Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Is het de bedoeling dat die oude blogs (zie 'lees ook') zo prominent in beeld staan?
Hier ook niet mogelijk om avatar te wijzigen. Bij klikken op 'portret wijzigen' gebeurt er helemaal niets (ook niet na cookies verwijderen).
Dat ik geen avatar kon wijzigen, had ik ook in Firefox. In Chrome lukte het daarentegen wel.

@Moderators, ik had toch echt mijn nickname met een hoofdletter aangevraagd. Is die bug nog niet gefixed? Ik wil wel graag een hoofdletter namelijk.
quote:beeldig schreef op 04 januari 2013 @ 16:38:

Dat ik geen avatar kon wijzigen, had ik ook in Firefox. In Chrome lukte het daarentegen wel.

@Moderators, ik had toch echt mijn nickname met een hoofdletter aangevraagd. Is die bug nog niet gefixed? Ik wil wel graag een hoofdletter namelijk.

In Firefox lijkt het inderdaad nog tegen te stribbelen, geef ik door, hoewel het misschien toch met iets van cache ofzo te maken kan hebben en het zich dus uiteindelijk vanzelf kan oplossen.

Die hoofdletter kunnen we al lange tijd aanpassen, ik vrees dat je verzoek gewoon is overzien. Ik heb 'em nu meteen voor je aangepast.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Cookies had ik verwijderd, dus daar lag het niet aan.

Verzoek om een hoofdletter had ik nog niet gedaan hoor, ik bedoelde eigenlijk dat ik dacht dat je je intussen wel weer met hoofdletter aan kon melden (en dat dan ook overgenomen wordt). Maar dat blijkt dus niet het geval, begrijp ik. Dank je wel in ieder geval voor het aanpassen!
Ik had me ook aangemeld mét hoofdletter, kunnen jullie dat voor mij ook aanpassen? Dan hoop ik ook snel een portret toe te kunnen voegen
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
De rubriek "Viva lees ook", die laat bij mij constant heel oude, en vooral heel sexueel getinte blogs zien.

Ik word er een beetje moe van, die blote billen en orgasmes en andere ongein op mijn scherm.

Kan die "Viva lees ook" niet een beetje worden aangepast, dat je niet alleen maar oude en/of sexueel getinte blogs rechts te zien krijgt?
Your luck's about to change, cher.
Na heel vaak proberen (in Chrome) is het nu gelukt om mijn avatar aan te passen.

Heb ik nog een verzoekje: zou ik een hoofdletter bij mijn inlognaam mogen ontvangen? Hartelijk bedankt!
Ik krijg nu net het no content bericht, nadat ik een bericht wil plaatsen, ik druk op ok, dit herhaalt zich 4 keer, moet terugbladeren door witte blz maar m'n bericht is wel geplaatst. Dit gebeurde vanavond de tweede keer nadat ik een bericht wilde plaatsen, de eerste keer gebeurde het niet. Even kijken wat er gebeurd als ik dit bericht plaats.
Er staat trouwens : result input ontbrekend en dan content tussen haakjes.

Het scherm wordt grijzig als ik op 'plaats'heb gedrukt.

Bij t plaatsen van vorige bericht gebeurde het weer maar nu 7 keer.
Nu was ie leuk: ik kreeg een melding toen ik bericht wilde plaatsen: dubbele functie 2keer hetzelfde bericht (ofzo) bij het (tig keer) op ok drukken bleef de smiley die ik wilde gebruiken staan (dat was dan ook t verschil mt vorige bericht ,een smiley) en na terugbladeren door witte blz waar dit keer alleen een smiley stond en niet mijn tekst, was mijn bericht dit keer niet geplaatst.

En nu ga ik slapen..
Ok nog even getest met smiley is de melding: dubbel functie, hetzelfde bericht als laatste bericht En plaats hem dan niet.

Met smileys kun je dus blijkbaar niets plaatsen.

En nu echt weltrusten.
De app via iPhone begint nu echt onbruikbaar te worden. Het wordt steeds erger. Om de haverklap crasht de app.

Te erg voor woorden hoor.
Je bent zelf een theepot
quote:eefjewentelteefje schreef op 06 januari 2013 @ 01:10:

Er staat trouwens : result input ontbrekend en dan content tussen haakjes.

Het scherm wordt grijzig als ik op 'plaats'heb gedrukt.

Bij t plaatsen van vorige bericht gebeurde het weer maar nu 7 keer.Maak je borsten maar nat, voordat je het weet zit je op een keer of 20 en moet je ook evenveel witte schermen weer wegklikken..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, het gaat van kwaad naar erger want later moest ik al 11 keer ok drukken en witte schermen wegklikken.

Nu forum ik met Ipad op internet maar via de Iphone vind ik de layout van de app het fijnst maar al dat gezeur er omheen begint me nogal de keel uit te hangen.

Kan de update niet teruggedraaid worden want voor de updat had ik geen probleem , jij wel himalaya?

En ik begrijp dat niet iedereen die de app gebruikt deze problemen heeft of zie ik dat verkeerd?
Nu al 2x de melding "" We kunnen u deze pagina niet tonen - Dubbele functie: hetzelfde bericht als laatste bericht" bij het plaatsen van een bericht gehad. Wellicht doordat andere gebruikers tijdens het typen al een ander bericht hadden toegevoegd aan die snel lopende topics.
Ik kan geen portret toevoegen. En mag ik ook een hoofdletter?
quote:SuzanneSuus schreef op 06 januari 2013 @ 04:11:

De app via iPhone begint nu echt onbruikbaar te worden. Het wordt steeds erger. Om de haverklap crasht de app.

Te erg voor woorden hoor.Hier hetzelfde probleem: knalt er om de haverklap uit en ik blijf inloggen . Pagina's laden regelmatig ook niet goed, met name als ik in 1 keer naar het laatste bericht wil gaan.
@kupia, vodka & fabienne13: Ik heb de hoofdletter voor jullie toegevoegd.

@app: aangezien ik nog steeds niets heb vernomen over een oplossing, heb ik nu gevraagd of de vorige release teruggedraaid kan worden, want dit is geen doen meer. Hopelijk krijg ik daar groen licht op.

Gisteravond heel veel gedoe met het mobiele forum. Kwam op andere topics uit dan waar ik op geklikt had, werd steeds uitgelogd, kwam er uiteindelijk helemaal niet meer in (iPhone 4s, volledig geupdate).
Ik word nu al knetter van die Hasselhof. Elke nieuwe pagina die ik aanklik verschijnt die halve zatlap met zijn gekreukelde hoofd...
quote:Flowerpowerwoman schreef op 07 januari 2013 @ 13:37:

Ik word nu al knetter van die Hasselhof. Elke nieuwe pagina die ik aanklik verschijnt die halve zatlap met zijn gekreukelde hoofd...Zie ook deze post: ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic deel 5"

Hier is hij nu na verwijderen cookies weg.

Dank Mod, ben poos weg geweest, sowwie
Ik kan mijn avatar niet veranderen. Ik klik op portret toevoegen, maar het linkje lijkt niet actief. Ligt het aan mij of is er weer een bug?
Mefs dat is geen bug. Je mag je ava pas veranderen als je vertelt wat desahucios betekent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven