Entertainment alle pijlers

Wie is de mol 2013

17-10-2012 10:17 1955 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de komende dagen worden de kandidaten van Wie is de Mol bekend gemaakt...

Het ongecensureerde promo filmpje...

http://www.youtube.com/watch?v=5Dlw6jQa ... e=youtu.be

Deelnemers bekend tot nu toe

-Janine Abbring

-Daniël Boissevain

-Paulien Cornelisse

-Tania Kross

-Zarayda Groenhart

-Tim Haars

-Joep van Deudekom

-Carolien Borgers

-Kees Tol

-Ewout Genemans
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Tania Kross is 10 letters.

Boissevain ook..

Maar het kan ook "ik ben de mol" zijn, ook 10 letters.
Het vorige seizoen had 10 afleveringen.
Misschien vergis ik me want ik zie overal staan dat de naam van Daniel in de eerste aflevering verkeerd gespeld was maar dat ze naar Moroca op zoek moesten was toch ook in de eerste aflevering?
Nou ja, een mol met rode lippenstift heb ik ook nog nooit gezien ;)

Ik zit op Tim. Ook omdat in het dagboek van de mol staat dat iemand helemaal de kluts kwijt was na de exit van vorige keer. Nou ja, zo lees ik het. En die met die blauwe nagels was behoorlijk overstuur. En in het dagboek van Tim gaat het over een rood scherm dat iig niet in de uitzending zit.

Die letters zouden naar alles kunnen verwijzen. Ook naar een eerdere rol of herkenningsdingetje van de mol. Misschien maken de letters uiteindelijk wel het woord nitro oid. Ik begin ook tunnelvisie te ontwikkelen

Ik zou zo verbaasd zijn als Tim niet terugkomt. Kan me zo voorstellen dat dit een noodgreep is om of een nieuwe mol te maken van Tim (want op dat moment wss die van het ongeluk ook geen mol meer) of om de mol even opnieuw instructie te geven na een toch best heftig ongeluk. En dit laatste vind ik waarschijnlijker.
Het Viva forum is papaja.
Art zei expliciet in de uitzending dat Janine niet De Mol is. Zij is het dus niet geweest.

Als ze ook nog gaan liegen om ons op een dwaalspoor te zetten, dan vind ik het niet leuk meer, want dan kun je alles wel gaan verdraaien.
Ok, ik heb een tweet gevonden (jaja, niks te doen vandaag haha) en het is zo'n duidelijke aanwijzing, hint, dat ik hem eigenlijk niet durf te vertellen omdat het bijna een spoiler lijkt (is?)

Dus wie wil het weten???
Ik denk dat het Tania is ( de enige zonder joker)

Want, zij had geen jokers en Tim had een joker. Zij was ervan overtuigd dat Tim de mol is. Dat roept ze heel hard en heel vaak. Dat betekend dus dat zij 5 vragen fout zou moeten hebben, zij zet immers alles op Tim.

Tim had 1 joker, dus als hij alles fout zou hebben wordt er één foute vraag kwijtgescholden, wat dus betekend dat hij er maar 4 fout zou hebben. 1 minder dan Tania, dus had zij eruit moeten gaan.

Maar ja, de mol gaat altijd door...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook dacht dat Tim de mol is.
quote:eefjewentelteefje schreef op 19 januari 2013 @ 13:39:

Ok, ik heb een tweet gevonden (jaja, niks te doen vandaag haha) en het is zo'n duidelijke aanwijzing, hint, dat ik hem eigenlijk niet durf te vertellen omdat het bijna een spoiler lijkt (is?)

Dus wie wil het weten???Jaha! Ik wil het weten hoor. Misschien in witte letters schrijven?
Ik dacht ik maak een link naar die tweet, dan kun je zelf kiezen om te kijken maar dat lukt niet.

Ik loop even naar mijn computer om te kijken of het vandaar wel lukt...
Ja, ben erg nieuwsgierig....:)
Ikke Ikke
Ik ook!
ga naar het bericht van 17 okt die gaat over waar een mol aan moet voldoen

lees de biografie
ok, het lukt niet, ga naar de twitter pagina van "ik ben de mol" (dus niet wie is de mol) en scroll naar het bericht van 17 oktober

oh haha, ik maak er een potje van , ik probeer het nog een keer...
Djiez, dat kan toch niet waar zijn?
Zo maken ze het veel te makkelijk!
Oh wel gelukt Murdock?

Ja , daarom schreef ik het is bijna een spoiler.

Dat zou toch veels te makkelijk zijn?
Er staat 3 dingen waar een molkanditaat aan moet voldoen. Dus ik denk dat dat gewoon een hint is over een van de deelnemers net als dat er in van de tweets iets staat over taal is zeg maar echt mijn ding.
Je link klopt niet omdat er 2x http staat, als je dat veranderd dan klopt het.
Oh, staat er kandidaat? Dan is het inderdaad niet zo interessant...
De Mol schrijft over kandidaten, dus niet over De Mol

Beetje last van tunnelvisie Eefje?
Er staan wel veel berichten bij 17 oktober

Maar ik heb gevonden wat je bedoelt, denk ik.
Nou, deze 'mol' zit wel in mijn lijst van mogelijke mollen, we zullen het zien, over een week of 7 :-)
Ik las op het WIDM forum ook nog een andere goede hint.

De Mol is altijd blind (op de boot zaten Tania en Tim geblinddoekt)

Tim droeg een t'shirt met Adrian....Adrian Mole the secret diary was jaren geleden een TV-serie op de VPRO.
lees de biografie

maar jullie hebben gelijk, er staat kandidaat...

het zou toch echt te doorzichtig zijn, zou dit dan betekenen dat deze kandidaat dus iig niet de mol is?

Misschien moet ik stoppen , ik ga iets anders doen vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven