dit forum
zondag 6 januari 2013 om 17:04
quote:jongerick schreef op 06 januari 2013 @ 13:22:
Hallo beste mensen,
Ik heb even snel een vraagje, is dit forum eigenlijk alleen bestemd voor vrouwen of...?
Zodra iemand antwoord heeft gegeven mag er een slotje op dit topic gegooid worden
Hoi Rick,
Dit forum is niet alleen bestemd voor vrouwen hoor, mannen zijn hier ook welkom. Vrouwen zijn hier wel ver in de meerderheid en de baas, als je dat niet vergeet mag je hier gezellig mee kletsen!
Hallo beste mensen,
Ik heb even snel een vraagje, is dit forum eigenlijk alleen bestemd voor vrouwen of...?
Zodra iemand antwoord heeft gegeven mag er een slotje op dit topic gegooid worden
Hoi Rick,
Dit forum is niet alleen bestemd voor vrouwen hoor, mannen zijn hier ook welkom. Vrouwen zijn hier wel ver in de meerderheid en de baas, als je dat niet vergeet mag je hier gezellig mee kletsen!
zondag 6 januari 2013 om 19:31
quote:Summerdance schreef op 06 januari 2013 @ 13:31:
Je mag als man wel meeschrijven hoor, NADAT je een foto hebt geplaatst
Trek je niets aan van die zure nietsgunners hierboven
Sum en ik heten je hier meer dan van harte welkom Jonge Rick.
Wij vroegen ons af; Heb je ook een vader waarmee we mogen kennismaken, de Oude Rick?
Je mag als man wel meeschrijven hoor, NADAT je een foto hebt geplaatst
Trek je niets aan van die zure nietsgunners hierboven
Sum en ik heten je hier meer dan van harte welkom Jonge Rick.
Wij vroegen ons af; Heb je ook een vader waarmee we mogen kennismaken, de Oude Rick?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 6 januari 2013 om 20:16
quote:Amand schreef op 06 januari 2013 @ 18:15:
Zolang ik maar niet minder aandacht krijg door jouw aanwezigheid, vind ik het best, TO.
Ik zou me anders wél druk maken over 'Danmaarhiervragen' !!
Serious competition!
Zolang ik maar niet minder aandacht krijg door jouw aanwezigheid, vind ik het best, TO.
Ik zou me anders wél druk maken over 'Danmaarhiervragen' !!
Serious competition!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zondag 6 januari 2013 om 20:40
zondag 6 januari 2013 om 21:40
quote:jongerick schreef op 06 januari 2013 @ 20:40:
[...]
De oude rick die leeft niet meer..
waarom dan, hahaEr zijn dames die in zijn voor een volwassen afspraak, maar dan moet er wel wat af te spreken zijn. Wat jouw vader betreft houdt dit op, hij is niet meer. Deze dames gaan met lege handen naar huis
[...]
De oude rick die leeft niet meer..
waarom dan, hahaEr zijn dames die in zijn voor een volwassen afspraak, maar dan moet er wel wat af te spreken zijn. Wat jouw vader betreft houdt dit op, hij is niet meer. Deze dames gaan met lege handen naar huis
maandag 7 januari 2013 om 00:27