Mode & Beauty alle pijlers

Mijn trouwkleding

09-01-2013 21:48 85 berichten
Dames en een enkele heer,

Zoals de vast forummers waarschijnlijk wel weten ga ik in de zomer trouwen. Alles is al geregeld dus das wel relaxed, ik weet ook al wat ik ga aandoen. Ik ben alleen benieuwd of jullie daar nog leuke aanvullingen op hebben / kritiek / commentaar. Wat ik van plan ben aan te doen is:

Zwart witte schoenen ( rockabillystyle) of puntige lakschoenen die ik al heb gekocht

Grijze pantalon op maat gemaakt

Wit overhemd met manchetknopen

Grijs gilet in dezelfde kleur als de pantalon uiteraard, ook op maat gemaakt

Rode stropdas

Zwarte bolhoed

Er komt GEEN colbert ( heb ik niks mee) ik zit erover te denken op de mouwen van mijn overhemd op te rollen tot aan mijn elleboog en als ik dat niet doe dan doe ik machetknopen in van feyenoord ( ja ik hoor u al denken "oh my god") haha.

Nou reageer maar eens, ik ben benieuwd of ik er wat aan heb.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van ipv sporten 's morgens jezelf een scheerbeurt in hotel New York kado doen! Past wel in het plaatje vind ik :-)

Alvast een leuke dag!
Rode stropdas, grijs pak en zwart witte schoenen past niet. Ik kies dus voor de lakschoenen die je al hebt.

En gefeliciteerd! Deze vaste forummer (onder nieuwe nick) wist het nog niet!
Ik ga s ochtends inderdaad naar schorem o de binnen weg
Puntschoenen en een zwarte stok.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
En als het slecht weer is doe je dan gewoon je gewone jas aan? Een soort van cape is dan bijpassender, kun je huren bij kostuumverhuurbedrijven.

En op wat voor fiets ga je? Die moet dan ook wel in die stijl zijn natuurlijk. Mocht je er eentje zoeken, mijn man heeft toevallig een fiets die wel goed bij jouw stijl zou passen.

Mijn zus haar trouwauto was ook een fiets, en zij had daar speciaal een bepaald type fiets voor gekocht zelfs.
helemaal mijn smaak... op die voetbal gerelateerde manchetknopen na....

krijgen we tzt ook foto's?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Vlinder bedoel jij soms een basman project 346

Lollypopje, dat weet ik niet in ieder geval niet van mijn eega maar ik ben niet te beroerd een onherkenbare foto van mezelf tzt hierop te gooien hoor
quote:-no-nick- schreef op 09 januari 2013 @ 22:31:

Een bolhoed?Om te goochelen ?
quote:Superhuisvrouw schreef op 10 januari 2013 @ 19:05:

[...]

Om te goochelen ?Inderdaad een soort hans klok imitatie-:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven