Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
CD, ik neem Thomas ook voor elk wissewasje mee. Tuin is kindvriendelijk, maar als er een badje staat durf ik hem ook niet alleen te laten. Lastig soms, vind ik ook hoor. Wat is Kevin lief voor Twan, genieten is dat he?

Oh ja, oortjes van Simon waren oke, geen afwijkingen gevonden.
Amalia: zag die foto van L. net, tjonge, die is goed gevallen nietwaar? Heeft ie er nog last van?

Bridges: ja, hier loopt de bv nog erg goed gelukkig. Soms heeft ie zelfs genoeg aan 1 kant!

Bam: nog gefeliciteerd! Ben je erg verwend met cadeaus?

Kokos: gingen jullie deze week met vakantie? Veel plezier dan!

Nou, dit was het even voor nu, ik ga nu echt douchen!
Fijn Jinny, dat de oortjes goed waren! Das weer een opluchting dan he!

Helaas is de tuin hier absoluut niet kindvriendelijk of -veilig, dus ik moet er sowieso goed op letten! Maar goed, het speelveld word ooit nog afgezet met een hek, dus dat scheelt dan al!

Helemaal veilig zal het nooit worden, aangezien vriend met z'n bedrijfspul zit, dus er slingert hier op het terrein nogal wat rond.

Maar goed, tot nu toe zijn er nog geen erge ongelukken gebeurt, hoogstens wat blauwe plekken, haha.
oh oh, ik laat laurens wel alleen met het badje. Maar eigenlijk doe ik niet zoveel hoor, de hele dag :-) Ja, ook een beetje in de tuin hangen. En soms berend in en uit bed halen. Hmm, niet zo verantwoord....

Ga erin. oja, Berend werd vanmorgen 8.05 wakker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus Bridges, hier is je beker terug!

Zo blij...
Nee hoor lieve Jin en Bridge, alles goed, maar gewoon even geen zin wat ik al eerder schreef

Maar goed, kom maar op met die lekkere plakkerige knuffels

(Bij jullie ook zo warm Jin?)
Hallo,

Zijn net terug van het strand. Het was heeeerlijk.

We waren er na 9-en en tot een uur of 11.30 uur.

Dan is het rustig en kun je goed parkeren.

CG vond het super!! Rennen naar de zee. Terwijl het de eerste keer was. Heb foto's geplaatst.

Fijne dag allemaal!
Oeeee vond ze het niet koud het water? Ze rent er zo in!

Wat een lange meid is het trouwens, of lijkt dat maar zo in mijn kabouteroptiek? En ze krijgt krullen, lief. Eindelijk lang verwachte haar, kan mama eindelijk met strikjes aan de gang
Daaaahaaaag meiden, tot over een week.
Veel plezier Kokos!
Fijne vakantie Kokos! Even bijkomen, heerlijk, heb je vast nodig.

Fijn dat het goed gaat hoor Star en dat je dus alleen gewoon geen zin hebt. Het is hier erg warm, heerlijk!

Compu, dappere meid zeg is cg! Ik ga even spieken op de foto.

Fijne dag allemaal!
Dag Kokos! Genietze!

Nah Star, ze had geen angst, niks! 'Pierenbadje' vond ze niet leuk, ze wilde gelijk door naar zee! Ook van kou geen last. Maar daarna...lidderen haha. Voortaan een badjasje mee.

En dat haar...ik kan het er wel uitkijken! Het kan een gebrek zijn aan sulfur en kan bij syndroom horen. Nouja, we zien het wel.

Ik zag trouwens sproetjes bij d'r, ook leuk!

Ze is 86 cm.

Leuk jurkje van Ceetje! En die paarse Crocjes, geweldig!!!

Is ze al aangekomen in Amerika?

Jinny, fijn van het gehoor!! Weer een zorg minder.

Wat een enige badcape!!
Goh Amalia, dat vergeet je ook niet meer...Eng hoor. Hoe lang duurde het voordat hij opgeknapt was? Dus letten op sufheid en wel/niet eten.

Bridges, de rust is wedergekeerd hier. Geen krant etc. meer aan de deur. Het was van de week nog in dat politieprogramma van RTVNH. Maar er zal wel niet zoveel uitkomen.

We denken nu over ooit verhuizen en op welke termijn.

Ik was vandaag bij de Fransman (kaasboerderij), daar staan leuke tractortjes om op te spelen en natuurlijk heerlijke boerenkaas.
Is vent ook naar de voetbal trouwens?
Hahaha, jij bent vlot met foto's kijken

Nee, ze wil maar wel steeds naar opa en oma in Amerika. Ze blijft het zeggen

Maar heur haar groeit WEL Compu! Komt goed, in de zomer groeit het vaak harder dus als niet bij syndroom hoort kickstart het nu misschien wel. Aaaaah sproetjes vind ik zo schattig! Die wil ik ook bij kind, maar nog niet gezien

86? Jee, ze lijkt veel langer. Komt misschien omdat ik zo'n klein dikkie heb

Vanmiddag nog iets gedaan?
Compu heb je MSN? Wil je even iets vragen?
Hihi kickstarten! :-) Ik hoop het!

Ze lijkt denk ik langer doordat de verhouding een beetje zoek is vanwege het kleine koppie. Ik hoor het wel vaker.

Cee morgen ook op sjiek? Wij hebben 2 visites en de Jottum jurk moet en zal aan!

Vanmiddag eerst in zwembadje in de tuin, daarna naar een muziekfestival. Ik vond het daar niet zo leuk en ben even met CG naar de speeltuin geweest (vriend bleef achter). Daar waren 2 vriendinnen, dus lekker gekletst.
MSN... ik dacht het. Zal even zien.
Ik dacht het wel

Nee morgen niet op sjiek, veel te warm. Ze wil alleen maar in haar blote kont

Jullie gaan naar beide oma's?
grrr tekst weg...
Hai dus. Vent idd naar voetbal. Ik heb twee kids alleen op bed gekregen en ben nu aan het puinruimen. Hadden geen zin om onze tijd met de kids te verspillen aan opruimen dus doe ik nu maar even. Zo was van mijn droogmolen halen!

Al onze moeders zijn op vakantie dus heb hier een echte moederdag! Joehoe!!!

Compu: lekker het strand! Wij vonden het badje in tuin al prima. Geen zin in gesleep met twee kids en troep. Fijn dat het rustig is bij jullie. Deze kant op verhuizen? markt is hier altijd erg gezellig hoor!!!

Star: fijn dat alles goed met je gaat, vind je ons niet lief genoeg meer of zo? ;)

Hoe komen jullie aan je jottum jurken? zelf kopen of via marktplaats of zo? Kan ik t.z.t niet wat overnemen?

Jin: Fijn van het gehoor. Wanneer krijg je nu weer leuke visite? Hoe gaat het met de mannetjes en het slapen eigenlijk?

Amalia: bedankt hoor maar hier was het kwart voor 8 vanmorgen dus ook niet slecht! jammer dat het hier luilak was enw e dus om 5 uur al muziek hoorden. En om half 4 meisje gevoed dus ach...

CD: fijn dat alles goed gaat. Wel balen dat je veel alleen bent hoor.
Nee jou zeker niet Bridge
We blijven helaas hier Bridges! Vriend wil in de stad wonen.

We hebben een paar favo wijken en houden Funda in de smiezen.

Die Jottum jurk heb ik van schoonouders. Zou het zelf niet (kunnen) kopen. Heb zelf geen merkspul.
Kan ik me voorstellen hoor Compu! is ook leuke stad!
quote:Star schreef op 10 mei 2008 @ 20:50:

Nee jou zeker niet Bridge Hou ook van jou hoor!!!
Dames, dames, liefdesverklaringen graag aan de mannen. Die komen er bekaaid af met al die kids haha!

Bridges heeft mail.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven