En degene na mij gaat weer verder....
zaterdag 10 mei 2008 om 23:41
@Plom: Haha, ook toevallig.. vraag net in andere vraagspelletje hoe het met jou gaat. Mijn broertje is onlangs overleden. Met mij gaat het nu, naar omstandigheden, redelijk goed.
Pffff.. moeilijke vraag.. mijn droom is om mijn broertje nog één keer te zien en te knuffelen, maar dat kan helaas niet meer.
Lak jij je teennagels?
Pffff.. moeilijke vraag.. mijn droom is om mijn broertje nog één keer te zien en te knuffelen, maar dat kan helaas niet meer.
Lak jij je teennagels?
zaterdag 10 mei 2008 om 23:51
@ deesi
Wat vreselijk! zo jong , zo zinloos .Wat intens triest voor jouw en je ouders .Hoop dat je in je omgeving fijne mensen hebt ,zo belangrijk na zoiets ingrijpends . Dacht dat het ernstig was omdat je hier een tijd niet kwam ,maar dit verlies voor jouw is niet te bevatten
sorry voor mijn blonde vraag !
Waar heb jij je partner ontmoet ?
Wat vreselijk! zo jong , zo zinloos .Wat intens triest voor jouw en je ouders .Hoop dat je in je omgeving fijne mensen hebt ,zo belangrijk na zoiets ingrijpends . Dacht dat het ernstig was omdat je hier een tijd niet kwam ,maar dit verlies voor jouw is niet te bevatten
sorry voor mijn blonde vraag !
Waar heb jij je partner ontmoet ?
zaterdag 10 mei 2008 om 23:54
@Plom: Geeft helemaal niks, kon jij ook niet weten! In het begin voelde ik me heel wisselend.. later voelde ik me momenten goed, maar voelde me daar schuldig over.. en nu (aantal weken later) ben ik weer aan het werk en gaat het naar omstandigheden goed met me.. Veel steun van familie en vrienden en collega's, erg fijn. Morgen wel weer even moeilijk: moederdag. Confronterend, die momenten.. Maar we gaan door!!
Op het werk hebben we elkaar ontmoet.
Ben jij al lang samen met je partner?
Op het werk hebben we elkaar ontmoet.
Ben jij al lang samen met je partner?
zondag 11 mei 2008 om 00:13
ja,al vanaf mijn zestiende en nog steeds erg verliefd ,het is voor mij een kanjer .
@ Deesi ,niet schuldig voelen hoor,logisch,je emoties gaan na zoiets als een stuiterbal op en neer Fijn dat je de nodige steun krijgt .Zal inderdaad niet meevallen morgen ,zijn van die kutdagen nu ,super confronterend inderdaad,
Zorg en wees lief voor jezelf !
Heb jij gewichtschommelingen in stressperiodes?
@ Deesi ,niet schuldig voelen hoor,logisch,je emoties gaan na zoiets als een stuiterbal op en neer Fijn dat je de nodige steun krijgt .Zal inderdaad niet meevallen morgen ,zijn van die kutdagen nu ,super confronterend inderdaad,
Zorg en wees lief voor jezelf !
Heb jij gewichtschommelingen in stressperiodes?
zondag 11 mei 2008 om 21:31
maandag 12 mei 2008 om 12:34
@Deesi: graag gedaan; de wereld is soms zó niet eerlijk.....
Hinds muziek: hmm, gaat wel. Een beetje een oosterse sound kan wel leuk zijn, maar om eerlijk te zijn kan ik nu niet een twee drie een liedje van haar zingen. Het songfestivalnummer wel gehoord en vind ik niet echt geweldig. Beetje simpel
Weke Nederlandse artiest word jij nou wel heel vrolijk van? (in de zin van: hele goede zanger(es)/artiest)
Hinds muziek: hmm, gaat wel. Een beetje een oosterse sound kan wel leuk zijn, maar om eerlijk te zijn kan ik nu niet een twee drie een liedje van haar zingen. Het songfestivalnummer wel gehoord en vind ik niet echt geweldig. Beetje simpel
Weke Nederlandse artiest word jij nou wel heel vrolijk van? (in de zin van: hele goede zanger(es)/artiest)