Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kunnen jullie niet gewoon allemaal dezelfde cocktail drinken? Wat een gedoe! Maar vooruit maar weer..

Ik ga voor de caipirinha.

Apfelkorn staat op de lijst verboden dranken. Die zooi is niet weg te krijgen!

Schouder heb ik aangeboden, grote boezem ook, mijn bank, mijn open haard, mijn armen, mijn lijf om tegen aan te kruipen, mijn lach, ons plezier samen . Maar het is iets dat hij zelf moet doen. Ik ben er voor hem, elk moment dat hij me nodig heeft, maar nou ja, als hij wil, ben ik er en ik hoop dat hij wat aan me zal hebben.

Ik zou zoveel meer willen doen, maar voor nu is dit het even.

Het maakt me wel verdrietig dat hij het zo zwaar heeft.

Droogstand is hier wel normaal, Roosje. Ik ben niet zo'n slet als jij .

Maar nee, dat is iets dat ik helaas wel gewend ben.. Daarom geniet ik er altijd driedubbelextra van als het wel lukt!!
quote:noppies schreef op 24 januari 2013 @ 18:50:

Droogstand is hier wel normaal, Roosje. Ik ben niet zo'n slet als jij .

Ik sal het maar als compliment opvatte..
Alle reacties Link kopieren
Zo blij dat ik niet drink ;)
Wie had het over drank?
Die andere droogstand heb ik maar matig 'last' van :P
Oh.. Nu je het zegt Roos, ik ben helemaal blij met man en minaar, maar de spanning van een nieuwe, hmmmmh....
quote:anna15 schreef op 25 januari 2013 @ 14:16:

Oh.. Nu je het zegt Roos, ik ben helemaal blij met man en minaar, maar de spanning van een nieuwe, hmmmmh....

Jah, tell me about is, sjucht.

Morgen koffie en als dat bevalt word ik -geloof ik- over 2 weken getransporteerd naar onbekende bestemming voor bubbels ensow.

Me like.

Nu maar hopen dat die koffie een beetje te zuipen is!
quote:Rooss4 schreef op 26 januari 2013 @ 16:02:

[...]

Jah, tell me about is, sjucht.

Morgen koffie een kennismakingsdate en als dat bevalt word ik -geloof ik- over 2 weken getransporteerd naar onbekende bestemming voor bubbels ensow.

Me like.

Nu maar hopen dat die koffie een beetje te zuipen hij leuk is!Oeh Roos, lekker! Have fun!
Hee zeg! Dat stond er niet hoor! Het gaat om de koffie! De KOFFIE !! Ja?
quote:Rooss4 schreef op 26 januari 2013 @ 16:40:

Hee zeg! Dat stond er niet hoor! Het gaat om de koffie! De KOFFIE !! Ja?

Schei uit zeg.. Koffie drinken doe je maar op de bank thuis. Daar heb je geen woordkunstenaar bij nodig en dat is ook niet geil. Dus.
Nee dat klopt maar dat is een kennismakingsdate ook niet! Dat is een handje, hoi ik ben Roos, hoi ik ben bankglijman, koffie?

Ik heb zijn voorstel om de eventuele geiligheid op de wc van etablissement te doen ontladen maar afgeslagen.

Eea gaat zich wel afspelen in Roossdorp dus dat vind ik even geen plan.
Hmm, goede koffie is toch wel een must hoor, anders doe mij maar thee
Als ik een heerlijke man tref, staat mijn hoofd toch écht niet naar koffie of thee. Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor!
quote:SweetInez schreef op 26 januari 2013 @ 16:43:

[...]

Schei uit zeg.. Koffie drinken doe je maar op de bank thuis. Daar heb je geen woordkunstenaar bij nodig en dat is ook niet geil. Dus.

Echt niet.. Koffie hoort bij een date!.. wel bij de onze tenminste!

Koffie is de eerste graadmeter.. Indien een man geen koffie zou drinken zou ik al bijna afknappen
Haha... zitten we weer bij de koffie en de thee, ladies ??

'Ik heb een minnaar voor de seks en niet voor de thee', schreef ik eerder aan Sam, maar in geval van een eerste kennismaking vind ik het wel normaal dat je even een kop koffie drinkt hoor .... Je moet toch even de tijd nemen om te kijken/voelen of er een click is. Minnaar en ik hebben tijdens onze eerste date seks gehad, maar niet zonder een kop koffie te hebben gedronken bij aanvang .... dat was een noodzakelijke 'reality-check'.

We drinken, bijna 1,5 jaar na dato, nog steeds af en toe een kop koffie, omdat we moeten wachten op elkaar of samen moeten wachten op een kamer ... dan is een kop koffie heel welkom.

Als we elkaar langere tijd niet hebben gezien, vind ik dat ook wel iets hebben trouwens; ik kan er erg van genieten om hem binnen te zien komen na een drukke werkdag; hem te begroeten en vervolgens naar hem te kijken terwijl hij z'n koffie drinkt, pratend zonder hem aan te (kunnen) raken (We hebben altijd dezelfde gedachte natuurlijk, dus een tweede kop koffie halen we nooit, hèhè).

Ik ben heel happy met mijn beide mannen en zou er niet aan moeten denken om weer een kennismakingstraject in te gaan met een nieuwe 'vlam', gewoon omdat het spannend is. Te veel onrust voor deze meid, not my cup of tea dus.

Ben benieuwd wat het gaat worden Roos, in Roosdorp is vast wel een bedje te vinden, toch???
Guus en ik drinken nooit thee of koffie samen, alleen maar bier .

Have fun, Roos!!
Roos is er een Ikea in Roossdorp? Schijnen lekker ruim te zijn en goed dienst te doen voor als de koffie toch niet zo lekker is maar de meneer in kwestie wel

(zelf nog nooit geprobeerd trouwens)
quote:Allegaartje schreef op 27 januari 2013 @ 02:15:

Ik ben heel happy met mijn beide mannen en zou er niet aan moeten denken om weer een kennismakingstraject in te gaan met een nieuwe 'vlam', gewoon omdat het spannend is. Te veel onrust voor deze meid, not my cup of tea dus.

Ik zou het precies zo verwoorden.. Ik ben blij dat ik van die onrust en onzekerheid af ben.. ik hoef de spanning helemaal niet..

Enkel is het bij mij: 'not my cup of coffee'
Voor mij liggen gevoelens voortdurend op de loer.

Heb het zelf nu verscheidene malen meegemaakt, maar achteraf, dus als je wat afstand kunt bewaren, zijn er altijd meer gevoelens in het spel geweest.
@Sense, het ligt er natuurlijk aan waarom je een minnaar wilt ... wij hebben 'm niet voor de kick natuurlijk, maar ter compensatie van iets dat thuis mist. Ik bewonder de 'thrillseekers' overigens wel stilletjes, ik krijg pijn in m'n buik van spanning haha.

@Rooss, was die koffie goed te zuipen??

@HVJ, tuurlijk spelen er altijd wel gevoelens mee, het is de vraag of dat erg is. Zolang je er mee om kunt gaan, kan het juist ook bijzonder zijn toch? Hoe is het met jou trouwens?? Inmiddels wat rust aan het thuisfront en heb je nog steeds contact met je (ex) minnares?
Oh, als kennismaking vind ik koffie drinken ook heel normaal hoor. Maar het draait dan toch niet om de koffie?! Ik ga liever lunchen trouwens. Ik weet via mail toch al dat de persoon leuk is, dus dan liever uitgebreid kennismaken

Maar tijdens een gewone date heb ik toch echt geen tijd voor thee hoor. De tijd vliegt dan!

Ik hoef ook geen nieuwe minaar, ben in die zin ook geen thrillseeker. Maar ik mis nog wel eens de hoge mate van contact van een beginperiode, de aandacht zolang je nog niet 'gewonnen bent'. Vergeleken daarbij is het nu eh... stil.

En Roos? Was ie glijbaar.
Ik ben een vreselijke thrill seeker vrees ik, dat wordt nog wat als ik ooit de ware tref. Ach, wellicht is dat pas op mijn 55e en ben ik wat wilde haren verloren, ik mag het hopen!

De kennismakingsdate (krijg ik nu een schouderklopje, Ien?) was leuk. Ik heb zeb gesmst of ik nog een uurtje langer mocht blijven (doorntechnisch) en dat mocht!

Kletsen, wijn, een hapje, wijn, kletsen. Elkaar bekijken, met woorden aftasten, de bewonderende blikken incasseren, niet stom hoor!

Hij is een oude eeh God, al moet dat God nog even bewezen worden. Geen mooie man, wel een intrigerende man.

Over 2 weken wordt Rooss verwend met bubbels, massage, good food and wine en de rest...

Heb ik nog nooit meegemaakt, een man die voor de kennismaking een optie neemt op een sjiek de parie kamer om mij daarheen te transporteren als de klik daar is. Ik voel me net een prinsesje!

Ook minder leuk nieuws.

Gisteren hebben deFries en ik afscheid genomen. Het is een goed besluit maar ik ben er ook een beetje sudderig en jankerig over. '

Bah.. ik haat afscheid nemen. Al blijven we wel dikke vriendjes.
Balen wat betreft deFries Roos.. maar ik geloof dat je het al weer een tijdje aan voelde komen..

Bijzonder verhaal die kennismakings date ;)
Wat vind je bijzonder aan het verhaal Sense? De kennismaking of de ontvoering?

Ja, ik zag het aankomen, het besluit komt ook grotendeels bij mij vandaan. Hij voelde het ook aankomen en we hebben donderdagnacht per sms eea uitgesproken. De volgende dag hier ook even over gebeld dus we wisten dat afgelopen zaterdag een afscheidsdate was. Eb dat was eigenlijk heel fijn. Kletsen, samen eten, veel knuffelen en nog een keertje vrijen...
De ontvoering natuurlijk! ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven