Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
dinsdag 15 januari 2013 om 21:32
dinsdag 15 januari 2013 om 21:35
dinsdag 15 januari 2013 om 21:48
quote:sportivity-girl schreef op 15 januari 2013 @ 21:37:
Ah, topic is weer bij kennis...
Zuster blijft stand-by...
[afbeelding]
eehhhh .... zuster ??? bent u nou dat topje aan het losmaken ?
Is dat niet te veel opwinding ineens voor de patient ?
* ziet hartslagmeter vervaarlijk ver uitslaan ... *
Ah, topic is weer bij kennis...
Zuster blijft stand-by...
[afbeelding]
eehhhh .... zuster ??? bent u nou dat topje aan het losmaken ?
Is dat niet te veel opwinding ineens voor de patient ?
* ziet hartslagmeter vervaarlijk ver uitslaan ... *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 15 januari 2013 om 21:49
dinsdag 15 januari 2013 om 21:55
dinsdag 15 januari 2013 om 22:01
De dokter is gearriveerd.
Diagnose: comateuze toestand E2M1V1 door doodbloeding.
LO/AO bijzonderheden: hypertensie 160/95, zwakke, snelle pols, inspiratoire stridor (door de aanblik van mooie vrouwen?), leukocytose, verhoogd CRP (geinfecteerd met mannengezwets? Heerst!)
Therapie: 200 mg posts 4dd p/o, humor IV, profylactisch nieuwe posters 1dd IM gedurende 7 dagen.
LO/AO bijzonderheden: hypertensie 160/95, zwakke, snelle pols, inspiratoire stridor (door de aanblik van mooie vrouwen?), leukocytose, verhoogd CRP (geinfecteerd met mannengezwets? Heerst!)
Therapie: 200 mg posts 4dd p/o, humor IV, profylactisch nieuwe posters 1dd IM gedurende 7 dagen.
dinsdag 15 januari 2013 om 22:03
dinsdag 15 januari 2013 om 22:05
quote:kabouterpuntmuts schreef op 15 januari 2013 @ 22:01:
Als dom zustertje moet ik u toch even corrigeren...nee...haal die geërgerde blik maar van uw gezicht, dokter
De enige goede behandeling is: worden geïnjecteerd met mannengezwets... Hoge dosering en zo vaak mogelijk per dag
Als dom zustertje moet ik u toch even corrigeren...nee...haal die geërgerde blik maar van uw gezicht, dokter
De enige goede behandeling is: worden geïnjecteerd met mannengezwets... Hoge dosering en zo vaak mogelijk per dag
dinsdag 15 januari 2013 om 22:07
quote:sportivity-girl schreef op 15 januari 2013 @ 22:03:
Volgens mij moeten er ook een paar tvbazen worden gereanimeerd. Wat een ellende. Er is echt niks op tv. Zit van ellende naar TLC te kijken. Durf het haast niet hardop te zeggen, maar wil even duidelijk maken hoe dramatisch de situatie is...Hoe meer ze die TV bazen betalen, hoe beroerder de programma's worden, lijkt het wel. Ik kijk weinig TV meer, en als ik al kijk is het meestal Discovery of NatGeo.
Volgens mij moeten er ook een paar tvbazen worden gereanimeerd. Wat een ellende. Er is echt niks op tv. Zit van ellende naar TLC te kijken. Durf het haast niet hardop te zeggen, maar wil even duidelijk maken hoe dramatisch de situatie is...Hoe meer ze die TV bazen betalen, hoe beroerder de programma's worden, lijkt het wel. Ik kijk weinig TV meer, en als ik al kijk is het meestal Discovery of NatGeo.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij