TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
vrijdag 18 januari 2013 om 22:44
quote:Apatura schreef op 18 januari 2013 @ 22:40:
Ik wil trouwens wel dat t weer goed komt met mn relaasie. Wij zijn komende zomer 5 jr gepartnerschapt. Eindelijk n rede voor n feestje om n datum (en k heb mezelf eigenlink n extra achternaam beloofd alleen weet hij dat nog niet )Asl ik t goed begrepen heb, gaat t niet zo lekker met je. Ik weet wel (als ervaringsdeskundige na 11,5 jaar huwelijk ) dat je zelf lekker in je vel moet zitten wil je er voor een ander kunnen zijn..dus neem die tijd voor jezelf zoals anderen je ook al aanraadden...
Ik wil trouwens wel dat t weer goed komt met mn relaasie. Wij zijn komende zomer 5 jr gepartnerschapt. Eindelijk n rede voor n feestje om n datum (en k heb mezelf eigenlink n extra achternaam beloofd alleen weet hij dat nog niet )Asl ik t goed begrepen heb, gaat t niet zo lekker met je. Ik weet wel (als ervaringsdeskundige na 11,5 jaar huwelijk ) dat je zelf lekker in je vel moet zitten wil je er voor een ander kunnen zijn..dus neem die tijd voor jezelf zoals anderen je ook al aanraadden...
vrijdag 18 januari 2013 om 23:01
vrijdag 18 januari 2013 om 23:27
vrijdag 18 januari 2013 om 23:59
Yvje! Zometeen is het zover! Dan ga je trouwen! En wat ik van hem gezien en gehoord heb, ga je trouwen met een hele nuchtere, maar ook een hele betrouwbare man! unne goeie!
Ik wil jullie een supermooie dag wensen! Met veel liefde, plezier, gelukstranen en bier!
En ik hoop dat de zon even wil doorbreken en op jullie gezicht wil stralen, zodat jullie haar warmte voelen!
Ik ben zo blij voor je!
Geniet ervan! Ik zal aan jullie denken!
Ik wil jullie een supermooie dag wensen! Met veel liefde, plezier, gelukstranen en bier!
En ik hoop dat de zon even wil doorbreken en op jullie gezicht wil stralen, zodat jullie haar warmte voelen!
Ik ben zo blij voor je!
Geniet ervan! Ik zal aan jullie denken!
zaterdag 19 januari 2013 om 00:04
Apa! Wat goed dat jullie in therapie gaan! Ik hoop dat het jullie brengt wat jullie hopen. Saamhorigheid, begrip, rust....
yez! Wat goed! Aaaaaaaaaaaahhhhhh! Ik heb het gevoel dat het nu echt heel spannend gaat worden! Coool!
Peecee, ik las dat je de brief binnen had. En dat je even frictie had met je ex. Hoop dat het nu weer een beetje rustiger is.
Tzip...you rock!
Peacy is ook goed bezig las ik!
En nu weet ik het even niet meer...
Eve, hoop dat studie beetje naar wens loopt nu.
En weekend... Hoop dat weekje weer beter is.
Missy, zit ze maar goed achter de veren!
En nu moet ik gaan slapen. Om half9 moet ik weer op mijwerk zijn!
yez! Wat goed! Aaaaaaaaaaaahhhhhh! Ik heb het gevoel dat het nu echt heel spannend gaat worden! Coool!
Peecee, ik las dat je de brief binnen had. En dat je even frictie had met je ex. Hoop dat het nu weer een beetje rustiger is.
Tzip...you rock!
Peacy is ook goed bezig las ik!
En nu weet ik het even niet meer...
Eve, hoop dat studie beetje naar wens loopt nu.
En weekend... Hoop dat weekje weer beter is.
Missy, zit ze maar goed achter de veren!
En nu moet ik gaan slapen. Om half9 moet ik weer op mijwerk zijn!