Gezondheid alle pijlers

Ziekte van Graves

21-01-2013 14:51 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er een forumlezer die ervaring met deze ziekte heeft en die ik wat vragen daarover zou mogen stellen?
Zelf heb ik geen Graves maar mijn partner wel. Ik weet niet wat je vragen zijn maar misschien kan ik wat van je vragen beantwoorden?
Mijn zus heeft het gehad en heeft een aantal oogoperaties gehad. Het is een bijwerking van een te snel werkende schildklier maar dat weet je natuurlijk al. Wil je hier misschien je vragen stellen? Je kan ook terecht op het hypomaarniethappy forum.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb zelf een te langzame schildklier en werk als vrijwilliger bij de schildklierstichting. Ik ben bezig een stelling te bedenken voor een artikel in het magazine, en het moet gaan over de oogziekte van graves. Het mag best een prikkelende stelling zijn. Ik heb daar zelf niet zoveel verstand/ervaring mee, vandaar dat ik iemand zoek die mee kan helpen denken met een stelling, en daar misschien ook gelijk op wil reageren (ik zoek in totaal 3 mensen die op de stelling willen reageren, waaronder in ieder geval een patient en een arts. De arts heb ik al gevonden.)

Ik zal ook eens kijken op het hypomaarniethappy forum. Thanks!
Kunnen mensen met de ziekte van Graves contactlenzen dragen?

Waarom kijk je zo verschrikt?

Hé kikkeroog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven