Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
donderdag 17 januari 2013 om 10:30
quote:pimpelmeesje67 schreef op 17 januari 2013 @ 10:22:
Ik hoor er eindelijk bij!
De postbode komt net m'n nieuwe telefoon brengen. Eindelijk een mobiel met internet! Yieha! Kan ik nog vaker online zijn!! wat fijn! wat is t er voor 1?
Ik hoor er eindelijk bij!
De postbode komt net m'n nieuwe telefoon brengen. Eindelijk een mobiel met internet! Yieha! Kan ik nog vaker online zijn!! wat fijn! wat is t er voor 1?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 17 januari 2013 om 12:16
quote:secondhandsuus schreef op 17 januari 2013 @ 11:54:
Boh! Ik kom net mijn bed pas uit. Ik heb als een blok geslapen. En als ik niet was opgestaan, sliep ik nu nog.
Ben blij dat ik morgen naar de tandarts kan zeg. Krijg de schijt van die kiespijn.
Je had t blijkbaar nodig...!
En ik ben geen fan van de tandarts, maar na de wortelkanaalbehandeling van een paar weken geleden kon ik haar wel zoenen. Heerlijk hoor, geen kiespijn meer.
Boh! Ik kom net mijn bed pas uit. Ik heb als een blok geslapen. En als ik niet was opgestaan, sliep ik nu nog.
Ben blij dat ik morgen naar de tandarts kan zeg. Krijg de schijt van die kiespijn.
Je had t blijkbaar nodig...!
En ik ben geen fan van de tandarts, maar na de wortelkanaalbehandeling van een paar weken geleden kon ik haar wel zoenen. Heerlijk hoor, geen kiespijn meer.
donderdag 17 januari 2013 om 12:50
quote:pimpelmeesje67 schreef op 17 januari 2013 @ 12:14:
[...]
Ja. Leuk hoor. Ben alleen nummers kwijt...
Nee niet panikeren!
Waarschijnlijk heb je de nummers op je oude telefoon opgeslagen. Dus het geheugen van de oude telefoon zelf. Niet op je simkaartje.
Wat je zou kunnen doen is kaartje terugstoppen in je oude telefoon en de nummers kopieren naar de simkaart.
Als je me zegt welke oude telefoon, kan ik je wellicht helpen...
[...]
Ja. Leuk hoor. Ben alleen nummers kwijt...
Nee niet panikeren!
Waarschijnlijk heb je de nummers op je oude telefoon opgeslagen. Dus het geheugen van de oude telefoon zelf. Niet op je simkaartje.
Wat je zou kunnen doen is kaartje terugstoppen in je oude telefoon en de nummers kopieren naar de simkaart.
Als je me zegt welke oude telefoon, kan ik je wellicht helpen...
donderdag 17 januari 2013 om 13:16
quote:secondhandsuus schreef op 17 januari 2013 @ 12:50:
[...]
Nee niet panikeren!
Als je me zegt welke oude telefoon, kan ik je wellicht helpen...Ik was niet in paniek hoor... dit ga ik zo doen, had ik zelf ook al bedacht.
[...]
Nee niet panikeren!
Als je me zegt welke oude telefoon, kan ik je wellicht helpen...Ik was niet in paniek hoor... dit ga ik zo doen, had ik zelf ook al bedacht.
donderdag 17 januari 2013 om 18:54
quote:lady-blue-eyes schreef op 17 januari 2013 @ 18:46:
Ik ga bankhangen en nagenieten van de uitverkoopjes die ik vanmiddag heb gekocht. I uitverkoop!
Kan iemand die gore plofkip van mijn beeldscherm halen? Vind t een onsmakelijk gezicht.Wie heeft hem er tegenaan gegooid? Die moet je ff vragen, ik ga niet de troep van een ander opruimen.
Ik ga bankhangen en nagenieten van de uitverkoopjes die ik vanmiddag heb gekocht. I uitverkoop!
Kan iemand die gore plofkip van mijn beeldscherm halen? Vind t een onsmakelijk gezicht.Wie heeft hem er tegenaan gegooid? Die moet je ff vragen, ik ga niet de troep van een ander opruimen.
donderdag 17 januari 2013 om 18:55