Hoe heet deze kledingstijl?
vrijdag 18 januari 2013 om 18:45
Hoi!
Wij zijn voor een thema-feestje op zoek naar de juiste term voor de kledingstijl die we willen gebruiken.
De muziekstijl Bluegrass is de basis voor het feest, maar aangezien Bluegrass als naam niet iedereen bekend zal zijn, zoeken we naar een goede dress-code.
De term die we nu bedenken...;
- Amerikaanse zondagse uit de jaren '30 op het platteland
Niet echt een pakkende term onder aan je uitnodiging.
Daarom zou ik willen vragen; weet iemand of er een naam is voor de kledingstijl op onderstaande plaatjes?
Het heeft wel wat weg van country/western, maar ik ben bang dat mensen dan echt met een lasso om hun nek komen, en dat is niet de bedoeling.
Dank voor het meedenken!
Wij zijn voor een thema-feestje op zoek naar de juiste term voor de kledingstijl die we willen gebruiken.
De muziekstijl Bluegrass is de basis voor het feest, maar aangezien Bluegrass als naam niet iedereen bekend zal zijn, zoeken we naar een goede dress-code.
De term die we nu bedenken...;
- Amerikaanse zondagse uit de jaren '30 op het platteland
Niet echt een pakkende term onder aan je uitnodiging.
Daarom zou ik willen vragen; weet iemand of er een naam is voor de kledingstijl op onderstaande plaatjes?
Het heeft wel wat weg van country/western, maar ik ben bang dat mensen dan echt met een lasso om hun nek komen, en dat is niet de bedoeling.
Dank voor het meedenken!
vrijdag 18 januari 2013 om 18:59
Keetje, bedankt! Ik ben niet vaak meer actief hier, dus wist het niet. Ik heb een mail verstuurd, tot die tijd maar even naar jouw plaatjes kijken
!
Sabbaticalmeds, vooral het truttige mag van ons ook wel benadrukt worden, vandaar dat Lasso's uit den boze zijn
"Kuntry meets truttug" is trouwens al wel een leuke!
Sabbaticalmeds, vooral het truttige mag van ons ook wel benadrukt worden, vandaar dat Lasso's uit den boze zijn
"Kuntry meets truttug" is trouwens al wel een leuke!
vrijdag 18 januari 2013 om 19:07
Haha, als de gasten Googlen op After Amish dan komen ze allemaal met hoofdkapjes op...ook leuk en errug truttug
Het mag wel ietsjes stoerder dan de Little House on the Prairy look van mij, de jurken hoeven echt niet over de knie. Wel leuk in combi met de hoofdkapjes trouwens!
Droogleggingslook? Daar moet ik zelf ook even over nadenken geloof ik?!
Het lijkt er op dat het toch Country zonder Pistolen moet worden denk ik...
Het mag wel ietsjes stoerder dan de Little House on the Prairy look van mij, de jurken hoeven echt niet over de knie. Wel leuk in combi met de hoofdkapjes trouwens!
Droogleggingslook? Daar moet ik zelf ook even over nadenken geloof ik?!
Het lijkt er op dat het toch Country zonder Pistolen moet worden denk ik...
vrijdag 18 januari 2013 om 19:21