Het wakkere kletstopic!
zaterdag 26 januari 2013 om 08:10
quote:maroon5 schreef op 25 januari 2013 @ 20:24:
Hahahaha, die mail staat tussen Mleens 650 ongelezen berichten
Dat er radio bij zat wist ik wel, kwam ik achter toen ik een keer in het donker op een verkeerd knopje drukte.
Vleer jij hebt een oude ontvanger boven staan, moet je dan het kaartje steeds verwisselen waar je wilt gaan kijken? Of betaal je die 3 euro per maand extra?
Moge allemaal.
Hahahaha, die mail staat tussen Mleens 650 ongelezen berichten
Dat er radio bij zat wist ik wel, kwam ik achter toen ik een keer in het donker op een verkeerd knopje drukte.
Vleer jij hebt een oude ontvanger boven staan, moet je dan het kaartje steeds verwisselen waar je wilt gaan kijken? Of betaal je die 3 euro per maand extra?
Moge allemaal.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 26 januari 2013 om 16:02
Ik schaats het liefst (als ik het al doe, is niet echt mn hobby zeg maar) op een ijsbaan, haha, dan weet ik zeker dat het vertrouwd is. Maar zie ook veel facebookfoto's waarop men drk op meren aan het schaatsen is. Voor de liefhebbers prachtig natuurlijk, maar ik ben een schijterd en vind dat vooral engig, wat nu als je er doorheen gaat..
Houd jij van schaatsen Bankje? Ik zou het dan mss nog durven als het dichtbij de kant zou zijn.
Houd jij van schaatsen Bankje? Ik zou het dan mss nog durven als het dichtbij de kant zou zijn.
zaterdag 26 januari 2013 om 16:11
zaterdag 26 januari 2013 om 23:01
zondag 27 januari 2013 om 00:02
Slaap lekker Mar.
Dat was kort Fruitje, terug. Hier druk maar alles goed. En bij jou en de caafs?
Voor morgen, Ieb ga je nog dat gerechtje maken? Succes en een fijne dag.
Moos had toch een tablet mee naar Drenthe? Of was het een tabletje tegen evt. hoofdpijn?
Dat was kort Fruitje, terug. Hier druk maar alles goed. En bij jou en de caafs?
Voor morgen, Ieb ga je nog dat gerechtje maken? Succes en een fijne dag.
Moos had toch een tablet mee naar Drenthe? Of was het een tabletje tegen evt. hoofdpijn?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 27 januari 2013 om 00:14
Ik kom nog even piepen: ik kreeg een stage bij een prof aangeboden, heb nieuwe vrienden moeten maken op de uni want het oude groepje is uit elkaar gevallen (een persoon die nogal van het steuken is), cavia's zijn immer hongerig wat je er ook in gooit . Eentje heeft wel last van vetbultjes op haar borst en buik nu maar het zou geen kwaad kunnen.
Hoe gaat het met jou en de poezebeesten?
(Ik kijk morgen hier terug, moet echt gaan slapen, dikke knuff )
Hoe gaat het met jou en de poezebeesten?
(Ik kijk morgen hier terug, moet echt gaan slapen, dikke knuff )