Good Luck!
zaterdag 10 mei 2008 om 22:13
Hoi hoi,
Wat een heerlijk weer is het toch echt genieten hier!
Hel: Is die vage man nu ook afgehaakt met het appartement?
Ben je al uit het kinderdagverblijf voor Mare?
Amalia: Oef, dat ziet er niet zo fraai uit, gelukkig heeft Laurens er verder geen last van. Is het al aan het wegtrekken?
Berend helemaal blij dat ie nu "los" is?
Knap hoor van je dat je gaat spinnen, ik vind dat dus helemaal niks, een uur in de trappers staan. Volgens mij breken mijn pootjes na 5 minuten al af.
Mickey: Gefeliciteerd met je zwangerschap, erg leuk.
Cin: Wat een gedoe met het huis, is er intussen al duidelijkheid?
Wat heb je toch een stel mooie kinders, en dat filmpje: GEWELDIG!!
Suze: Bevalt het nog steeds goed op je werk? En hoe is het met de huizenjacht?
Mal: Hoe is het gegaan met Mr J. ( nu ik dit type bedenk ik me dat je geen internet hebt).
Juud: Ben je al bezig inmiddels met de babykamer. Tijd vliegt wel snel zeg 31 weken alweer.
Kokos: Fijne vacantie. Even eruit zal je goed doen.
Cd: Fijn dat alles goed gaat met Twan. Als ik jou zou hoor over Kevin, is Juul een rustige en die vind ik soms al druk, hahaha
Wat een heerlijk weer is het toch echt genieten hier!
Hel: Is die vage man nu ook afgehaakt met het appartement?
Ben je al uit het kinderdagverblijf voor Mare?
Amalia: Oef, dat ziet er niet zo fraai uit, gelukkig heeft Laurens er verder geen last van. Is het al aan het wegtrekken?
Berend helemaal blij dat ie nu "los" is?
Knap hoor van je dat je gaat spinnen, ik vind dat dus helemaal niks, een uur in de trappers staan. Volgens mij breken mijn pootjes na 5 minuten al af.
Mickey: Gefeliciteerd met je zwangerschap, erg leuk.
Cin: Wat een gedoe met het huis, is er intussen al duidelijkheid?
Wat heb je toch een stel mooie kinders, en dat filmpje: GEWELDIG!!
Suze: Bevalt het nog steeds goed op je werk? En hoe is het met de huizenjacht?
Mal: Hoe is het gegaan met Mr J. ( nu ik dit type bedenk ik me dat je geen internet hebt).
Juud: Ben je al bezig inmiddels met de babykamer. Tijd vliegt wel snel zeg 31 weken alweer.
Kokos: Fijne vacantie. Even eruit zal je goed doen.
Cd: Fijn dat alles goed gaat met Twan. Als ik jou zou hoor over Kevin, is Juul een rustige en die vind ik soms al druk, hahaha
zaterdag 10 mei 2008 om 22:42
zaterdag 10 mei 2008 om 22:57
zondag 11 mei 2008 om 12:18
Lieve meisjes,
Een hele fijne moederdag allemaal!!! Goed verwend? Ik heb een bon gekregen van het grote warenhuis hier in de stad (is Jinnyman met mijn broer gaan kopen, wat lief he) en een hele mooie tekening van Thomas. Daar ben ik zo blij mee! Verder was Jinnyman al om negen uur de deur uit en komt morgenavond weer thuis, dus ik wacht het diner maar af wat de beide ventjes vanavond voor moeders in elkaar flansen .
Fijne dag allemaal, lekker genieten!
Een hele fijne moederdag allemaal!!! Goed verwend? Ik heb een bon gekregen van het grote warenhuis hier in de stad (is Jinnyman met mijn broer gaan kopen, wat lief he) en een hele mooie tekening van Thomas. Daar ben ik zo blij mee! Verder was Jinnyman al om negen uur de deur uit en komt morgenavond weer thuis, dus ik wacht het diner maar af wat de beide ventjes vanavond voor moeders in elkaar flansen .
Fijne dag allemaal, lekker genieten!
zondag 11 mei 2008 om 13:05
Fijne moederdag!
Ik heb een foto van CG op school gekregen met een zelfgemaakt lijstje eromheen. En het was toch leuk verpakt! Ze stond er helemaal trots van te zijn.
Bam, nogmaals dank, heel lief.
En wat is jouw mannetje leuk aan het dansen!! Van wie heeft hij dat geleerd? Stoooeeeeeerrr.
Zal je alsnog patatten.
Bridges, LP staat klaar voor je.
Ik heb een foto van CG op school gekregen met een zelfgemaakt lijstje eromheen. En het was toch leuk verpakt! Ze stond er helemaal trots van te zijn.
Bam, nogmaals dank, heel lief.
En wat is jouw mannetje leuk aan het dansen!! Van wie heeft hij dat geleerd? Stoooeeeeeerrr.
Zal je alsnog patatten.
Bridges, LP staat klaar voor je.