Good Luck!
donderdag 15 mei 2008 om 14:24
donderdag 15 mei 2008 om 14:34
Gut Star, hopelijk kan de kinderarts een oorzaak vinden dan.
Wel fijn dat de pups het allemaal zo goed doen!
Bam: leuk naar Marco!
Ben op zoek naar een peuterbedje voor Kevin, maar twijfel over de maat.
70-150cm is peuterbedmaat, maar zijn ze daar niet zo uit gegroeid?
maar ja, 90-200 is weer zo groot voor zo'n ukje...
en welk maatje dekbed hebben jullie erbij? zit ook veel verschil in ben ik al achter....
of ben ik nu blond? En een kussen erbij ook?
Gebruiken jullie kids die al?
Wel fijn dat de pups het allemaal zo goed doen!
Bam: leuk naar Marco!
Ben op zoek naar een peuterbedje voor Kevin, maar twijfel over de maat.
70-150cm is peuterbedmaat, maar zijn ze daar niet zo uit gegroeid?
maar ja, 90-200 is weer zo groot voor zo'n ukje...
en welk maatje dekbed hebben jullie erbij? zit ook veel verschil in ben ik al achter....
of ben ik nu blond? En een kussen erbij ook?
Gebruiken jullie kids die al?
donderdag 15 mei 2008 om 14:36
Wie komen er allemaal op de meeting bij mij? Definitieve datum is 29 mei, in de ochtend. Ik heb nu staan:
* mamax
*bridges
* suze
* helenita
* Kokos
*amalia
Volgens mij konden Star en bam ook, maar weet ik niet zeker.
Schrijft u allen in!!! Compu, kom je ook? Of is dat teveel voor CG? Mss kan je alleen komen als CG op het speelzaaltje zit? Kijk maar hoor, of je het uberhaupt wat vindt.
* mamax
*bridges
* suze
* helenita
* Kokos
*amalia
Schrijft u allen in!!! Compu, kom je ook? Of is dat teveel voor CG? Mss kan je alleen komen als CG op het speelzaaltje zit? Kijk maar hoor, of je het uberhaupt wat vindt.
donderdag 15 mei 2008 om 14:36
quote:amalia schreef op 15 mei 2008 @ 14:36:
Wie komen er allemaal op de meeting bij mij? Definitieve datum is 29 mei, in de ochtend. Ik heb nu staan:
* mamax
*bridges
* suze
* helenita
* Kokos
*amalia
Schrijft u allen in!!! Compu, kom je ook? Of is dat teveel voor CG? Mss kan je alleen komen als CG op het speelzaaltje zit? Kijk maar hoor, of je het uberhaupt wat vindt.Jaja ik kan inderdaad ook, gezellig!
* mamax
*bridges
* suze
* helenita
* Kokos
*amalia
Schrijft u allen in!!! Compu, kom je ook? Of is dat teveel voor CG? Mss kan je alleen komen als CG op het speelzaaltje zit? Kijk maar hoor, of je het uberhaupt wat vindt.Jaja ik kan inderdaad ook, gezellig!
donderdag 15 mei 2008 om 14:40
Hmm CD, Laurens hier nog steeds in het ledikantje, vind het wel prima. Wel een dekbedje erin, van 70x150, vast op de groei. Maar daar stop ik de helft van onder zijn bed. Nu trouwens met die hitte alleen de sloop, want meneer kruipt er gerust lekker warm onder, klein molletje, en dat vind ik te warm.
Geen kussen, volgens mij vanaf 4 jaar ofzo.
Oja da's klein Star. Laurens is 90,3 cm en die zit al iets onder het gemiddelde.
Haaaa, ze liggen allebei te slapen. Heerlijk! Berend heeft een nieuw ritme. Gaat opeens s ochtends 2 uur slapen. Prima, maar dat betekend dat L en B om elkaar heen gaan slapen. Kan ik de hele dag niet weg, handig. Maar nu liggen ze dus even beide erin, super.
*afkloppen: Berend slaapt de laatste 5 dagen wat langer ';s ochtends*
Geen kussen, volgens mij vanaf 4 jaar ofzo.
Oja da's klein Star. Laurens is 90,3 cm en die zit al iets onder het gemiddelde.
Haaaa, ze liggen allebei te slapen. Heerlijk! Berend heeft een nieuw ritme. Gaat opeens s ochtends 2 uur slapen. Prima, maar dat betekend dat L en B om elkaar heen gaan slapen. Kan ik de hele dag niet weg, handig. Maar nu liggen ze dus even beide erin, super.
*afkloppen: Berend slaapt de laatste 5 dagen wat langer ';s ochtends*