Mode & Beauty alle pijlers

Mijn trouwkleding

09-01-2013 21:48 85 berichten
Dames en een enkele heer,

Zoals de vast forummers waarschijnlijk wel weten ga ik in de zomer trouwen. Alles is al geregeld dus das wel relaxed, ik weet ook al wat ik ga aandoen. Ik ben alleen benieuwd of jullie daar nog leuke aanvullingen op hebben / kritiek / commentaar. Wat ik van plan ben aan te doen is:

Zwart witte schoenen ( rockabillystyle) of puntige lakschoenen die ik al heb gekocht

Grijze pantalon op maat gemaakt

Wit overhemd met manchetknopen

Grijs gilet in dezelfde kleur als de pantalon uiteraard, ook op maat gemaakt

Rode stropdas

Zwarte bolhoed

Er komt GEEN colbert ( heb ik niks mee) ik zit erover te denken op de mouwen van mijn overhemd op te rollen tot aan mijn elleboog en als ik dat niet doe dan doe ik machetknopen in van feyenoord ( ja ik hoor u al denken "oh my god") haha.

Nou reageer maar eens, ik ben benieuwd of ik er wat aan heb.
Alle reacties Link kopieren
Een pochet, of kan dat niet met een gilet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Puntige lakschoenen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Rol maar op die mouwen.
Bretels?
Een vette auto erbij en klaar toch
Ik zou die manchetknopen toch echt vervangen door knopen met jullie initialen of misschien wat neutraler.

Tenzij jullie samen wat met Feyenoord hebben en daar de grondslag van jullie huwelijk ligt.
Vind ik cool! Weer eens wat anders. Is je aanstaande ook in die stijl gekleed? Meestal mag je dat dan weer niet zien totdat de dag, maar misschien heb je een idee...

Persoonlijk zou ik die feijenoord manchetknopen niet doen en lekker de mouwen bij het feest oprollen. Is toch ook heel Rotterdams?
quote:newkitten schreef op 09 januari 2013 @ 21:51:

Rol maar op die mouwen.

Dat dus.

Past beter bij de style
Klinkt heel dandy, maar das wel heel geschikt om in te trouwen. Pas je allen qua stijl en kleur wel bij je dame? (of heer)
zonder de feyenoordknopen klinkt 't best leuk!
Neug geen initialen aanstaande vrouw lief heeft wel een trouwring van tungstenstaal maar ik heb bijvoorbeeldweer geen trouwring want ik vind daar niks aan.

Achnik vind dat van feyenoord gewoon grappig, ben al heel lang fan, zo serieus is t allemaal niet. Dame heeft er niets mee maar vind alles wel prima.

Pochet vind ik trouwens een goed idee, niet aan gedacht! Welke stof moet dat zijn? Zelfde als stropdas neem ik aan?

Vette auto? Nee vriendin gaat met haar zus naar stadhuis en ik ga op de fiets. Ik heb een hotelkamer voor haar gehuurd waar ze trouwjurk enzo kan aandoen want dan heb ik gewoon rust aan mijn hoofd de trouwdag zelf, ga ik s ochtends eerst lekker sporten-:)
In een keer had ik de associatie met Clockwork orange... Een stok!
Als ik die manchetknopen niet had genoemd .... Ze zijn trouwens kleurloos dus je ziet ze niet eens
Anders een Feyenoordpinnetje op je giletje, hoor, als je manchetknopen niet doorgaan.
Feyenoordmanchetknopen: alleen als je aanstaande dat net zo kan waarderen als jij. Waarderen dus hè, niet accepteren.

Een rode gerbera in je knoopsgat?
Niet doen die manchetknopen!!!!!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Rust aan je hoofd op je trouwdag?? Daar kom je nog wel op terug
quote:badmeester schreef op 09 januari 2013 @ 21:56:

Pochet vind ik trouwens een goed idee, niet aan gedacht! Welke stof moet dat zijn? Zelfde als stropdas neem ik aan?

Yep.
Klinkt stoer!

Oprollen en lakschoenen

Ik vind persoonlijk je Feyenoord manchetknopen je kleding eigenlijk minder leuk maken.

Je omschrijving klinkt mooi en stoer en dan vind ik idd knopen met jullie initialen mooier.

Maakt het meer af.

* je hebt al uitleg gegeven zie ik *
quote:rodina schreef op 09 januari 2013 @ 21:56:

In een keer had ik de associatie met Clockwork orange... Een stok!Ja! Goed gezien maar daar heb ik dan wel een verbod op gekregen van vriendin. Als t aan mij lag zou ik zelfs als pimp gaan (dat is mijn homokant zeg ik altijd maar) maar daar heft ze een veto over uitgesproken hahaha. Dus stok heeeeeeeeel leuk idee maar toch maar niet
Ik vind het echt cool klinken!! Zelfs met die manchetknopen. Past toch ook gewoon bij je?!

Ik zou voor die puntschoenen gaan. En dat pochet is een leuk idee.

Welk hotel heb je voor je aanstaande geboekt?
Geliefde stelde ook manchtetknopen van legosteentjes voor, ook leuk.

Met initialen heb ik weer helemaal niks
http://www.feyenoordfanshop.nl/manchetk ... noord.html

Prachtig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven