Werk & Studie alle pijlers

wsw

25-01-2013 18:40 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
een collega van ons ergert zich behoorlijk aan de collega,s. ik werk op een sociale werkvoorziening. die zegt dat ze niet normaal zijn en met gekke mensen werkt.. de mentaliteit zeg maar. ik ben van mening dat die collega daar niet op moet letten. die collega wil daar weg. wat vinden jullie daar van= moeten wij daar op in gaan
miss acy.. dat is mijn ex die zo zeurt op de werk
Dan antwoord je:

Waarom ga je dan niet?
Humor!quote:anoniem001 schreef op 25 januari 2013 @ 19:13:

haha. ja en dan zegt die collega. er werken hier allemaal zieke geesten en die mensen sporen niet en zelf zit ie daar met een psychische beperking
Jemig, je ex ook nog.
Maar ik snap het niet. Als die collega weg wil is het toch alleen maar voor iedereen prima?
ja dat is ook een collega van mij
Hij/zij valt jou hier ook persoonlijk mee lastig, begrijp ik hieruit. Bewaar die sms'jes, even voor de zekerheid.
quote:anoniem001 schreef op 25 januari 2013 @ 19:23:

miss acy.. dat is mijn ex die zo zeurt op de werkJouw ex heeft zelf een mond en kan prima met een leidinggevende praten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:anoniem001 schreef op 25 januari 2013 @ 19:23:

miss acy.. dat is mijn ex die zo zeurt op de werk

Die jou toen zo rot heeft behandeld? Neem toch een ander telefoonnummer en meld dit bij je leidinggevende. Als het die persoon is waar je altijd over schreef, die spoort echt niet.

Verder zoveel mogelijk negeren en geen telefoon aannemen en als het kan ook de smsjes verwijderen zonder te lezen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ja vind je dat hij niet spoort?
Oh het is die vervelende man. Moedig hem vooral aan om weg te gaan. Kan je eindelijk helemaal los van hem komen
quote:anoniem001 schreef op 25 januari 2013 @ 19:29:

ja vind je dat hij niet spoort?Nou hij heeft jou heel lang heel rot behandeld. Volgens mij moet je blij zijn als hij ergens anders gaat werken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ja dus die zuert nu ook op het werk pffft
Zijn er geen verschillende afdelingen?Kan iemand niet naar ander afdeling worden geplaatst?Probeer dat bespreekbaar te maken met leidinggevende
volgens mij als je daar weg wilt..gaat dat niet zomaar geloof ik
Ach hij. Nog meer reden om hem te negeren, mop.
Kan je met je leidinggevende erover praten? Misschien kan er overgeplaatst worden? Zou je zelf naar een andere afdeling willen?
http://www.amfors.nl/ik-w ... rs-traject/wsw-indicatie/

(willekeurige website)

zo makkelijk is het niet om met wsw indicatie te gaan solliciteren.

Hij heeft dan extra begeleiding nodig.
ja ik ga hogerop in functie.. dat is al bekend
Echt? Wat goed!!!

Jeeeeeeej, ben helemaal trots op je!

Nou, dat is dan nog even volhouden toch? En tot die tijd gewoon blijven negeren.
ja idd. maar snap niet dat hij nu zo raar doet op het werkj
Misschien is hij wel jaloers op je.
whahahahaha maar aan hem mankeert ook genoeg
quote:anoniem001 schreef op 25 januari 2013 @ 20:06:

ja ik ga hogerop in functie.. dat is al bekendZie je dat je niet dom bent? En geef nou eens aan je leidinggevende aan dat hij zo verschrikkelijk vervelend tegen je doet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:viva-amber schreef op 25 januari 2013 @ 19:23:

Het probleem van de Wet Sociale Werkvoorziening is dat je een indicatie kunt krijgen wanneer je een lichamelijke, psychische en/of geestelijke beperkingen hebt die vereist dat er aanpassingen in het werk moeten worden gedaan om te kunnen functioneren. Deze aanpassingen zijn van dien aard dat deze niet in ´gewone´ betaalde arbeid zijn te realiseren.

Kortom iemand met alleen lichamelijke beperkingen kan op een werkplek komen samen met iemand die een IQ heeft van 51. Daarnaast worden veel WSW plekken nu ook gebruikt als reintegratieplek voor andere doelgroepen zoals WWB-ers, UWV klanten en zelfs taakgestraften.

Kortom de meeste grote WSW werkplekken zijn een klein kruidvat van verschillende mensen die variëren van psychiatrie tot MS en verder.

Wanneer jij last hebt van iemand en dat herhaalt zich dan raad ik je aan om dit met je werkleider of leidinggevende te bespreken zodat je samen een oplossing kunt zoeken. In dit geval heeft je collega zelf de sleutel in handen om het op te lossen, laat je niet voor zijn of haar karretje spannen. Je collega kan zelf met een werkleider of leidinggevende praten.Dit dus, heel goed verwoord. Ga het gesprek aan, misschien even moeilijk, maar neem die stap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven