Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:zegmaarAns schreef op 26 januari 2013 @ 01:06:

Man hier is net naar boven. Kijk je niet mee Jo?Hoe is het met W.? al gevaar van doorkomen?
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:maroon5 schreef op 25 januari 2013 @ 20:24:

Hahahaha, die mail staat tussen Mleens 650 ongelezen berichten

Dat er radio bij zat wist ik wel, kwam ik achter toen ik een keer in het donker op een verkeerd knopje drukte.

Vleer jij hebt een oude ontvanger boven staan, moet je dan het kaartje steeds verwisselen waar je wilt gaan kijken? Of betaal je die 3 euro per maand extra?

Moge allemaal.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedemorgen.

Even een paar uur werken en dan weekend!
quote:AnneRoos74 schreef op 26 januari 2013 @ 08:15:

Goedemorgen.

Even een paar uur werken en dan weekend!Werkze nog even.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
.. vertel later wel
Leuk Mleen!
@myv Kaartje hoef ik niet te verwisselen

betaal idd iets meer.

Slaapkamer is op dezelfde verdieping (woon in een flat, dus geen beneden en boven)

Fijne dag allemaal
Ze zijn hier op de vaart aan het schaatsen! Twee dagen geleden lag een groot gedeelte nog open!
Ik schaats het liefst (als ik het al doe, is niet echt mn hobby zeg maar) op een ijsbaan, haha, dan weet ik zeker dat het vertrouwd is. Maar zie ook veel facebookfoto's waarop men drk op meren aan het schaatsen is. Voor de liefhebbers prachtig natuurlijk, maar ik ben een schijterd en vind dat vooral engig, wat nu als je er doorheen gaat..

Houd jij van schaatsen Bankje? Ik zou het dan mss nog durven als het dichtbij de kant zou zijn.
Ik ben bang om te vallen dus begin ik er niet meer aan. Een aantal jaren terug heb ik wel een poging gewaagd om het te leren maar ik vond het leuker om naar de mensen te kijken die hier voorbijkwamen Ze moeten hier voor de deur altijd een stuk klunen
Ik vind kijken ook leuker hoor, ben net als jij ook bang om te vallen, en sta daardoor heel krampachtig op mn schaatsen, met als gevolg heel snel last van mn enkels. En dan ben ik er wel weer klaar mee, haha. Vind aan de zijkant staan/zitten met een beker warme chocomelk dan ook veeeeel leuker!
Ben moe......

Schaatsen zou ik ook het liefste doen op een schaatsbaan. Of ik ga wel zitten bij het koek en sopie tentje. 2 jaar geleden mijn schaatsen verkocht, deed er toch niets mee.
*Sjeest in dit topic* ZOEM ZOEM! *knuffels rondstrooit*

ZOEM ZOEM!

Had je een drukke dag Mleen?

Duik je toch zo lekker je bed in, als je moe bent wil slapen nog wel eens helpen

Dank voor de knuffels Fruitje, knuffel terug!
yaay knuffels . Weer een nieuw topic om bij te lezen, ik kan echt niet volgen met kletstopics, jullie die hard kletsers jullie .

Hoe gaat het?
En het is juist zo rustig hier de laatste dagen, haha.

Hier is alles goed, genieten van het winterweer. En hoe gaat het met jou?
FRUITJE!

En de rest, ook, hoi!

Sorry, ik was even heel blij haar hier te zien.
Snap ik hoor, ik vind het ook leuk om haar hier even te lezen!

Maar ik zoek nu wel mn bed op, heb het wel weer gehad voor vandaag.

Nog veel kletsplezier en welterusten voor degenen die ook gaan slapen!
En volgens mij is de vogel ook alweer gevlogen.

Welterusten.
Gaat goed, ben aan het lezen over cross trainen, ik wil eens wat actiefs gaan doen Een hoop gebeurd op de uni maar ik mag zeker niet klagen

Ik vind het zo fijn jullie te lezen Moet nu wel gaan slapen maar ik kom morgen nog hallo zeggen . Welterusten lieve dames!
Slaap lekker Mar.

Dat was kort Fruitje, terug. Hier druk maar alles goed. En bij jou en de caafs?

Voor morgen, Ieb ga je nog dat gerechtje maken? Succes en een fijne dag.

Moos had toch een tablet mee naar Drenthe? Of was het een tabletje tegen evt. hoofdpijn?

Trusten Fruitje.
Ik kom nog even piepen: ik kreeg een stage bij een prof aangeboden, heb nieuwe vrienden moeten maken op de uni want het oude groepje is uit elkaar gevallen (een persoon die nogal van het steuken is), cavia's zijn immer hongerig wat je er ook in gooit . Eentje heeft wel last van vetbultjes op haar borst en buik nu maar het zou geen kwaad kunnen.

Hoe gaat het met jou en de poezebeesten?

(Ik kijk morgen hier terug, moet echt gaan slapen, dikke knuff )
lieve ladies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven