Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
zaterdag 12 januari 2013 om 22:48
zaterdag 12 januari 2013 om 23:10
quote:secondhandsuus schreef op 12 januari 2013 @ 22:41:
Context is een zakelijk gesprek waar veel vanaf hangt, lekker ding van me
Mosterd!
Lieverd, solliciteren bij Greenpeace als boekhouder en bij de bank om een krediet vragen is allebei zakelijk.
Het zijn echter wel wezenlijk verschillende zaken.
Voor straf moet jij vanavond het werk doen
Context is een zakelijk gesprek waar veel vanaf hangt, lekker ding van me
Mosterd!
Lieverd, solliciteren bij Greenpeace als boekhouder en bij de bank om een krediet vragen is allebei zakelijk.
Het zijn echter wel wezenlijk verschillende zaken.
Voor straf moet jij vanavond het werk doen
zaterdag 12 januari 2013 om 23:12
zaterdag 12 januari 2013 om 23:13
quote:sportivity-girl schreef op 12 januari 2013 @ 23:10:
amahand...ik wacht op antwoord........Aangezien je voor het beginnen van een eigen zaak geen toestemming van iemand nodig hebt, gok ik dat je met de bank gaat praten.
In dat geval geldt hetzelfde advies als bij elk ander gesprek waarbij je iets wilt van een ander: zorg dat je goed beslagen ten ijs komt.
amahand...ik wacht op antwoord........Aangezien je voor het beginnen van een eigen zaak geen toestemming van iemand nodig hebt, gok ik dat je met de bank gaat praten.
In dat geval geldt hetzelfde advies als bij elk ander gesprek waarbij je iets wilt van een ander: zorg dat je goed beslagen ten ijs komt.
anoniem_153776 wijzigde dit bericht op 12-01-2013 23:14
Reden: mosterd
Reden: mosterd
% gewijzigd
zondag 13 januari 2013 om 09:32
zondag 13 januari 2013 om 09:33
Hi guys!
Donkey, allereerst een knuffel voor jou, sterkte met je moeder
Ik heb een klein beetje teruggelezen en SG, ik vond het advies van Zoishet wel een goede.
V.w.b. kleding: vrouwelijk, maar niet té. Hakken okee, maar geen naaldhakken. Make up kalm aan. En o ja, parfum: vooral niet teveel en te zoet/aanwezig.
Krijg je trouwens vaker met deze man te maken of is het alleen deze ene keer voor de 'toestemming'?
Donkey, allereerst een knuffel voor jou, sterkte met je moeder
Ik heb een klein beetje teruggelezen en SG, ik vond het advies van Zoishet wel een goede.
V.w.b. kleding: vrouwelijk, maar niet té. Hakken okee, maar geen naaldhakken. Make up kalm aan. En o ja, parfum: vooral niet teveel en te zoet/aanwezig.
Krijg je trouwens vaker met deze man te maken of is het alleen deze ene keer voor de 'toestemming'?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 13 januari 2013 om 09:49
zondag 13 januari 2013 om 09:53
zondag 13 januari 2013 om 09:55
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 januari 2013 @ 09:53:
Wat een heerlijk weer buiten!
Ik ga zo eerst even onder de zonnebank liggen voor de nodige vitamine D en een kleurtje en dan zéker even een wandelingetje buiten maken. Heerlijk!
zonnebank? dat kan echt niet meer MI...
Buiten lopen is dan wel weer een goed plan... hmmmm zal ik vandaag gaan kijken of ik nog kan skaten? of is het daar te koud voor
Wat een heerlijk weer buiten!
Ik ga zo eerst even onder de zonnebank liggen voor de nodige vitamine D en een kleurtje en dan zéker even een wandelingetje buiten maken. Heerlijk!
Buiten lopen is dan wel weer een goed plan... hmmmm zal ik vandaag gaan kijken of ik nog kan skaten? of is het daar te koud voor
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 13 januari 2013 om 09:56
quote:Amand schreef op 13 januari 2013 @ 09:54:
[...]
Ik vind het al erg moedig van mezelf dat ik het durf uit te spreken
Ik ken meer mannen die smeren in de winter hoor.
Droge huid, jeuk....
Dus ik vind er niks geks aan.
En m'n grapje was flauw
[...]
Ik vind het al erg moedig van mezelf dat ik het durf uit te spreken
Ik ken meer mannen die smeren in de winter hoor.
Droge huid, jeuk....
Dus ik vind er niks geks aan.
En m'n grapje was flauw
zondag 13 januari 2013 om 09:57
quote:DeeDee86 schreef op 13 januari 2013 @ 09:55:
[...]
Buiten lopen is dan wel weer een goed plan... hmmmm zal ik vandaag gaan kijken of ik nog kan skaten? of is het daar te koud voor Nee Deeds, ik heb 'm onlangs uit het stof getrokken omdat ik een ernstig vitamine D tekort bleek te hebben met allerlei fysieke klachten van dien. Beetje aanvullen naast m'n vitamine stootkuur kan geen kwaad. Maar ik lig er hóóguit 1x per week onder hoor, je ziet niet eens kleurverschil
[...]
Buiten lopen is dan wel weer een goed plan... hmmmm zal ik vandaag gaan kijken of ik nog kan skaten? of is het daar te koud voor Nee Deeds, ik heb 'm onlangs uit het stof getrokken omdat ik een ernstig vitamine D tekort bleek te hebben met allerlei fysieke klachten van dien. Beetje aanvullen naast m'n vitamine stootkuur kan geen kwaad. Maar ik lig er hóóguit 1x per week onder hoor, je ziet niet eens kleurverschil