Letterbak

21-01-2013 08:11 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Letterbakken zijn helemaal in de laatste tijd. Ik heb laatst zo'n wit hart gekocht en eentje in de vorm van een huisje. Maar wat doe je erin?

Ik kom niet verder dan 2 dezelfde waxinelichthouders... verder heb ik niet zoveel inspiratie en ik wil ook niet dat het een zootje lijkt.

Hebben jullie tips?
Jaaa! Zo'n echte letterbak heb ik ook nog gehad, extra leuk als je zelf in een drukkerij hebt gewerkt en ook weleens zelf met de hand zetsel hebt gemaakt.

Geen idee waar die letterbak is gebleven. Nogal vaak verhuisd in mijn leven.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik dacht dat ze in zijn, omdat ik ze echt overal tegenkom. Ik had er laatst eentje gekocht voor 30 euro, zie ik ze vorige week liggen bij Action voor 6 euro. Bijna dezelfde.

Bij mij moet het wel wat strak zijn, dus niet echt vol met troep. Ik ga zo wel even bij Blokker kijken.
Ik zag ze een tijdje terug in elk woonblad, maar nu zijn ze al niet meer zo in volgens mij. Ik vind ze helemaal niks. Te klein om leuke dingen in te zetten en zoals iemand hier al zei, zijn het stofnesten. Lelijk ook nog, had ik dat al gezegd?
Ach ja, meningen verschillen. Ik vind ze wel leuk.
quote:oxley schreef op 21 januari 2013 @ 08:17:

Misschien leuk om 1 thema of kleur te kiezen? Ja, dat lijkt me wel wat. Dan hou je het ook rustig.
quote:_Gayl_ schreef op 21 januari 2013 @ 09:58:

[...]

Zat me laatst juist te bedenken dat ik hem een beetje zat ben.Dan is nu het juiste moment om hem op mp te zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven