The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Wahahaha!! Nee, met geen enkele buurman uit mijn buurt! Wahahah!! De gedachte alleen al! Nouja... er woont een buurman aan de overkant die heel stoer is met een lange staart (goed verzorgde man) maar die heb ik nog niet van heel dichtbij gezien om dit te kunnen bepalen.

En jij?
Nee ik ook niet. Ik woon in een flat-appartementencomplex, maar daar zit niks leuk tussen.

Wat is het eerste wat je ziet als je nu door het raam naar buiten kijkt?
Ik offer me wel op hoor

Veel huizen/appartementen

Wat is jouw favorieten pastarecept/gerecht?
Wahaha!! Twist!!

De straat, de huizen van de overburen en hun voortuinen, een fietser die voorbij fiets, de boom in mijn voortuin en nog veel wit van sneeuw dat nog niet gesmolten is.

Mijn favoriete pastarecept.... Mijn overheerlijke lasagne met veel groente denk ik.. Ben sowieso een pastaliefhebber. Ben ook dol op penne met lekkere tomatensaus (zelf gemaakt natuurlijk) met geitenkaas.

Vind je dit een knappe man?
Ik zie niks.....
quote:emma77emma schreef op 19 januari 2013 @ 19:43:

Ik zie niks.....Al verandert, nieuwe poging
Ja, ik vind hem wel knap.

Vind jij dat die vrouw hier rechts mooi haar heeft?
Mwa, beetje sluik. Hou niet van blond (behalve van Charlize Theron, die vind ik prachtig!!) Ze lijkt me nogal gephotoshopt, met die ene hoekige kant van dr kaak. Dat leid me een beetje af..

Plak eens een plaatje van een mooie vrouw (ook leuk voor GiB)
mwoh, ik vind haar vooral heel nep, maar puur het haar ik op zich wel prima.

Hou je van schaatsen en zo ja, op wat voor schaatsen rij je?
voor GIB, moeilijk, ik val meer op blondines zeg maar, maar goed, een poging dan maar:

Vraag blijft
En nou doet mijn plaatje het niet

ff verder zoeken hoor.
Nah, niet gelukt iets te vinden waarvan ik denk dat GIB het leuk vind, maar ik vind haar wel gaaf, maar vooral in films eigenlijk, op foto's kijkt ze vaak heel raar of heeft ze opeens allemaal gouden kettingen om (?) kwam ik achter.

Oh en voor degene die het nu niet meer snapt: de volgende vraag is: houd je van schaatsen en zo ja op wat voor schaatsen rij je?
Nee, ik heb een hekel aan schaatsen. Ik vind snowboarden of zelfs langlaufen veel leuker.

In wat voor buurt woon je?
Your luck's about to change, cher.
Ik bedoelde eigenlijk: een vraag die ook leuk is voor GiB om te beantwoorden, haha! Niet een plaatje plakken voor GiB!

Ik woon in een straat in een dorpje. Op 20 meter afstand van een kleine basisschool, dus redelijk wat verkeer. Mijn buren kennen elkaar van gedag zeggen maar niemand loopt de deur bij elkaar plat. Mijn buurvrouw heeft wel die neiging maar dat heeft ze intussen afgeleerd. Als ik haar zie maak ik wel een praatje met dr. Met mijn bovenbuurman heb ik 't meest contact. Helpen elkaar een beetje. Laat 't ook altijd ff weten als wij bijvoorbeeld een weekendje weg zijn oid. Zetten elkaars containers aan de weg (je betaald hier niet per lichting) Kreeg van hem zijn oude tv. Wel een aardige vent. Verjaard gabbertje.

Welk lichaamsdeel zou jij kunnen missen als je m weg moest laten halen?
Mijn appendix

Wat vind je een leuke Nederlandse serie?
mijn appendix (wel onhandig dat je dan een laproscopie moet doen, maar ach ik kan hem beter missen dan mijn kleine teen, denk ik)

Oh, ik dacht een lekker wijf plakken voor GIB,

Nou GIB, kom er maar in: Plak een plaatje van een mooie vrouw (mag uiteraard ook door iemand anders beantwoord worden)
haha is gewoon het meest nutteloze orgaan.

Leukste nederlandse serie, keuringsdienst van waarde denk ik, of moet het echt een soap zijn ofzo?

mooi plaatje plakken vrouw-vraag blijft
Ik bedoelde eigenlijk wel echt een serie, geen programma.
quote:Twisted schreef op 19 januari 2013 @ 20:53:

Ik bedoelde eigenlijk wel echt een serie, geen programma. Ja, dan is het antwoord geen een, want ik kijk dat nooit eigenlijk.

Zeg eens A is volgens mij de laatste nederlandse serie die ik wel eens keek en leuk vond.

[img]http://2.bp.blogspot.com/-WZbktJAGFMY/T ... end-02.jpg[/img]

Vraag blijft
HIer 't plaatje van Cadexcfm1

En hier die van mij kllllllik!

En nu mooie mannen!!
Ik kan het niet meer volgen. Ik word nu geacht een plaatje van een lekkere man te plakken? Helaas, ik blijf liever anoniem ik kan geen plaatjes plakken hier.

Dan maar met links.

Mooie vrouw

Mooie man maar ja dat is nu niet direct een verrassende naam.

Waardoor komt er volgens jou een einde aan het koninkrijk Nederland en wanneer vind dit plaats?
Grappig, ik vind de vrouw van Julia het mooist. Zouden vrouwen een andere smaak voor vrouwen hebben dan mannen, vraag ik mij nu af...

GIB, dat vind ik nou een leuke categorie vraag, ook omdat het iets is waar ik nooit over nagedacht heb en dat nu opeens moet gaan doen.

moeilijke vraag wel trouwens. Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Ik denk dat de Europese Unie toch steeds verder gaat en dat die losse landen op een gegeven moment niet meer werkbaar is en dat we dan een soort van VS, maar dan VE worden (en dat hoop ik eigenlijk ook een beetje, ik hoop niet dat we door een oorlog opeens in gelijfd worden door China, ofzo. En wanneer, uh over 200 jaar ofzo.

Wat vind je het lekkerste van een high tea, wat heb je er het liefst bij?
't Stinkt hier. En Vosje, ik denk dat 't n kwestie van smaak is. Mijn zwager vindt haar ook prachtig

Moest 't even opzoeken, heb nog maar 1x n echte High Tea gehad. Ik ben van de zoetigheid, dus scones, muffins, petit fours enz. Maar van die finger sandwiches met zalm zijn ook welkom!

Heb jij ooit Grolse wanten gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven