Gezondheid alle pijlers

Man SNURKT!

23-01-2013 17:48 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tips tegen snurken. Mijn man snurkt vreselijk. Het lijkt met de jaren erger te worden, ik word er 's nachts wakker van en verkas dan naar de logeerkamer. Niet echt gezellig...

Ik heb zelf ook al oordopjes geprobeerd maar blijkbaar werken die niet bij mij of heb ik geen goede maar als ik ze in heb hoor ik nog alles. Wie heeft de ultieme tip?
Heb je de bon nog?
Haha!
Geen ultieme tip. Hier zelfde probleem. Ik slaap alleen "echt" als hij niet baast me ligt
een nachtje laten snurken in het ziekenhuis en dan evt operatie..... en anders de huis tuin keukenmiddeltjes of op de logeerkamer....?
Toevallig een hele training over gehad vorige week

http://www.hagaziekenhuis ... 20Repositie%20Apparaat%20(MRA)%20-%20bij%20snurken%20en%20Obstructief%20Slaapapneu%20Syndroom%20(OSAS).pdf
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:FullHouse schreef op 23 januari 2013 @ 17:52:

Heb je de bon nog?
No love without lost
Zelf heb ik oordoppen laten aanmeten, en die blokkeren zo'n 90% van het geluid.

Verder tegen de trillingen: 2 aparte bedden, boxsprings. Ziet er toch uit als 1 bed door het hoofd- en voetbord.

Mijn man geeft mij ook een uurtje voorsprong, als ik eenmaal slaap word ik er niet zo snel meer wakker van.
ik heb ook een snurker naast me.. ik heb hele goede oordoppen laten aanmeten (bij een hoorapparaten winkel).. en dat scheelt enorm..
Zooo herkenbaar! Oordoppen, boxspring met 2 bedden: helpt niet! De ene nacht is het erger dan de andere... Soms is het gewoon stil! Vannacht heeft manlief op zolder doorgebracht anders slaap ik de hele nacht niet...
Hahaha heb je de bon nog..

De pagina van het hageziekenhuis kan niet geopend worden. Oordoppen aan laten meten bij een hoorapparaten winkel vind ik een goede tip! Meer tips zijn ook nog van harte welkom.
Deze zegt hetzelfde, alleen dan in wat minder klinische taal

http://www.snurken.nl/pag ... r-repositie-apparaat.html
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Bij mijn vriend helpt het om geen alcohol of caffeine te drinken, wel te sporten en hij pakt ook iedere dag zo´n anti snurk spray van de Tuinen.

Heeft je vriend overgewicht gekregen misschien, dat kan ook een reden zijn.
Ik ben misschien raar, maar ik vind dat schattig van degene van wie ik houd. Altijd zo geweest, want veel mannen snurken. Ik kan er vertederd naar kijken en luisteren.
quote:Julus, 5 minuten geleden

Ik ben misschien raar, maar ik vind dat schattig van degene van wie ik houd. Altijd zo geweest, want veel mannen snurken. Ik kan er vertederd naar kijken en luisteren.

Je bent gek, ik geef Stan gewoon een por en dan rolt ie vanzelf op zijn zij.

Ik kan wel vertederd naar het gesnurk van de kat luisteren, maar daar slaap ik niet naast.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik gooi mijn man ook altijd op zijn zij. En hij mij .
Haha, herkenbaar! Ik doe hetzelfde als MrsStanleyWalker en Lady-Voldermort. Gewoon een flinke zet en het zagen is weer even gestopt Anders een tennisbal in z'n pyjama naaien...
quote:Julus schreef op 23 januari 2013 @ 18:41:

Ik ben misschien raar, maar ik vind dat schattig van degene van wie ik houd. Altijd zo geweest, want veel mannen snurken. Ik kan er vertederd naar kijken en luisteren.Dan heb je echt nog nooit naast een echte snurker gelegen. Dan ga je echt huilen na een uur niet slapen van het lawaai.
quote:majilly schreef op 23 januari 2013 @ 19:31:

Haha, herkenbaar! Ik doe hetzelfde als MrsStanleyWalker en Lady-Voldermort. Gewoon een flinke zet en het zagen is weer even gestopt Anders een tennisbal in z'n pyjama naaien...Goed idee, maar man draagt geen pyjama's. Nooit. Waar zal ik die tennisbal dan laten?
Hmm, dat wordt lastig Lady-Voldemort, vasttapen misschien
quote:lemonpie schreef op 23 januari 2013 @ 18:19:

Zooo herkenbaar! Oordoppen, boxspring met 2 bedden: helpt niet! De ene nacht is het erger dan de andere... Soms is het gewoon stil! Vannacht heeft manlief op zolder doorgebracht anders slaap ik de hele nacht niet...

Here the same..

Vreselijk he..

Ook aangepaste oordoppen, helpen geen fuck..

Volgende maand gaat man voor second opinion naar kno arts..
Herkenbaar en het probleem wordt met de jaren steeds erger. Hier helaas geen logeerkamer waar ik of mijn man na kunnen uitwijken (als er namelijk iemand moet uitwijken dan vind ik dat dat diegene is die het gesnurk veroorzaakt).

Ik volsta nu dus met een flinke duw en vervolgens een boze man die zich weer voor even omdraait. Of anders op zijn zij gewoon verder ronkt.

Geen alcohol meer drinken schijnt wel wat verschil te maken. Dus als man denkt te moeten drinken mag hij uit voorzorg al op de bank.

Het vervelende vind ik dat hij zelf het probleem baggitaliseerd. Terwijl ik nu al jaren vaak slecht slaap enkel door zijn gesnurk. En slaapgebrek is toch een behoorlijke aanslag op je fucntioneren.
Baukje

Hier ook geen extra kamer over, en dat is nu zo balen.

Man slaapt soms op de bank, maar niet echt bevorderlijk voor zijn nachtrust.

En je kan duwen wat je wilt, of wat ik wil, het helpt njet.

Het zaagt op,de rug, op de zij, op,de buik, op de kop, zittend..

Mensen doen er lachend over, maar het is echt een serieus probleem voor ons..

Tennisbal heeft geen nut..
quote:Julus schreef op 23 januari 2013 @ 18:41:

Ik ben misschien raar, maar ik vind dat schattig van degene van wie ik houd. Altijd zo geweest, want veel mannen snurken. Ik kan er vertederd naar kijken en luisteren. vind ik ook! En omdat ik me er niet druk om maak en het gezellig vind, slaap ik vermoedelijk ook gewoon.
ik zou even naar de huisarts gaan, kunnen verschillende oorzaken zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven