TTTOT-kluphuis (19)

15-01-2013 17:34 3008 berichten

De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.

Waar ego-posten verplicht is,

slap geouwehoer welkom is,

lief en leed gedeeld wordt,

recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..

En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht

Hier is het nooit koud,

hier voelt het vertrouwd

het leven te delen

dat gaat nooit vervelen

we praten en dromen

om verder te komen

we lachen en huilen

en komen soms schuilen

ik voel me hier goed

alle mag en niets moet

jezelf hier mogen zijn

dat is pas fijn!

By MissMickey
Jij sport tenminste nog, Apa!

Mijn activiteit bestaat uit naar het ziekenhuis wandelen en bloed laten prikken ;)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook zonnig. Nog steeds een lappen poppetje op m'n buik. Wel lekker maar ze wil niet eten en drinken ( behalve s nachts ) ben zelf ook ziek dus dat word niet beter zo zonder slaap.

Ze drink elk uur een slokje en dan een hapje iets maar lijkt last te hebben van iets in d'r mondje, dus of d'r kiesjes of blaartjes maar kan niet kijken.

Gelukkig peacy

Verder alles goed hier??
Oh sterkte, Weekend en Weekje!
Hier is t grijs/wit.

Heb je ors, weekend?
Heb ik missy, ze wil alleen niks in d'r mond, geen druppel, geen lepeltje. Ze gaat dan s nachts huilen en dan kan ik d'r een fles instoppen wat ze amper door heeft haha. Zo heeft ze vanacht 200cc op en vanochtend 150cc en nu eet ze rijstewafels??!! Hahaha gekke baby
Spuitje en dan in haar wang steeds wat spuiten. Dat werkt vaak wel, dan moeten ze slikken. Op haar neus blazen erbij kan ook helpen.
quote:peecee schreef op 16 januari 2013 @ 12:48:

Ik denk ook dat dat bij DP past! Montessori vind ik minder geschikt voor introverte, afwachtende kinderen of niet zulke slimme kinderen

Dit is niet zo......Juist montesosori zijn heel goed voor kinderen die introvert zijn, verlegen...en onzeker.

Want op deze school passen ze zich aan het kind. Het is niet klassikaal.....introverte,.verlegen en onzekere kinderen vallen vaak op regulier onderwijs uit de boot.

Op deze school niet. Mijn dochter heeft op montesorie gezeten.

Een hele fijne en warme school....daar mag je zijn wie je bent.Bij Montessori onderwijs worden kinderen geacht zelf aan het werk te gaan. Dus is het minder geschikt (ik zeg niet ongeschikt) voor afwachtende kinderen of kinderen die de werktjes niet zo snel snappen. Deze kinderen hebben namelijk meer begeleiding nodig van de leerkracht en die heeft er (dankzij alle bezuinigingen in het onderwijs) waarschijnlijk nog 29 om te begeleiden. De kans is dan groter dat ze veel tijd zitten te wachten op hulp. Dan komt zo'n kind toch vaak beter tot zijn recht in het reguliere onderwijs.

Maar ik ben blij te horen dat je zulke positieve ervaringen hebt met jouw dochter en het Montessori! (Ik ben ook groot fan hoor!).
App?

Welke app?

Hie ook zonnig
quote:ccbloom schreef op 16 januari 2013 @ 13:08:

is het bij jullie ook zonnig? (ja ik heb een eigen raam, maar niet jullie ramen ;))

Hoi CC!

Ja, hartstikke zonnig hier.
quote:Weekend schreef op 16 januari 2013 @ 13:17:

Hier ook zonnig. Nog steeds een lappen poppetje op m'n buik. Wel lekker maar ze wil niet eten en drinken ( behalve s nachts ) ben zelf ook ziek dus dat word niet beter zo zonder slaap.

Ze drink elk uur een slokje en dan een hapje iets maar lijkt last te hebben van iets in d'r mondje, dus of d'r kiesjes of blaartjes maar kan niet kijken.

Water lite, floofde.
Oké zal eens proberen heb hier wel een spuitje ( duizenden haha door d'r medicijnen, die wil ze nog wel trouw )

Ze lijkt echt ergens last van te hebben
DP tsssst me!

Ik zei dat ze haar sokken op moest ruimen. Kijkt ze me heel boos aan en zegt ze: "tssss"

Hoe komt ze daar dan bij?

Kiesjes, weekend?
Ik heb mijn ava aangepast

Nog maar 3 nachtjes slapen
Gaat rap hè, Yv? Ben je nerveus? Is zoon nerveus?
Weekend en weekje:

quote:missy_Acy schreef op 16 januari 2013 @ 14:28:

Gaat rap hè, Yv? Ben je nerveus? Is zoon nerveus?

Ik heb 'last' van gezonde positieve spanning/vlinders. Zoon heeft er nog geen last van, maar dat komt vrijdag denk ik wel. Man is supernuchter in deze. Misschien dat ie zaterdag een beetje spanning voelt, maar die maakt zich zelden ergens druk over.

Vanavond kan ik mijn jurk gaan ophalen.

Wel prettig als die gewoon thuis hangt.
Ik zat net in mijn profiel te kijken en had nog wat 'oude' vrienden er in staan zoals MJDH en Maja82 enzo... Ik zag ook Boeddhabuikje staan, waar is die eigenlijk gebleven? En is CC een oude bekende of is dat een nieuwe bekende?

Ik ben al zo slecht met onthouden, maar ik snap het soms niet meer, wie wie is enzo...

Diegene die er nog niet bij stonden heb ik een vriendenverzoek gestuurd.
quote:Yvonne77 schreef op 16 januari 2013 @ 14:27:

Wat is 'gepest' n stom programma.
Been there, done that, got the T-shirt.
Stom? Hoezo?

Druifjes zijn op.

App gedownload en glas 2 sinaasappelsap gaat er in.
Hoeveel glazen moet jij op een dag volgens D app? Ik 11!!!
Iemand dwingen om sorry te zeggen terwijl ze zich het echt niet kan herinneren. Dat vind ik stom.

Ik heb mn pakket van top vintage binnen Snel ff passen!
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik kom niet uit de app. Dus even kijken enzo
quote:Yvonne77 schreef op 16 januari 2013 @ 14:27:

Ga je trouwen?????? Oh, ik wil ook!!!!

Oh nee, ik ben al getrouwd. en verloofd. mmmmmm....

Missy, ik ben 15 kg afgevallen door Herbalife te gebruiken. I know, door velen verguisd. Ik ben het gaan gebruiken omdat ik me zo slap en futloos voelde. Ik werd er bijna depressief van. Het ging zo goed dat ik mijn eetpatroon compleet heb veranderd. Resultaat na bijna 3 maanden, veel lichter, fitter, blijer en een stuk gezonder. Nog 15 kg eraf en ik mag waarschijnlijk stoppen met alle medicijnen die ik slik voor beginnende suikerziekte. YEAH!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven