TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
zondag 20 januari 2013 om 12:54
zondag 20 januari 2013 om 13:39
quote:Yvonne77 schreef op 20 januari 2013 @ 12:54:
[...]
Ja, ik ben wakker nouja, een beetje wakker dan.
We hebben een geweldig mooie dag gehad. Het was alles wat we gehoopt en bedacht hadden en meer. Ik kom later meer vertellen.
En voor de rest (behalve mijn floofde ): moet het hier altijd gemeld worden als jullie mail hebben, of houden jullie dat zelf in de gaten?
[...]
Ja, ik ben wakker nouja, een beetje wakker dan.
We hebben een geweldig mooie dag gehad. Het was alles wat we gehoopt en bedacht hadden en meer. Ik kom later meer vertellen.
En voor de rest (behalve mijn floofde ): moet het hier altijd gemeld worden als jullie mail hebben, of houden jullie dat zelf in de gaten?
zondag 20 januari 2013 om 15:54
zondag 20 januari 2013 om 16:44
Super Yv, ben erg benieuwd naar je verslag.
Wat lees ik nu, gaan we naar Parijs??? Daar ben ik zeker 25 jaar niet meer geweest, want echtgenoot vindt er niks aan. Maar ik wel!!! [...] Oh, Neweve gaat alleen zie ik . Eve, besoin d'une porteuse pour ta valise?
Ben mijn nieuwe laptop aan het installeren, maar kreun, Windows 8, zit me weer rot te zoeken naar de meest simpele dingen. ALLES is weer anders, grrrrr!!! En ik heb dat rotding waarschijnlijk morgen nodig. Hoewel, als het weer te slecht is, werk ik thuis. Maar mijn nieuwe project is zo leuk, ik ben er zo graag. Dilemma's, dilemma's.
Peacy, gaat het weer een beetje? Kan je weer wat binnenhouden? Ik heb niet alles meegelezen, dus misschien ben ik vreselijk mosterd.
Tot gauw weer, lieverds!
Wat lees ik nu, gaan we naar Parijs??? Daar ben ik zeker 25 jaar niet meer geweest, want echtgenoot vindt er niks aan. Maar ik wel!!! [...] Oh, Neweve gaat alleen zie ik . Eve, besoin d'une porteuse pour ta valise?
Ben mijn nieuwe laptop aan het installeren, maar kreun, Windows 8, zit me weer rot te zoeken naar de meest simpele dingen. ALLES is weer anders, grrrrr!!! En ik heb dat rotding waarschijnlijk morgen nodig. Hoewel, als het weer te slecht is, werk ik thuis. Maar mijn nieuwe project is zo leuk, ik ben er zo graag. Dilemma's, dilemma's.
Peacy, gaat het weer een beetje? Kan je weer wat binnenhouden? Ik heb niet alles meegelezen, dus misschien ben ik vreselijk mosterd.
Tot gauw weer, lieverds!
zondag 20 januari 2013 om 17:25
wow wat heb ik ineens veel mailtjes!
Ja ik ga naar parijs, vandaag geboekt dus het is definitief. We reizen zeer waarschijnlijk alleen op handbagage dus denk niet dat daar iemand in past (sorry).
Peacy, slim plan al is de sneeuw hier alweer opgehouden de treinen hebben er nog niet zo'n zin in.
Ja ik ga naar parijs, vandaag geboekt dus het is definitief. We reizen zeer waarschijnlijk alleen op handbagage dus denk niet dat daar iemand in past (sorry).
Peacy, slim plan al is de sneeuw hier alweer opgehouden de treinen hebben er nog niet zo'n zin in.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.