Ergernissen op fora

17-01-2013 20:37 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
De topictitel klinkt wellicht wat zwaar, maar eigenlijk is het een luchtig topic

Ik vraag me af aan welke uitspraken op het forum jullie je nu het meest storen. Dat mag het Viva-forum zijn, maar natuurlijk ook andere fora die je bezoekt.

Het is niet de bedoeling om andere users belachelijk te maken, dus het noemen van nicknames of het verwijzen naar andere users liever achterwege laten ( het moet wel leuk blijven )

Ik trap vast af.

Op het Viva-forum erger ik me aan de volgende uitspraken.

* Tweede leg.

Een (in mijn ogen) zeer respectloze benoeming voor een kind /kinderen die je krijgt bij een andere partner na een scheiding / uit elkaar gaan. We hebben het niet over kippen, maar over mènsen. Ik kan me hier vreselijk aan ergeren.

* Vrouw.

Users die elkaar aanspreken met 'vrouw' (voorbeeld: Nee, zo werkt dat niet vrouw'). Zo vreemd vind ik dat, iemand bij zijn of haar geslacht aanspreken.

* Troll!

Er zijn altijd weer users die direct "troll!" roepen zodra een verhaal (al dan niet in hun ogen) ongeloofwaardig overkomt. Heel irritant.

Zo, en nu jullie!
Dit topic lucht wel lekker op trouwens.

Nog twee dingen:

- de taalpolitiepolitie, die de taalpolitie belemmert in haar werk.

- de grote hoeveelheid mannen die "nog steeds maagd" zijn (en meestal ook autist) en hier om hulp komen vragen.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Kalliope schreef op 17 januari 2013 @ 23:57:

- de grote hoeveelheid mannen die "nog steeds maagd" zijn (en meestal ook autist) en hier om hulp komen vragen.

(nou ja, eigenlijk is het gewoon sielug)
Als een TO bijv. vraagt : Welk knorr wereld gerecht vindt jij lekker ?

En dat je je dan eerst door tig moraalridders heen moet worstelen, want zij koken noooit uit een pakje, en zelf maken is veeeeeeel beter. Foei enzo.

Echt, mier op. Dat was de vraag van TO niet, of jij wel of niet uit een pakje kookt. TO wil weten wat iemadn lekker vindt uit een pakje....

( Kan je ook vervangen voor elk ander pakjes eten )
Je hebt van die mensen die elke dag, of vaker, een topic openen. Die neem ik sowieso niet serieus.

Openingspost weghalen.

OP's waar, door de lengte, niet door heen te komen is.

En ik moet eerlijk bekennen als er een " vreemd " probleem is en het is de eerste post van to dan reageer ik niet. Ik ben wat dat betreft een beetje achterdochtig. Ik geloof het meestal niet.
Wat ik ook echt heel erg vind, en ik heb het de afgelopen tijd een paar keer gelezen :

Een TO schrijft over haar kindje, overleden kindje. ( Te vroeg geboren, doodgeboren, wiegendood, allemaal echt even erg. )

Dan gaan er mesnen haar condoleren ( heel lief ! ) maar schrijven erbij : ík ben zelf nu 35 weken zwanger, en zit te snikken bij dit bericht. Wat erg, en ik hoop dat ik míjn kindje wel levend in mijn armen mag houden.

Of ( mss nog erger ) ik heb een baby van 3 weken, en ik moet er niet aan denken dat zij dood gaat....

... ja joh, wrijf het er nog even lekker in bij de rouwende moeder. Dat er adnere mensen zijn die wel nog zwanger zijn of een baby hebben. Zó gevoelloos vind ik dat.
O, dat vind ik ook wel een beetje sneu voor zo'n forumster, die denkt natuurlijk een topic te openen om lekker op een verloren middagje te gaan keuvelen over de wereld gerechten van Knorr en krijgt dan vervolgens van betweterige keukenprinsessen moeilijke en ingewikkelde recepten voorgeschoteld

Is er een forumster aanwezig die slecht tegen lange zinnen kan?
quote:Borodini_ schreef op 18 januari 2013 @ 00:02:

Als een TO bijv. vraagt : Welk knorr wereld gerecht vindt jij lekker ?

En dat je je dan eerst door tig moraalridders heen moet worstelen, want zij koken noooit uit een pakje, en zelf maken is veeeeeeel beter. Foei enzo.

Echt, mier op. Dat was de vraag van TO niet, of jij wel of niet uit een pakje kookt. TO wil weten wat iemadn lekker vindt uit een pakje....

( Kan je ook vervangen voor elk ander pakjes eten )Huh, kook jij uit pakjes?
voor allebei de postings van Borodini...

Al zou je eens moeten proberen om je eigen sausje te maken....Is zoveel lekkerder....
En die gerechten vallen dan onder de noemer : Lekker simpel.

Níet is zo simpel als een paar gehaktballetjes draaien met kruiden uit een pakje.

Ballen bakken.

Saus erover. Taughe en prei erbij.

Bami in 3 min. gaar koken.

En beef shanghai eten maar.

Als ik avonddienst heb wordt er hier in huis meestal ietsv an dat gegeten. Of ( en ddat vind ik dan wel oprecht ranzig, maar man en kinderen smullen er van ) chicken tonight.

nee, het is allemaal net verantwoord. En ja, er zal vast een Enummertje te veel in zitten.

En nee, i dont care.

( En mijn favo wereld gerechten zijn Beef Shanhai en kofta. Punt. ) )
quote:miloo schreef op 18 januari 2013 @ 00:22:

[...]

Huh, kook jij uit pakjes? soms wel hoor.
quote:Borodini_ schreef op 18 januari 2013 @ 00:20:

.

... ja joh, wrijf het er nog even lekker in bij de rouwende moeder. Dat er adnere mensen zijn die wel nog zwanger zijn of een baby hebben. Zó gevoelloos vind ik dat.Da's gewoon crimineel en ongevoelig onbeschoft gedrag. Zeg je daar dan ook wat van dan?
quote:Borodini_ schreef op 18 januari 2013 @ 00:25:

[...]

soms wel hoor.Zoen!
quote:Borodini_ schreef op 18 januari 2013 @ 00:24:

Níet is zo simpel als een paar gehaktballetjes draaien met kruiden uit een pakje.

Ballen bakken.

Als ik avonddienst heb wordt er hier in huis meestal ietsv an dat gegeten. Of ( en ddat vind ik dan wel oprecht ranzig, maar man en kinderen smullen er van ) chicken tonight.

nee, het is allemaal net verantwoord. En ja, er zal vast een Enummertje te veel in zitten.

En nee, i dont care.

Ach I You (en ik durf ook soms niet te zeggen dat ik wel eens een pakje gebruik hoor als ik geen tijd heb, vind het wel heel zout maar soit bij tijd tekort )

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:miloo schreef op 18 januari 2013 @ 00:26:

[...]

Da's gewoon crimineel en ongevoelig onbeschoft gedrag. Zeg je daar dan ook wat van dan?Nee, want zo'n pijnlijk topic wil ik dan niet uitlaten lopen in een discussie over wat je wel en niet kan schrijven aan een moeder die net haar kindje verloren heeft.
quote:miloo schreef op 18 januari 2013 @ 00:27:

[...]

Zoen!

*ferme handdruk *
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 januari 2013 @ 00:30:

[...]

Ach I You (en ik durf ook soms niet te zeggen dat ik wel eens een pakje gebruik hoor als ik geen tijd heb, vind het wel heel zout maar soit bij tijd tekort )

Dat dus .. ( ) ..

quote:Borodini_ schreef op 18 januari 2013 @ 00:34:

[...]

*ferme handdruk *

Ja hoor, en bedankt

quote:miloo schreef op 18 januari 2013 @ 00:37:

[...]

Ja hoor, en bedankt

Bewaar hem goed, want ik ben niet zo'n zoenert. Ik ben van de ferme handdrukken ( terwijl ik licht naar achteren leun, om duidelijk te maken dat ik niet zoen )Vraag maar aan MV. Di eheeft er in de pak em beet 8 jaar dat ik haar forum-ken ook maar een paar gehad...

quote:Borodini_ schreef op 18 januari 2013 @ 00:24:

Ballen bakken.

En nee, i dont care.

My Knorr days are over sinds ik geen vlees meer eet maar ik vond ze voorheen echt wel lekker vooral Gyros (uit het assortiment gehaald).
Ging iets fout
quote:paprikaatje schreef op 17 januari 2013 @ 21:00:

[...]

Serieus? Hoe merk je dat?Antwoord geven als TO maar met de verkeerde nick ingelogt.
Ik heb een olifantenhuis ondertussen. Mijn enige nog bestaande irritaties zijn:

-OP's die verdwijnen

-TO's die om zich heen gaan schoppen als de reacties ze niet bevallen (ga het dan aan je vriendinnen vragen als je meelullers wilt)

-Sneerleverworst (door overdaad)
Zelfbenoemde narcist topics over (ex)man/vriend en het Grote Leed die hen is aangedaan.

Mensen die tig topics openen over hetzelfde probleem (meestal relatie problemen of kinderproblemen), die elke keer weer gemeend en serieus commentaar krijgen, en vervolgens helemaal niets mee doen.
quote:chicky012 schreef op 17 januari 2013 @ 22:31:

[...]hobbit [....]

Hubbie bedoel je?

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Orzoo schreef op 18 januari 2013 @ 00:50:

Ik heb een olifantenhuis ondertussen. Mijn enige nog bestaande irritaties zijn:

-OP's die verdwijnen

-TO's die om zich heen gaan schoppen als de reacties ze niet bevallen (ga het dan aan je vriendinnen vragen als je meelullers wilt)

-Sneerleverworst (door overdaad)Cool ! Woon je in Blijdorp ? Of in Emmen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven