The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
vrijdag 18 januari 2013 om 18:26
vrijdag 18 januari 2013 om 20:22
Ja hoor, weekendjes weg met zn vrienden. Elk jaar wel 'n x. Soms komen er verhalen die ik liever niet hoor. Weekendjes weg zorgden er eerder voor dat we elkaar 2 weken niet zagen. Vreselijk! Maar nu vind ik 't prima. Alle vrienden hebben al lang 'n vriendin, veilig gevoel.
Zwijgen als er "niets" is. Dan kan ik m wel schoppen. PRAAT!
Geïnspireerd door iemand anders: Als je iemand voor de trein zou moeten duwen, wie zou 't zijn?
Zwijgen als er "niets" is. Dan kan ik m wel schoppen. PRAAT!
Geïnspireerd door iemand anders: Als je iemand voor de trein zou moeten duwen, wie zou 't zijn?
vrijdag 18 januari 2013 om 20:28
Die klaatzok die vandaag op een druk perron ging instappen terwijl ik aan het uitstappen was (en er nog minstens 30 mensen achter mij moesten uitstappen) en die mij een duw gaf.
Als je zou moeten kiezen tussen het vermoorden van een kuikentje en nooit meer vlees eten, wat zou je dan kiezen (vegetariërs worden uitdrukkelijk uitgenodigd even een vraag te wachten met reageren)?
Als je zou moeten kiezen tussen het vermoorden van een kuikentje en nooit meer vlees eten, wat zou je dan kiezen (vegetariërs worden uitdrukkelijk uitgenodigd even een vraag te wachten met reageren)?
vrijdag 18 januari 2013 om 20:51
quote:GiB schreef op 18 januari 2013 @ 20:28:
Die klaatzok die vandaag op een druk perron ging instappen terwijl ik aan het uitstappen was (en er nog minstens 30 mensen achter mij moesten uitstappen) en die mij een duw gaf.
Ik zou gewoon weer vegetariër worden.
Ik ben tijden vegetariër geweest, beviel prima. Eigenlijk weer vlees gaan eten in de zwangerschap en door partner.
Waar ben je erg blij om op dit moment.
Ik zou gewoon weer vegetariër worden.
Ik ben tijden vegetariër geweest, beviel prima. Eigenlijk weer vlees gaan eten in de zwangerschap en door partner.
Waar ben je erg blij om op dit moment.
vrijdag 18 januari 2013 om 21:08
Leuk GiB, theatersport! Heb ik ook een hele tijd gedaan voor de Lama's bestonden
Dat mijn werkdag om is. Leek geen einde aan te komen en kan de ogen van een collega wel uitkrabben. Ku*wi*f!! Vies stookmens. Zij is het levende bewijs dat je mannen in je team moet hebben!!
Wat is het lelijkste dat jij ooit tegen een collega hebt gezegd?
Dat mijn werkdag om is. Leek geen einde aan te komen en kan de ogen van een collega wel uitkrabben. Ku*wi*f!! Vies stookmens. Zij is het levende bewijs dat je mannen in je team moet hebben!!
Wat is het lelijkste dat jij ooit tegen een collega hebt gezegd?
vrijdag 18 januari 2013 om 21:11
Dat hij er eigenhandig voor zorgde dat de hele afdeling de beoogde omzet niet haalde. Dat hij in zijn eentje de winst van zes collega's teniet deed en dus maar eens conclusies moest verbinden aan die prestaties en dat zijn status als schoonzoon van de directeur hem géén goede werknemer maakte.
Tsja.
Hij is gebleven, maar op een andere afdeling "getransferd" en maakt daar nu de mensen het leven zuur.
Wat is de belangrijkste eigenschap die je nodig hebt om goed te zijn in je werk?
Tsja.
Hij is gebleven, maar op een andere afdeling "getransferd" en maakt daar nu de mensen het leven zuur.
Wat is de belangrijkste eigenschap die je nodig hebt om goed te zijn in je werk?
Your luck's about to change, cher.
vrijdag 18 januari 2013 om 21:25
Pffff een maar? Ik heb wel eens gedacht dat je een soort supermens moet zijn om mijn vak te kunnen doen, gelukkig gaat het nu wat beter...
Als je niet goed met mensen bent, kun je mijn werk niet doen denk ik, maar goed, als je heel dom bent ook niet, of heel onhandig, of als je 2 handen mist... nou ja.
Vraag blijft.
Als je niet goed met mensen bent, kun je mijn werk niet doen denk ik, maar goed, als je heel dom bent ook niet, of heel onhandig, of als je 2 handen mist... nou ja.
Vraag blijft.
vrijdag 18 januari 2013 om 22:26