Kleur muur foto
zaterdag 19 januari 2013 om 15:26
Ik heb van mijn kinderen voor mijn verjaardag een mooie zwart wit foto op doek gekregen.
De muren van mijn huiskamer zijn nét niet wit hierdoor staat het niet heel mooi.
Nu dacht ik misschien is het mooi een gekleurd vlak te maken en daar op de foto te hangen.
Maar welke kleur?
Mijn inrichting is zwart (bankstel) donkerbruin/zwart( tv kast/dressoir) en gebroken wit ( muren en gordijnen)
De muren van mijn huiskamer zijn nét niet wit hierdoor staat het niet heel mooi.
Nu dacht ik misschien is het mooi een gekleurd vlak te maken en daar op de foto te hangen.
Maar welke kleur?
Mijn inrichting is zwart (bankstel) donkerbruin/zwart( tv kast/dressoir) en gebroken wit ( muren en gordijnen)
zaterdag 19 januari 2013 om 15:37
[quote]elninjoo schreef op 19 januari 2013 @ 15:33:
De foto in sepia laten afdrukken, dan past ie prima op 'n offwhite muur. Is net even iets minder bewerkelijk dan je muren gaan schilderen. Een gekleurd vlak lijkt me helemaal niets.[/quot
De foto is al op doek afgedrukt, vind het lullig voor mijn kinderen, ze zijn weken bezig geweest.
De foto in sepia laten afdrukken, dan past ie prima op 'n offwhite muur. Is net even iets minder bewerkelijk dan je muren gaan schilderen. Een gekleurd vlak lijkt me helemaal niets.[/quot
De foto is al op doek afgedrukt, vind het lullig voor mijn kinderen, ze zijn weken bezig geweest.
zaterdag 19 januari 2013 om 15:39
zaterdag 19 januari 2013 om 15:40
Het kost toch geen moeite 'm nog 'ns af te laten drukken? Ze hebben neem ik aan het digitale origineel dus is het 'n kwestie van nog 'ns af laten drukken. Dat kost echt geen weken. En ik zou het zeker begrijpen als ik iemand 'n foto geef die net niet bij de inrichting past. Zou het eerder stom vinden dat ik er zelf niet opgekomen was voor sepia te kiezen ipv zw/w in dit geval.
zaterdag 19 januari 2013 om 15:48
Oh mosterd zie ik haha, ik zou alleen zelf geen paneel van plafond tot grond nemen maar een paneel dat net een aantal slagen groter is dan het doek.
Paneel uiteraard schilderen en als de kleur je dan toch niet bevalt dan is dat paneel zo overgeschilderd. Ik denk dat een vak maken met verf op een steenstripmuur moeilijk mooi strak wordt.
Paneel uiteraard schilderen en als de kleur je dan toch niet bevalt dan is dat paneel zo overgeschilderd. Ik denk dat een vak maken met verf op een steenstripmuur moeilijk mooi strak wordt.
zaterdag 19 januari 2013 om 16:01
zaterdag 19 januari 2013 om 17:40