Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Ik heb gewoon een goeie invloed op het jong. Was het lekker?
668, the neighbour of the Beast
Staat morgen op het menu
@mamaK Ik wil geld naar je over maken voor verzendkosten, maar mijn bank wil niks overmaken als ie geen plaatsnaam heeft.. Kun je die nog even mailen? (heb je ook al gemaild)

@ayla, ik heb nog een paar gestreepte pyamabroeken die ik al bij de vodden had gedaan. Kun je daar nog iets mee voor het freubelen? mail me dan even via ukkie21 at hotmail punt nl
anoniem_1752 wijzigde dit bericht op 21-01-2013 23:10
Reden: emailadres gewijzigd
% gewijzigd
Ayla en MamaK,ik ga jullie deze week mailen hoor.

Het was hier weer eens een gekkenhuis en ik vang tijdelijk een vriendin van mijn Oudste op,dus een zorgenkind in huis.
Coebergh, zoals ik al zei; geen stress, geen haast, de schoenen lopen niet weg.... mag ik toch hopen...
@ayla, heb je de envelop met leer al binnen?

Hoop dat je er wat mee kan!
ltaliemeisje ik ben een meut, ik weet het

Heb zulke leuke tickets weer terug gevonden (circus, dierentuin) dat ik ze eerst even allemaal bij elkaar wil leggen om op de foto te zetten

dochter was in de draagzak in slaap gevallen en wil/kan nu niet meer slapen dus vanavond zoek ik even verder voor je!

Maar ben bezig
quote:Bokito schreef op 22 januari 2013 @ 14:42:

ltaliemeisje ik ben een meut, ik weet het

Heb zulke leuke tickets weer terug gevonden (circus, dierentuin) dat ik ze eerst even allemaal bij elkaar wil leggen om op de foto te zetten

dochter was in de draagzak in slaap gevallen en wil/kan nu niet meer slapen dus vanavond zoek ik even verder voor je!

Maar ben bezig Haha. Ik vind het heel lief van je. Doe maar lekker rustig aan hoor. Ik heb alle tijd van de wereld.
quote:Marels schreef op 21 januari 2013 @ 20:21:

Er is iets met de post naar iemand van hier onderweg

Ik ben benieuwd wanneer het aan komt

Verder lijkt het verhaal theepot geregeld en komt die per ommegaande Zus van Rara richting het Hoge Noorden.

Marels! Wat ben jij een lieverd zeg!

Dank je wel voor mijn mooie nieuwe oude ketting!

Heb je wel zelf nog die armbandjes eraan overgehouden, of was dat alleen maar leuke praat om mij op een verkeerd been te zetten?

Ik ben er superblij mee! Deze is precies lang genoeg.

*Huppelt vrolijk nog een rondje door het huis met haar mooie nieuwe oude ketting*
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Nee, de armbandjes heb ik nog!

Wil je er daar ook eentje van hebben?

Ik vond het gewoon zo sneu dat je hem zo mooi vond maar hem niet droeg vanwege de lengte... Toen dacht ik; dan maak ik hem toch gewoon korter en stuur ik hem terug?

Fijn dat je er zo blij mee bent!
quote:Marels schreef op 22 januari 2013 @ 20:42:

Nee, de armbandjes heb ik nog!

Wil je er daar ook eentje van hebben?

Ik vond het gewoon zo sneu dat je hem zo mooi vond maar hem niet droeg vanwege de lengte... Toen dacht ik; dan maak ik hem toch gewoon korter en stuur ik hem terug?

Fijn dat je er zo blij mee bent!

Nee hoor, armbandjes mag je lekker houden. Daar zit ik altijd zo mee te frummelen dat ze binnen de kortste keren kapot zijn.

Zo is het prima!
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
quote:hanglamp schreef op 22 januari 2013 @ 12:56:

@ayla, heb je de envelop met leer al binnen?

Hoop dat je er wat mee kan!

jaaaaaah! Ik heb de envelop binnen! Helemaal te gek! Ik ben er erg blij mee, daar kunnen we heel veel snaveltjes voor de uiltjes uit halen onder andere

Dank je wel!!
Oeh, foto's! Foto's!

Ayla, het minste dat je kan doen is hier een fotospam houden van alles wat je maakt. Leuk voor de gulle gevers (en mij). Of open je een eigen topic waar we dat allemaal kunnen volgen?!

*ik was halverwege zo'n zuperkoel mandje , gehaakt van stroken oud kussenovertrek, blijk ik het tweede kussenovertrek kwijt... En heb ik dus maar een half mandje! Boehoehoe. *
Sorry dat ik zomaar jullie topic kom binnen vallen. Ik lees hier af en toe hoe blij jullie elkaar maken met spulletjes.

Nu lees ik dat er een "koerierdienst" tussen noord en zuid gaat. Ik heb laatst mijn sieraden uitgezocht. Alles wat ik niet meer draag en ik uit elkaar gehaald om daar ooit iets anders van te maken. Ik heb dus een hele bak met kralen, en dat ooit kon nog wel eens heel lang gaan duren. Dus als jij ze wil hebben Marels? Nu weet ik niet hoe noord het hoge noorden van Rara is.
Leuk dat je binnenvalt speigeltjeaandewand! :-)

Je mag me wel ff mailen op rara2701@gmail.com .
Sorry dat ik zomaar jullie topic kom binnen vallen. Ik lees hier af en toe hoe jullie elkaar blij maken.

Nu las ik dat er een "koerierdienst" gaat van noord naar zuid. Ik heb laatst mijn sieraden die ik niet meer draag uit elkaar gehaald om daar ooit iets anders van te maken. Ik heb nu dus een hele bak met kralen, en dat ooit kon nog wel eens heel lang gaan duren. Dus als jij ze wil hebben Marels? Nu weet ik niet hoe noord het hoge noorden van Rara is.
Hmm de app is een beetje in de war. Krijg een error als ik iets wil plaatsen, maar reactie stond er dus toch.

Rara ik ga je mailen
En mijn gmail doet nu vreemd.....maar ik blijf proberen em te openen!
@Spiegeltje; je hebt mail terug!
Je hebt mail terug
quote:pilou schreef op 21 januari 2013 @ 22:25:

[...]

Ik werk in *knip*, is dat een optie? (Ik haal dit zo weer weg)Had het nog wel gelezen, maar is voorlopig niet in woon-werkverkeer in te regelen..
Hoi!

Wat lief van je spiegeltje!

Zou leuk zijn als het lukt, echt lief dat je aan me denkt!
Zo. Post voor Ayla ligt bij Rara.
quote:Marels schreef op 23 januari 2013 @ 12:50:

Zo. Post voor Ayla ligt bij Rara.jeuj! Helemaal top!! Ik heb je mail beantwoord
Toen ik net thuiskwam lag het gave deurgordijn op de mat! Helemaal leuk, super bedankt!!

Ik zal tzt het forum platgooien met alle foto's van de leuke dingen die we er van maken!! Het geeft me zo'n kik om er mee bezig te zijn!! En wat hebben jullie ook allemaal leuke ideeën, super dank je wel, zo lief dat er zo meegedacht wordt!!

Nu weer naar mijn zieke twins, niks aan buikgriepkindjes.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven