Blauwe mozaieklamp kil?

06-01-2013 17:02 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn oog laten vallen op een blauwe mozaieklamp, zoiets als deze.

[img]http://myshop.s3-external-3.amazonaws.c ... lauw-2.jpg[/img]

Maar nou vraag ik me af of zo'n blauwe lamp eigenlijk niet erg kil licht geeft. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen die door mijn lamp belicht wordt er bleekjes en ziekerig uitziet. Heeft iemand ervaring met zulk soort lampen? Geven ze een beetje gezellig licht, of is dat blauw toch wat kil?
Dit is geen lamp voor verlichtng, dit is een lamp voor de sier. Ik denk nieteens dat die lamp sterk genoeg is om de kamer blauw te kleuren.
mooi inderdaad, maar waarom blauw? Zijn er geen warmere kleuren als geel en oranje?
Leuke lamp maar ik zou niet voor blauw gaan. Meer voor aardetinten als dat bij je interieur zou passen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De lampen zijn mooi. Maar het licht zal wat minder gezellig zijn.
Hieronder zie je ze aan. Mwah.. misschien dat het toch wel meevalt:

Erg mooi. En ik denk dat het licht dat er vanaf komt minimaal zal zijn. Te weinig om visite een doodse teint te geven.
Nee, ze geven erg weinig licht, deze lampen, dus niemand zal er bleekjes van uit gaan zien :-)

Maar ze zijn echt meer voor de sier dus, dan om een boek bij te kunnen lezen.
Your luck's about to change, cher.
Owo, ik vind verlichting een van de moeilijkste dingen om te kiezen. Ik ga er nog maar even over nadenken en eens kijken of ik zoiets ergens in een winkel kan bekijken. Bedankt voor jullie reacties!
Oh, wat een mooie lamp . Ik heb bij iemand wel eens een blauw-paars sierlampje gezien, daar kwam inderdaad zo weinig licht van af dat het niet van invloed was. Maar verlichten deed het ook niet
Mooie lampen zeg!

(Al zou ik voor de warmere kleuren gaan.)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven