Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Alle reacties Link kopieren
Ik las een keer een verhaal van 10 mannen die allemaal met de VUT waren. Die kochten met z'n allen een oude Magirus truck van het Zwitserse leger en bouwden dat ding helemaal om tot een soort van super allroad camper.

Toen het ding klaar was reden 5 van de 10 met die camper vanuit Nederland helemaal naar China. Daar lieten ze de camper staan en vlogen terug naar Nederland. De andere 5 vlogen toen naar China en reden het ding weer terug naar Nederland. Het hele project diende dus geen enkel doel, behalve de ervaring zelf.

Aan zoiets zou ik nou dolgraag een keer meedoen !'

(en nu ga ik lekker slapen, en dromen van Echte Vrouwen)

truste !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Echte mannen lopen over de Pyreneeën.
quote:Donkeyshot schreef op 10 januari 2013 @ 23:37:

Ik las een keer een verhaal van 10 mannen die allemaal met de VUT waren. Die kochten met z'n allen een oude Magirus truck van het Zwitserse leger en bouwden dat ding helemaal om tot een soort van super allroad camper.

Toen het ding klaar was reden 5 van de 10 met die camper vanuit Nederland helemaal naar China. Daar lieten ze de camper staan en vlogen terug naar Nederland. De andere 5 vlogen toen naar China en reden het ding weer terug naar Nederland. Het hele project diende dus geen enkel doel, behalve de ervaring zelf.

Aan zoiets zou ik nou dolgraag een keer meedoen !'

(en nu ga ik lekker slapen, en dromen van Echte Vrouwen)

truste !! Cool. Ik denk dat Pimpelman dit ook heeel gaaf zou vinden!
Klinkt t heel onvrouwelijk als ik zeg dat t mij nog wel gaaf zou lijken?
quote:sportivity-girl schreef op 11 januari 2013 @ 08:26:

Klinkt t heel onvrouwelijk als ik zeg dat t mij nog wel gaaf zou lijken?

lijkt mij ook heel cool. dus misschien wel minder een mannending dan mannen denken. Of zal het dat hele 'mannen onder elkaar' zijn dat het een mannending maakt?

Anyway, buon giorno!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Morguuuuuh!

Moe van de late diensten en spierpijn van het gooien met ijzers.

Gisteren was het even spannend op mijn werk. De niet leuke spannend zeg maar. Gelukkig kon ik de sfeer draaien. Was ook nog alleen op dat moment. 12=>1

poeh, petje af voor mezelf!
quote:secondhandsuus schreef op 11 januari 2013 @ 10:46:

Morguuuuuh!

Moe van de late diensten en spierpijn van het gooien met ijzers.

Gisteren was het even spannend op mijn werk. De niet leuke spannend zeg maar. Gelukkig kon ik de sfeer draaien. Was ook nog alleen op dat moment. 12=>1

poeh, petje af voor mezelf!

Oef! dat lijkt me heavy! Goed dat je de sfeer kon draaien!

Applausje voor suus!
Ai... risico van het vak, maar toch... Het is toch niet normaal dat je alleen bent met zo'n groep?

Goed gedaan Suus!
Nog enkele uren arbeit, en het weekend mag beginnen! :D
unisex account ;)
Was ook wel heavy... Spanning was de hele dienst al om te snijden. Collega moest weg, en toen kwam de "uitbarsting"

En toen was het kwestie van rustig blijven en regie overnemen.

Op een rustige en respectvolle manier.

Dacht een paar keer "oh-ow" zo meteen vliegt het meubilair door de kamer of vliegen ze elkaar naar de strot...
Collega werd weggeroepen naar calamiteit, pimpel.

Dat is ook het risico van het vak helaas.

Zijn veel zieken, dus bezetting was krap.

Gekke was dat ik me niet bedreigd voelde ofzo. Speelde vanalles onderling. Maar ja, als het los gaat, dan hebben we een probleem!
Lijkt me heftig werk wat je doet... echt heel veel respect voor!

Hier worden de ruzies vooral op papier uitgevochten dat houdt mij dan weer van de straat, haha!
Ruzie op papier! Ook erg cool! Kun je nadenken over goedlopende volzinnen en dure woorden om te whoopass-en!
quote:secondhandsuus schreef op 11 januari 2013 @ 11:30:

Ruzie op papier! Ook erg cool! Kun je nadenken over goedlopende volzinnen en dure woorden om te whoopass-en!haha precies! sneren in bijzinnen, dat werk
Lijkt me ook helemaal geweldig! Zeker als je doorhebt dat tegenstander minder kennis van zaken heeft...

En als je wéét dat je gelijk hebt en dat er nog eens heeeel subtiel in kan wrijven....

I'm evil....*buldert demonisch*
quote:secondhandsuus schreef op 11 januari 2013 @ 11:47:

Lijkt me ook helemaal geweldig! Zeker als je doorhebt dat tegenstander minder kennis van zaken heeft...

En als je wéét dat je gelijk hebt en dat er nog eens heeeel subtiel in kan wrijven....

I'm evil....*buldert demonisch*

hahahhaa lijk jij me ook heel geschikt voor

ja als je je zaakjes goed op een rijtje hebt en weet hoe iets in elkaar zit, ga ik helemaal los
Heb dat tijdens mijn vorige werk ook gedaan. De mazen in de wet zoeken en dan whoop-ass-en!

En als mensen gaan tegensputtereren, sla ik ze om de oren met de regels...

En dan nog het liefst met de uitzonderingen erop!
quote:Amand schreef op 11 januari 2013 @ 00:08:

Echte mannen lopen over de Pyreneeën.Ik heb je er niet gezien
quote:DeeDee86 schreef op 11 januari 2013 @ 08:55:

[...]

lijkt mij ook heel cool. dus misschien wel minder een mannending dan mannen denken. Of zal het dat hele 'mannen onder elkaar' zijn dat het een mannending maakt?

Anyway, buon giorno!

Dat zou best kunnen. Je kan als vrouw best meedoen in zo'n groep, mits je wel zorgt dat je "one of the guys" bent. Dus gewoon meedoen en niet piepen of zeuren.

Het is namelijk niet alleen heel leuk maar ook heel zwaar.

Ik heb werkelijk nog nooit zo veel spierpijn gehad als in die week (en mijn conditie was/is heel behoorlijk).

Kon niet eens meer slapen zonder pijnstillers, wegens de spierpijn. Maar opgeven is geen optie, daar is het veel te gaaf voor.

En sinds die week heb ik dus enorm veel respect voor de Dakar motorrijders. Werkelijk onvoorstelbaar dat ze dat volhouden.
Hoi allemaal!

Suus, je bent echt een toppertje zeg! Zou het je niet nadoen denk ik.

Dakar....gááf hè? Team De Rooy staat weer eens bovenaan in het vrachtwagen klassement, met het merk waar mijn man voor werkt. Geeft het nèt even wat meer sjeu

Dat met die rit van en naar China, count me in! Dat lijkt me echt geweldig zeg! Ben toevallig ook nog eens helemaal gek op auto rijden, en volgens kenners rij ik als een Echte Man, da's dan ook mooi meegenomen toch?
Wat wel weer naadje is....heb 16 jaar in een bedrijf gewerkt waar we o.a. lieren voor op off roaders verkochten, maar heb zelf nog nooit off road gereden. Moet toch maar eens verandering in komen....
Oké, da's dan 4: Grobbe, DD, Donkey en ik...

Nog meer liefhebbers? t Hoeft ook niet meteen China te zijn toch? We kunnen ook iéts dichterbij voor de eerste keer?

Ik rijd ook als een echte vent.
Zit liever met 4 dames in een auto, om daarmee duizenden meters te maken ;)
unisex account ;)
quote:sportivity-girl schreef op 11 januari 2013 @ 15:39:

Oké, da's dan 4: Grobbe, DD, Donkey en ik...

Nog meer liefhebbers? t Hoeft ook niet meteen China te zijn toch? We kunnen ook iéts dichterbij voor de eerste keer?

Ik rijd ook als een echte vent.ik rijd echt heel ruk. Nouja. maak geen brokken. maar daar is ook alles mee gezegd, schijnt.
EK allround!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven