Het Rotterdamse wijven klets topic
donderdag 22 november 2012 om 11:34
quote:palanja schreef op 21 november 2012 @ 22:23:
[...]
Zegt me niks.
Rotiland werken ze nog met verse producten.... de nasi is de beste surinaamse nasi van Rdam...
Die pakistaan overigens ook... je staat een half uur te wachten maar dan krijg je ook wat...
Rotiland? Ga ik daar eens heen.
Mihoen Singapore is overigens geweldig bij Akong.
Pindasoep hou ik niet zo van. Dus dat ze dat niet hebben vind ik geen probleem.
[...]
Zegt me niks.
Rotiland werken ze nog met verse producten.... de nasi is de beste surinaamse nasi van Rdam...
Die pakistaan overigens ook... je staat een half uur te wachten maar dan krijg je ook wat...
Rotiland? Ga ik daar eens heen.
Mihoen Singapore is overigens geweldig bij Akong.
Pindasoep hou ik niet zo van. Dus dat ze dat niet hebben vind ik geen probleem.
donderdag 22 november 2012 om 11:48
vrijdag 23 november 2012 om 06:16
Wat ik me afvraag...... Waar gaan jullie zoal een biertje doen? Dan bedoel ik dus een plek waar je niet als een debiel hoef te dansen, om je te vermaken. Dansen vindt mijn vriend heel erg stom. Ik ging altijd naar Rotown. Maar goed, dat was ooit. Wanneer ik er nu wel eens op een zondag fristi ga drinken met mijn stiefdochter, voel ik me serieus een oud wijf.
De Exit was leuk om bandjes te checken, maar ook dat is vergane glorie. Bij Dizzy dronk ik wel eens wat of bij de Doelen. Maar dat trekt me niet meer. En zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen van tenten waarin geen zin in heb.
Sowieso voel ik me soms een beetje verdwaald in Rotterdam.
Laatst was ik op Centraal.... Voelde me een toerist. Herken niks, loop om me heen te kijken, alsof ik net na veertig jaar uit de rimboe kruip.
De Exit was leuk om bandjes te checken, maar ook dat is vergane glorie. Bij Dizzy dronk ik wel eens wat of bij de Doelen. Maar dat trekt me niet meer. En zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen van tenten waarin geen zin in heb.
Sowieso voel ik me soms een beetje verdwaald in Rotterdam.
Laatst was ik op Centraal.... Voelde me een toerist. Herken niks, loop om me heen te kijken, alsof ik net na veertig jaar uit de rimboe kruip.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
vrijdag 23 november 2012 om 23:39
quote:badmeester schreef op 23 november 2012 @ 08:32:
Iez!
Witte Aap!
Zwarte ruiter (of hoe heet dat ding)
Westerpaviljoen
Purser's
Wat in Godesnaam is er leuk aan de Witte Aap?
Een niet bijzondere kroeg volgepakt met mensen die zich identificeren met ....... ja wat eigenlijk?
Iez!
Witte Aap!
Zwarte ruiter (of hoe heet dat ding)
Westerpaviljoen
Purser's
Wat in Godesnaam is er leuk aan de Witte Aap?
Een niet bijzondere kroeg volgepakt met mensen die zich identificeren met ....... ja wat eigenlijk?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
vrijdag 23 november 2012 om 23:41
maandag 24 juni 2013 om 11:08
Dit is toch wel de meest bizarre economische crises die ik ooit heb meegemaakt. Winkels en bedrijven die ik al kende vanaf ik een kind was zie ik verdwijnen.
Eén van de grote Mercedesdealers in Rotterdam opgericht in 1964 is deze maand failliet gegaan. In het centrum op de op de hoek van de Lijnbaan met de Kruiskade een kledingwinkel waar ik vaak in de etalage keek. Op Karel Doormanstraat een kledingwinkel van dezelfde eigenaar naast het reisbureau op de hoek van de Aert van Nesstraat.
Die hele grote schoenenzaak in de Aert van Nesstraat lijkt trouwens wel recessieproof te zijn.
Eén van de grote Mercedesdealers in Rotterdam opgericht in 1964 is deze maand failliet gegaan. In het centrum op de op de hoek van de Lijnbaan met de Kruiskade een kledingwinkel waar ik vaak in de etalage keek. Op Karel Doormanstraat een kledingwinkel van dezelfde eigenaar naast het reisbureau op de hoek van de Aert van Nesstraat.
Die hele grote schoenenzaak in de Aert van Nesstraat lijkt trouwens wel recessieproof te zijn.