Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
dinsdag 8 januari 2013 om 21:28
dinsdag 8 januari 2013 om 22:00
dinsdag 8 januari 2013 om 22:08
dinsdag 8 januari 2013 om 22:17
dinsdag 8 januari 2013 om 22:23
quote:sportivity-girl schreef op 08 januari 2013 @ 22:17:
[...]
Doe ik een keer aardig.... Ik méénde het hoor!
Nee, gaatie gelijk een wit hoefje halen bij andere vrouwen... Je wil gewoon graag geknuffeld worden. Dat willen de dames ook wel zonder dat ik je knock-out sla hoor... Ho ho, ik pak het alleen voor de zekerheid he
[...]
Doe ik een keer aardig.... Ik méénde het hoor!
Nee, gaatie gelijk een wit hoefje halen bij andere vrouwen... Je wil gewoon graag geknuffeld worden. Dat willen de dames ook wel zonder dat ik je knock-out sla hoor... Ho ho, ik pak het alleen voor de zekerheid he
dinsdag 8 januari 2013 om 22:29
dinsdag 8 januari 2013 om 22:34
quote:sportivity-girl schreef op 08 januari 2013 @ 22:18:
Suuuuussss!!!!!
Rot voor je...!
Nog gesport van de week?
Ik ben geweest, nog niet aan de ijzers gehangen maar eerst eens gaan zwemmen, dus flink tempo baantje strekken. Beetje rustig aan beginnen. Hardlopers zijn doodlopers.
Had afspraak gepland met coach op dinsdag en donderdag. Hij is zooooooooooo lekker! Maar dinsdag ging helaas niet door. Dus ik ga donderdag.
En dan 2x in de week. Even opbouwen. Ken mezelf. Meestal loop ik te hard van stapel en brand mezelf helemaal af. Dus die valkuil, daar wil ik niet weer inlopen...
Suuuuussss!!!!!
Rot voor je...!
Nog gesport van de week?
Ik ben geweest, nog niet aan de ijzers gehangen maar eerst eens gaan zwemmen, dus flink tempo baantje strekken. Beetje rustig aan beginnen. Hardlopers zijn doodlopers.
Had afspraak gepland met coach op dinsdag en donderdag. Hij is zooooooooooo lekker! Maar dinsdag ging helaas niet door. Dus ik ga donderdag.
En dan 2x in de week. Even opbouwen. Ken mezelf. Meestal loop ik te hard van stapel en brand mezelf helemaal af. Dus die valkuil, daar wil ik niet weer inlopen...
dinsdag 8 januari 2013 om 22:37
quote:secondhandsuus schreef op 08 januari 2013 @ 22:34:
[...]
[...]