Vakantie Catalonie, help!

09-01-2013 20:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ehh, onder het mom van; meer weten meer dan een!

Vorig jaar heb ik door het forum fantastische appartementen gevonden in Andalusie. En ik hoop dat ik nu weer DE tip vind op het forum...

Ok, dit jaar willen we dus de oostkant van Spanje gaan ontdekken. De eerste week een accomodatie tussen Barcelona en Valencia, dan gaan we twee of drie nachten naar een hotel in Barcelona en daarna nog een week een accomodatie tussen Girona en Figueres.

Op dit moment heb ik geen idee wet leuke plaatsjes zijn, dus dan is het lastig zoeken

Onze voorkeur gaat uit naar niet al te toeristische plaatsen, maar wel gezellig. Als het kan niet te ver van het strand en een beetje centraal, zodat we verschillende uitstapjes kunnen maken.

Wie o wie kan mij een beetje op weg helpen? Inspiratie voor een leuke plaats en beter nog, een mooie accomodatie!

o ja, we gaan met zijn tweetjes,

Groetjes Blub
Bon dia! Geen tips, behalve veel plezier!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hotel Barcelona: Zenith borell!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Kijk eens naar colera daar zit een mooi appartement (totsom nog iets ;) ). Maar is niet een toeristisch dorp. Wel wat toeristischer is rosas en llanca en dorpen er om heen.
Goedemorgen,

Dank je viva-amber!

Mooi hotel Juniper!! Gaat zeker in het schriftje.

Spin, Colera ziet er echt heel leuk uit! Volgens mij is dit echt wat we zoeken.... Ik kan alleen het appartement niet zo 123 vinden, maar genoeg andere mogelijkheden.

Dank jullie wel voor het meedenken.
Spin, ik heb het appartement/hotel inmiddels gevonden....

Tomsompops. Het ziet er echt super uit!! Thanx!
Als je daar toch in de buurt bent: Tarragona heeft echt heel veel hele mooie bezienswaardigheden, een heel mooie mix van romeinse ruines en middeleeuwse gebouwen!
Tarragona lijkt me idd heel mooi... Komt ook zeker op het lijstje...
Inmiddels denk ik dat ik weet waar we naartoe gaan. De eerste week naar Peniscola, daarna naar Barcelona en dan door naar Cadaques/Port LLigat...

Iemand ervaringen en/of ideeën voor een accommodatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven