxen. Anders moeten je schoonouders zo vroeg hun bedje uit

Ik zou wel willen, maar beetje onhandig nu met peuter. Volgende nest je maar. Deze brengen inderdaad wel wat op.
Tsja schoonouders zijn altijd vroeg op, maar idd. Faxen dacht ik ook aan, zouden ze dat doen? En misschien verwijzing 's middags langs brengen...

Oh leuk, dan heb je nog iets leuks om naar uit te kijken!
Oei wat spannend!! Go Ziggygirl, go!

Bridges, ik heb even wat gemist geloof ik. Waarvoor heb jij een echo nodig? Leuke foto´s! Echt een dametje al zeg.
quote:bridges6 schreef op 11 mei 2008 @ 21:03:

Tsja schoonouders zijn altijd vroeg op, maar idd. Faxen dacht ik ook aan, zouden ze dat doen? En misschien verwijzing 's middags langs brengen...

Oh leuk, dan heb je nog iets leuks om naar uit te kijken!Ja tuurlijk, gewoon zeggen dat je vergeten komt en dat hij of gefaxt wordt of dat je 'm later brengt. Zal echt wel geen probleem zijn hoor. Ze weten toch waarvoor je komt?
Bridge is zwanger van een drieling, dus vandaar die echo
Fieke krijgt een echo voor haar heupjes omdat ik een spreidbroekje heb gehad. Dan heeft zij ook een risico en als meisje nog iets meer dus vandaar. Als de echo goed is, gaan we inbakeren. Als de echo "fout" is, krijgt ze een spreidbroekj. (Dan zijn de beentjes in ieder geval gefixeerd, is ze misschien ook wat rustiger... ;) )
quote:Star schreef op 11 mei 2008 @ 21:06:

Bridge is zwanger van een drieling, dus vandaar die echo Ondanks mijn nieuwe spiraal... Schrok wel even van dat topic hier, zij had zelfde spiraaltje als ik... Maar ach,ik ga ook maar voor de 18!

[...]

Ja tuurlijk, gewoon zeggen dat je vergeten komt en dat hij of gefaxt wordt of dat je 'm later brengt. Zal echt wel geen probleem zijn hoor. Ze weten toch waarvoor je komt?Ja en op verwijzing van CB-arts staat ook dat het is vanwege mijn "verleden" dus verwijzing krijg ik echt wel...
Bridge heeft nu geen spreidbroekje meer gelukkig. Anders zou het wel heel makkelijk zijn voor Bridgesman

Sorry, beetje melig

Jaaaa 18!!!!! Niet normaal toch?!?!? Heb je dat huis gezien? Leek wel een restaurant ofzo.
Oh, dat had ik wel meegekregen, maar wist niet dat het daarvoor was, excuses! Toch weer spanennd allemaal. Hier doen ze standaard zo´n echo bij de Kinderarzt bij een van de onderzoeken.
Vind het toch wel goed geregeld in DLD vaak wat zulke dingen betreft...

Neig toch steeds meer naar die kant. Ook qua onderwijs trouwens, schijnt wel ok te zijn. Weet jij of daar ook Montessori scholen zijn Jin?

Bridge is zwanger van een drieling, dus vandaar die echo Huh, ik dacht dat alelen nummer negentien op komst was? Maar nummer twintig en eenentwintig dus ook begrijp ik?
Whahahaha! Maar die spreidbroekjes zijn hastikke handig gemaakt hoor! Ideaal ook om mee te bevallen, je hebt tenminste twee vrije handen!
anoniem_28228 wijzigde dit bericht op 11-05-2008 21:17
Reden: Typen blijft lastig...
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven