parkeerboete
zaterdag 26 januari 2013 om 11:58
Ik heb gisteren naar mijn idee onterecht een parkeerboete gekregen en schrijf nu dus een bezwaar maar het begint een beetje op een smeekbrief te lijken zo.
Ik leg uit wat er is gebeurd en waarom ik die boete heb gekregen, dat ik vervolgens de agenten in de verte zag staan en daar verhaal ben gaan halen en dat ze me hebben gezegd dat ik bezwaar moest schrijven en dat zij een opmerking bij de boete in de computer zouden zetten als 'bewijs' dat het zo gelopen is.
Wil iemand mijn brief misschien nakijken of heeft er iemand tips?
Ik leg uit wat er is gebeurd en waarom ik die boete heb gekregen, dat ik vervolgens de agenten in de verte zag staan en daar verhaal ben gaan halen en dat ze me hebben gezegd dat ik bezwaar moest schrijven en dat zij een opmerking bij de boete in de computer zouden zetten als 'bewijs' dat het zo gelopen is.
Wil iemand mijn brief misschien nakijken of heeft er iemand tips?
zaterdag 26 januari 2013 om 13:24
quote:Nonovrouw schreef op 26 januari 2013 @ 12:27:
"Ik reken op uw coulance" vind ik altijd een goede zin in dit soort brieven Ik maak er altijd van, '' , mag ik in deze op Uw coulance rekenen", doet het ook altijd goed.
"Ik reken op uw coulance" vind ik altijd een goede zin in dit soort brieven Ik maak er altijd van, '' , mag ik in deze op Uw coulance rekenen", doet het ook altijd goed.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 26 januari 2013 om 13:47
Nou heb ik mijn omgeving wel vaker gehad dat mensen na een klacht ingediend te hebben het volledige bedrag terug kregen hoor dus dingen kunnen zeker wel onterecht zijn.
Overigens werkt mijn beste vriendin als parkeerwachter hier en zij heeft wel vaker dingen kunnen fixen voor me. Dit is de eerste keer dat ik m daadwerkelijk heb gekregen en met mijn reden zou hij zelfs zonder haar kwijt gescholden moeten worden als er met 'coulance' gehandeld wordt.
Overigens werkt mijn beste vriendin als parkeerwachter hier en zij heeft wel vaker dingen kunnen fixen voor me. Dit is de eerste keer dat ik m daadwerkelijk heb gekregen en met mijn reden zou hij zelfs zonder haar kwijt gescholden moeten worden als er met 'coulance' gehandeld wordt.