Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor Jo

quote:Mocy schreef op 24 januari 2013 @ 01:12:

Speciaal voor Jo

[afbeelding]

Dank je Moos!
Iemand in het echt zien en naar concerten....

Dat speelde zich allemaal af boven de grote rivieren en in de randstad, dat mochten wij echt niet.

Sodom en Gomorra
11 maart 1973 was dat concert
Voor mijn doen weer snel terug. Ik ga van het weekend kijken om er een foto van te maken, ja niet van mijzelf hoor.

Maar Bo moet gelijke tijd altijd met mij naar de bak, tenminste, ik op het toilet, bo ernaast op de bak. En dan kijkt hij me altijd zo gelukkig aan zo van `wat poepen we fijn samen he?`.

-zucht-

Wel lief en schattig. En handig want als hij reclame of een film moet meespelen dan kan hij op commando op de bak.

Maar als ik sneller klaar ben dan hem dan zit ik maar te wachten .

Zit wel lekker met die wc-verhoger die ik te leen heb van Evean. Maar ja, ondertussen wil Kane ook geaaid worden en weet Floyd niet hoe hij er nog tussen kan komen. Dilemma`s dilemma`s.

We liggen weer in bed nu. Ben nu gesandwiched. Ligt niet geheel comfortabel maar wel even uit mijn armen en van mijn borst af.

Moos erg he dat vele emailgedoe. Ik heb nog 650 ongelezen berichten, en nee geen reclame.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mijn eerste concert was Greenfield en Cook, haha.

Geen hond die ze nog kent.
Ik heb je dagboek gevonden Jo

quote:Jonari schreef op 24 januari 2013 @ 01:14:

Geen hond die ze nog kent.Oooooooooooooooooh ja, echt nooit meer aan gedacht. Vond ik volgens mij ook leuk. Ff opzoeken.
650?!

Pfff wat onwijs veel.
Haags duo dat met melodieuze liedjes tussen 1969 en 1974 actief is. Rink Groeneveld en Peter Kok, die elkaar leerden kennen in de Hurricanes, hebben zeven Top 40-hits, waarvan drie in de Top 10.
quote:Jonari schreef op 24 januari 2013 @ 01:14:

Geen hond die ze nog kent.Die ken ik wel hoor!
Hoe is het met je hondje Jo? Geen last van de sneeuw en pekel?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mocy schreef op 24 januari 2013 @ 01:15:

Ik heb je dagboek gevonden Jo

[afbeelding]

Ik had in de brugklas wel een agenda die helemaal dik was van alle ingeplakte plaatjes.
Groeneveld en Kok-Haags duo
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 januari 2013 @ 01:17:

Hoe is het met je hondje Jo? Geen last van de sneeuw en pekel?Ze vindt sneeuw nog steeds leuk. Ze is niet meer zo door het dolle heen als vroeger, maar ja, als je bijna 15 bent doe je ook net meer zo erg gek he
quote:Jonari schreef op 24 januari 2013 @ 01:18:

[...]

Ik had in de brugklas wel een agenda die helemaal dik was van alle ingeplakte plaatjes.Leuk waren die he! Ik had er eerst eentje met paarden. En met mijn vriendinnetje ook elk plaatje of dingetje erin plakken. Zag ze laatst nog in mijn box liggen in een doos.
quote:Jonari schreef op 24 januari 2013 @ 01:19:

[...]

Ze vindt sneeuw nog steeds leuk. Ze is niet meer zo door het dolle heen als vroeger, maar ja, als je bijna 15 bent doe je ook net meer zo erg gek he Ze doet het toch nog maar goed!!!
Wat een zeikmuziek eigenlijk als ik het nu terug hoor haha.
Echt grappig dat alle honden sneeuw leuk vinden. Zie zoveel blije honden nu in het bos. Is er zo'n grote witte bobtail bij en die gaat me toch liggen rollen, hij weet van geen stoppen.
En vandaag zo''n klein varkentje, ook helemaal blij.
Is je terras al opgeknapt, Myleen?
quote:Jonari schreef op 24 januari 2013 @ 01:21:

Wat een zeikmuziek eigenlijk als ik het nu terug hoor haha.Ik vond het nog wel meevallen.
quote:Mocy schreef op 24 januari 2013 @ 01:21:

Echt grappig dat alle honden sneeuw leuk vinden. Zie zoveel blije honden nu in het bos. Is er zo'n grote witte bobtail bij en die gaat me toch liggen rollen, hij weet van geen stoppen.Ja, alle honden zijn gek op sneeuw. Saar gaat ook altijd liggen rollen.
Wow Myv, zoveel mails heb ik gelukkig niet. Op mijn werk wel, maar daar is zoveel bij wat direct weg kan.
Wat me ook opvalt, is dat geen één hond uitglijdt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven