TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
woensdag 16 januari 2013 om 13:17
Hier ook zonnig. Nog steeds een lappen poppetje op m'n buik. Wel lekker maar ze wil niet eten en drinken ( behalve s nachts ) ben zelf ook ziek dus dat word niet beter zo zonder slaap.
Ze drink elk uur een slokje en dan een hapje iets maar lijkt last te hebben van iets in d'r mondje, dus of d'r kiesjes of blaartjes maar kan niet kijken.
Gelukkig peacy
Verder alles goed hier??
Ze drink elk uur een slokje en dan een hapje iets maar lijkt last te hebben van iets in d'r mondje, dus of d'r kiesjes of blaartjes maar kan niet kijken.
Gelukkig peacy
Verder alles goed hier??
woensdag 16 januari 2013 om 13:33
woensdag 16 januari 2013 om 13:53
quote:peecee schreef op 16 januari 2013 @ 12:48:
Ik denk ook dat dat bij DP past! Montessori vind ik minder geschikt voor introverte, afwachtende kinderen of niet zulke slimme kinderen
Dit is niet zo......Juist montesosori zijn heel goed voor kinderen die introvert zijn, verlegen...en onzeker.
Want op deze school passen ze zich aan het kind. Het is niet klassikaal.....introverte,.verlegen en onzekere kinderen vallen vaak op regulier onderwijs uit de boot.
Op deze school niet. Mijn dochter heeft op montesorie gezeten.
Een hele fijne en warme school....daar mag je zijn wie je bent.Bij Montessori onderwijs worden kinderen geacht zelf aan het werk te gaan. Dus is het minder geschikt (ik zeg niet ongeschikt) voor afwachtende kinderen of kinderen die de werktjes niet zo snel snappen. Deze kinderen hebben namelijk meer begeleiding nodig van de leerkracht en die heeft er (dankzij alle bezuinigingen in het onderwijs) waarschijnlijk nog 29 om te begeleiden. De kans is dan groter dat ze veel tijd zitten te wachten op hulp. Dan komt zo'n kind toch vaak beter tot zijn recht in het reguliere onderwijs.
Maar ik ben blij te horen dat je zulke positieve ervaringen hebt met jouw dochter en het Montessori! (Ik ben ook groot fan hoor!).
Ik denk ook dat dat bij DP past! Montessori vind ik minder geschikt voor introverte, afwachtende kinderen of niet zulke slimme kinderen
Dit is niet zo......Juist montesosori zijn heel goed voor kinderen die introvert zijn, verlegen...en onzeker.
Want op deze school passen ze zich aan het kind. Het is niet klassikaal.....introverte,.verlegen en onzekere kinderen vallen vaak op regulier onderwijs uit de boot.
Op deze school niet. Mijn dochter heeft op montesorie gezeten.
Een hele fijne en warme school....daar mag je zijn wie je bent.Bij Montessori onderwijs worden kinderen geacht zelf aan het werk te gaan. Dus is het minder geschikt (ik zeg niet ongeschikt) voor afwachtende kinderen of kinderen die de werktjes niet zo snel snappen. Deze kinderen hebben namelijk meer begeleiding nodig van de leerkracht en die heeft er (dankzij alle bezuinigingen in het onderwijs) waarschijnlijk nog 29 om te begeleiden. De kans is dan groter dat ze veel tijd zitten te wachten op hulp. Dan komt zo'n kind toch vaak beter tot zijn recht in het reguliere onderwijs.
Maar ik ben blij te horen dat je zulke positieve ervaringen hebt met jouw dochter en het Montessori! (Ik ben ook groot fan hoor!).
woensdag 16 januari 2013 om 14:03
quote:Weekend schreef op 16 januari 2013 @ 13:17:
Hier ook zonnig. Nog steeds een lappen poppetje op m'n buik. Wel lekker maar ze wil niet eten en drinken ( behalve s nachts ) ben zelf ook ziek dus dat word niet beter zo zonder slaap.
woensdag 16 januari 2013 om 14:33
quote:missy_Acy schreef op 16 januari 2013 @ 14:28:
Gaat rap hè, Yv? Ben je nerveus? Is zoon nerveus?
Ik heb 'last' van gezonde positieve spanning/vlinders. Zoon heeft er nog geen last van, maar dat komt vrijdag denk ik wel. Man is supernuchter in deze. Misschien dat ie zaterdag een beetje spanning voelt, maar die maakt zich zelden ergens druk over.
Vanavond kan ik mijn jurk gaan ophalen.
Wel prettig als die gewoon thuis hangt.
Gaat rap hè, Yv? Ben je nerveus? Is zoon nerveus?
Ik heb 'last' van gezonde positieve spanning/vlinders. Zoon heeft er nog geen last van, maar dat komt vrijdag denk ik wel. Man is supernuchter in deze. Misschien dat ie zaterdag een beetje spanning voelt, maar die maakt zich zelden ergens druk over.
Vanavond kan ik mijn jurk gaan ophalen.
Wel prettig als die gewoon thuis hangt.
woensdag 16 januari 2013 om 14:36
Ik zat net in mijn profiel te kijken en had nog wat 'oude' vrienden er in staan zoals MJDH en Maja82 enzo... Ik zag ook Boeddhabuikje staan, waar is die eigenlijk gebleven? En is CC een oude bekende of is dat een nieuwe bekende?
Ik ben al zo slecht met onthouden, maar ik snap het soms niet meer, wie wie is enzo...
Diegene die er nog niet bij stonden heb ik een vriendenverzoek gestuurd.
Ik ben al zo slecht met onthouden, maar ik snap het soms niet meer, wie wie is enzo...
Diegene die er nog niet bij stonden heb ik een vriendenverzoek gestuurd.
woensdag 16 januari 2013 om 15:53
quote:Yvonne77 schreef op 16 januari 2013 @ 14:27:
Ik heb mijn ava aangepast
Nog maar 3 nachtjes slapen
Ga je trouwen?????? Oh, ik wil ook!!!!
Oh nee, ik ben al getrouwd. en verloofd. mmmmmm....
Missy, ik ben 15 kg afgevallen door Herbalife te gebruiken. I know, door velen verguisd. Ik ben het gaan gebruiken omdat ik me zo slap en futloos voelde. Ik werd er bijna depressief van. Het ging zo goed dat ik mijn eetpatroon compleet heb veranderd. Resultaat na bijna 3 maanden, veel lichter, fitter, blijer en een stuk gezonder. Nog 15 kg eraf en ik mag waarschijnlijk stoppen met alle medicijnen die ik slik voor beginnende suikerziekte. YEAH!!!
Ik heb mijn ava aangepast
Nog maar 3 nachtjes slapen
Ga je trouwen?????? Oh, ik wil ook!!!!
Oh nee, ik ben al getrouwd. en verloofd. mmmmmm....
Missy, ik ben 15 kg afgevallen door Herbalife te gebruiken. I know, door velen verguisd. Ik ben het gaan gebruiken omdat ik me zo slap en futloos voelde. Ik werd er bijna depressief van. Het ging zo goed dat ik mijn eetpatroon compleet heb veranderd. Resultaat na bijna 3 maanden, veel lichter, fitter, blijer en een stuk gezonder. Nog 15 kg eraf en ik mag waarschijnlijk stoppen met alle medicijnen die ik slik voor beginnende suikerziekte. YEAH!!!