vreemdgaan met regels
vrijdag 18 januari 2013 om 12:09
Mijn vrouw en ik hebben de afspraak dat ze met bepaalde beperkingen sex mag hebben met anderen. Zij heeft een goede vriend aan de andere kant van de wereld,die zij al 20 jaar kent, maar de afgelopen 7 jaar een goede vriendschap mee heeft opgebouwd via social networking. Als mijn vrouw eens in de 2 jaar naar zijn land gaat voor vakantie heeft ze enkele sexuele momenten met hem gedeeld. De laatste vakantie is het uitgelopen op gemeenschap, waar ik zelf ook op aan gestuurd heb per email. De regel is dat ze foto's maakt voor het thuisfront en dat ze het veilig moest doen. Eenmaal heeft ze dat wel gedaan en foto's gestuurd, een keer heeft ze beiden niet gedaan. Ze heeft dit vrijwel direct aan mij gemeld en beloofd geen sex meer met hem te hebben. Ik heb haar gevraagd de vriendschap voor een onbepaalde tijd stop te zetten. Even helemaal geen contact meer.Geen email geen telefoon even niets. Mijn vrouw vindt dit overdreven en zou het liefst nu weer contact met hem opnemen en haar vriendschap behouden, omdat volgens haar dingen compleet los staan van elkaar,maar ik wil meer tijd om eea te laten rusten, Wij verschillen hierin van mening. Wat vinden jullie?
vrijdag 18 januari 2013 om 12:14
Dus jij wil graag foto's zien van je vrouw met een ander en ook graag een foto van zijn piemel waar een condoom onheen zit.
En omdat dit nu 1x niet is gebeurd, mag ze nu geen contact meer met hem hebben?
Waar ben je nu precies bang voor? Dat ze het onveilig hebben gedaan? Dan kun je een soa test doen. Want ze hebben wel sex gehad, alleen niet de foto's om het te bewijzen.
En omdat dit nu 1x niet is gebeurd, mag ze nu geen contact meer met hem hebben?
Waar ben je nu precies bang voor? Dat ze het onveilig hebben gedaan? Dan kun je een soa test doen. Want ze hebben wel sex gehad, alleen niet de foto's om het te bewijzen.
vrijdag 18 januari 2013 om 12:23
Ten eerste kan ik al geen logisch argument verzinnen waarom jij het goed / prettig zou vinden dat
1: je vrouw met iemand anders sex heeft.
2: iedere 2 jaar een (dure?) vakantie heeft zonder jou
het veilig vrijen kan ik uiteraard nog volgen maar die foto's verward mij ook wel even.
Tenzij je daar opgewonden van raakt snap ik daar het nu tniet van
het veilig vrijen kan ik uiteraard nog volgen maar die foto's verward mij ook wel even.
vrijdag 18 januari 2013 om 12:47
quote:srekeamar schreef op 18 januari 2013 @ 12:23:
Ten eerste kan ik al geen logisch argument verzinnen waarom jij het goed / prettig zou vinden dat
Precies dit.
Ik vind dat je je al heel erg op glad ijs begeeft door dit soort afspraken. Helemaal niet vreemdgaan is zóveel overzichtelijker!
Precies dit.
Ik vind dat je je al heel erg op glad ijs begeeft door dit soort afspraken. Helemaal niet vreemdgaan is zóveel overzichtelijker!
vrijdag 18 januari 2013 om 12:53
snoopylynn, 18 minuten geleden
Foto's???
Why???
Toch niet terwijl zij samen tjaktjak boemboem doen, ofwel?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tjak Tjak Boemboem?????????? Zeg je dat thuis tegen je vriend ook??????????????????????????/
Foto's???
Why???
Toch niet terwijl zij samen tjaktjak boemboem doen, ofwel?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tjak Tjak Boemboem?????????? Zeg je dat thuis tegen je vriend ook??????????????????????????/
vrijdag 18 januari 2013 om 14:01
Dat je het haar gunt, kan ik me nog voorstellen. Dat je verwacht dat ze het veilig doet zeker ook. Dat je boos bent dat ze het niet veilig deden is ook begrijpelijk. Maar die foto's? Tja, als zij het samen leuk vinden foto's te maken en jij vind het lekker om ze te bekijken is het prima. Ik heb ook met een minnaar wel foto's gemaakt die mijn partner zag. Maar eisen dat er foto's komen en boos zijn als dat eens niet gebeurt vind ik een beetje vreemd eigenlijk. Wat is daar de reden van? Voel je je zo toch betrokken bij het geheel? Windt het je op? Wil je zien of het er niet geiler uit ziet dan bij jullie? Vraag het me serieus af...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
vrijdag 18 januari 2013 om 14:05
vrijdag 18 januari 2013 om 14:18
vrijdag 18 januari 2013 om 14:38