test topic
donderdag 24 januari 2013 om 20:11
quote:Maylea schreef op 24 januari 2013 @ 19:26:
[...]
Deze en dan nog een andere quote:Maylea schreef op 24 januari 2013 @ 19:26:
[...]
Deze en dan nog een andere Quoten, je tekst knippen, dan de andere tekst quoten en dan de 1e tekst/quoot weer plakken. Handigere manier weet ik ook niet.
[...]
Deze en dan nog een andere quote:Maylea schreef op 24 januari 2013 @ 19:26:
[...]
Deze en dan nog een andere Quoten, je tekst knippen, dan de andere tekst quoten en dan de 1e tekst/quoot weer plakken. Handigere manier weet ik ook niet.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
donderdag 24 januari 2013 om 21:29
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 januari 2013 @ 20:41:
Bericht kopieren en plakken, dan de code erom heen tikken
Dus [ quote ] voor de te quoten tekst en [ /quote ] ter afsluiting.
Die spaties horen er niet, maar anders werd dit bericht zo'n zooitje.
[...]
Ik kwam gisteren niet slecht uit de nationale iq test maar wat bedoel je met codes?
Bericht kopieren en plakken, dan de code erom heen tikken
Dus [ quote ] voor de te quoten tekst en [ /quote ] ter afsluiting.
Die spaties horen er niet, maar anders werd dit bericht zo'n zooitje.
[...]
Ik kwam gisteren niet slecht uit de nationale iq test maar wat bedoel je met codes?
vrijdag 25 januari 2013 om 11:19
Er is toch ooit een topic over geweest, ik geloof van IBI, over dubbel quoten in 1 bericht. Ik wil dat ook graag maar ik heb geen idee. Dat topic kon ik niet terugvinden.
Ik wil graag zo quoten dat de naam van de gequote in het berichtje staat. Wel zo duidelijk, kan je tenminste zien op wie je reageerd.
Ik wil graag zo quoten dat de naam van de gequote in het berichtje staat. Wel zo duidelijk, kan je tenminste zien op wie je reageerd.
vrijdag 25 januari 2013 om 20:27
quote:Ratteke schreef op 25 januari 2013 @ 11:19:
Er is toch ooit een topic over geweest, ik geloof van IBI, over dubbel quoten in 1 bericht. Ik wil dat ook graag maar ik heb geen idee. Dat topic kon ik niet terugvinden.
Ratteke, dat is niet zo moeilijk hoor.
Links boven het bericht staat de naam van een persoon.
Recht boven staan 4 symbolen. Als je op het derde symbool van rechts klikt dan komt de quote met naam in jouw bericht te staan.
Je zet je cursor naast de laatste quote, geeft enter en typt jouw bericht.
Ratteke, dat is niet zo moeilijk hoor.
Links boven het bericht staat de naam van een persoon.
Recht boven staan 4 symbolen. Als je op het derde symbool van rechts klikt dan komt de quote met naam in jouw bericht te staan.
Je zet je cursor naast de laatste quote, geeft enter en typt jouw bericht.