Lijf & Lijn alle pijlers

make it easy afvallen

17-01-2013 04:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met het risico het hele forum over me heen te krijgen; wie heeft er ervaring met de make it easy afvalmethode?!

Bij mij slechts bedoelt ter ondersteuning, dus ik ga niet al bankhangend zakken chips liggen wegvreten en wachten op een wonder

Het is gebasseerd op accupunctuur.

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Wat verwacht je er zelf serieus van?
Als het zou werken hadden er veel meer mensen gebruik van gemaakt en hadden kranten, de bladen en internet er vol mee gestaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mijn vorige werkgever heeft het gedaan en is haar bevallen. Ze is veel afgevallen maar dat zou ook kunnen door het weinige eten wat ik haar naar binnen zag werken. Ze ontbijtte met een bakje yoghurt en musli, lunchte met 2 crackers, at tussendoor een appel en at gewoon avondeten.

Je mag absoluut geen suiker gebruiken en het kost veel geld.

Zou het zelf nooit doen.
Strong is the new skinny.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maak het jezelf zo easy (en goedkoop) mogelijk met een goed resultaat.
it's a big club and you ain't in it
naalden lijken me trouwens niet easy en waarschijnlijk ook niet goedkoop.
het is waarschijnlijk alleen maar easy voor hun eigen portemonnee. Je kan je beter op je eigen verstand baseren.
Ik moet ook zeggen dat ik best sceptisch ben hoor, maar accupunctuur is (geloof ik) wel een bewezen/ geaccepeerde methode voor bijv. Stoppen met roken, hoofdpijnbestrijding en ontspanningsproblematiek.

Vandaar dat ik hoopvol ben haha!

Ben zelf ook al lekker bezig met gewoon gezonde keuzes maken maar wilde het een extra duwtje geven!

Verder niemand ervaringen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven