De schuld van het forum!

18-01-2013 11:45 197 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las net dat iemand een bepaald sapje had gekocht op aanraden van iemand op het forum, voor een betere huid.

Zelf heb ik weleens een bepaald haarproduct gekocht waarover ik hier gelezen had (waardeloos spul trouwens), en ben ik aan de Rapley-methode begonnen met mijn kinderen (werkte voor oudste, maar niet voor jongste) en er zijn vast nog wel wat dingen waarbij mijn mening/aankopen door het forum beinvloed was.

Wat heb jij gekocht/gedaan op aanraden van iemand op het forum?
Ik kom net van de Wibra en heb goed nieuws: de Dasty is in de aanbieding!!! 2 flessen (waarvan 1 met spuitdop en 1 zonder) voor 3,50.

Nieuwsgierig als ik ben heb ik het gelijk uitgeprobeerd op een hoekje van de rvs plaat achter mijn kookplaat en ja hoor, een nieuwe Dasty-fan is geboren!
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
O sjesis nu moet ik uitvinden waar hier een Wibra is.
@aaaanne de gele dasty
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ook ik kocht dasty Nav viva en ben geen fan. Agressief spul dat razendsnel overal intrekt. En het meurt enorm chemisch. No dasty for me.
quote:RosaP schreef op 18 januari 2013 @ 16:06:

Ook ik kocht dasty Nav viva en ben geen fan. Agressief spul dat razendsnel overal intrekt. En het meurt enorm chemisch. No dasty for me.*houdt weer op met googlen naar de dichtstbijzijnde Wibra*
*krijgt binnenkort een nieuwe keuken met zo'n rvs afzuigkap en haalt voor die tijd vast Dasty op ;-)*

Overigens is het dus kennelijk een wonder dat er nog kinderen geboren worden, ondanks het forum? Vandaar dat het 'wondertjes' zijn, zeker
Later is nu
Van het forum: kruidvat scrub. Kocht eerst de verkeerde, in een tube. Tot ik eindelijk vond wat er werd bedoeld, de pot. Heerlijke scrub, zalig zachte huid door dit spul. En het kost geen drol. Etos krullencreme, inderdaad werkt het als een tierelier. Nog wat voor het haar van de Action: glozz serum. Ben benieuwd, heb het nog maar 1 keer gebruikt maar met dit weer is mijn haar anders dan normaal (statisch). Ik heb ook wel eens een kruidvat mascara gekocht op aanraden van hier, maar dat was geen succes. En ook de aldi creme is het niet voor mij.
Ja, Dasty!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Oh, en nog wat: een minitrampoline. Heel fijn!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Een rubberbezem bij de Action voor het schokkende bedrag van ¤ 2,20.

Het vloerkleed waar ik me altijd de bulten op stofzoog is nu in een mum van tijd hondenhaarvrij. Beste aankoop in tijden geweest!
Huidolie voor na het ontharen van Etos. Heerlijk spul en gebruik het, jaren later inmiddels, nog steeds
quote:nlies schreef op 18 januari 2013 @ 16:02:

@aaaanne de gele dastyDankjewel
quote:Ster_ schreef op 18 januari 2013 @ 11:53:

Welke zijn dan Ninon? Ik wil ooooook!

Nou, het kostte even wat tijd, ik wist de naam niet meer, dus moest mijn hele mail doorspitten .

Footlogics 'High Heel Comfort', kost EUR 15,95.

Enne, ik krijg niet de schuld als ze voor jou niet werken he?
Bruin zonder zon- doekjes van het Kruidvat, waren volgens mij maar 50 cent per stuk.
Een elektrische vliegenmepper! Ideaal.
Ik heb die beroemde Dasty ook ooit gekocht, speciaal voor roesvrijstaal ( ik geloof in een zilvere verpakking) maar ik vond de lucht vreeslijk, ik kreeg gewoon tranen ervan. Volgens mij ligt dat fles nog ergens in de schuur, morgen geef ik het een tweede kans. Of moet ik een andere fles hebben voor rvs?
Wat me te binnen schiet;

- dagcreme van de Aldi

- dasty

- furminator

- tal van help jezelf boeken
Ben & Jerry's van de Aldi!
Sneerleverworst. Niet te eten, dat spul
quote:Melpomene schreef op 18 januari 2013 @ 12:36:

[...]

Het vlekkenmiddel. Eerst even getest op de achterkant.Bedankt, ga ik van de week even kopen en uitproberen.
meer mensen succes op de minitrampoline?

Een trampoline

2x gebruikt

En deze wil ik nog:

Waar is mijn cheesecake!?
Het Viva forum is papaja.
*zucht*
Het Viva forum is papaja.
quote:missy_Acy schreef op 18 januari 2013 @ 11:47:

Grappig.

Ja, dat spul tegen het schuren van je benen in de zomer. Het werkt.

Haha, ik dacht aan zo'n ontharingshandschoen die ik wel eens op de tellsell tv gezien had.

Maar je hebt daarmee in de zomer dus geen rauwe bovenbenen meer? Dat spul moet ik! Ga gauw op zoek naar een vevina verkooppunt (ben te gierig voor de 2 euro verzendkosten. Dat komt door het Hilarisch gierige acties topic)
Ik heb er dankzij het forum een zeer verslavende hobby bij: postcrossing.

Kwam het topic toevallig tegen op overig. Ging kijken en was hooked.

En er staat hiet nu standaard een doos in de computerkamer met spullen voor het weggeeftopic. Ik bedenk nu steeds eerst of het nog voor iemand anders leuk/handig is voordat ik het weg doe. Dat verzamel ik in die doos. Binnenkort nog even weer nieuwe foto's maken.
Jurkjes van Topvintage

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven