Entertainment alle pijlers

De TV kantine

26-01-2013 20:19 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand?



Wie is degene die Dame Edna speelt? Komt me zo bekend voor, maar kan er niet opkomen!
Alle reacties Link kopieren
carlo boshard?
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 26 januari 2013 @ 20:20:

carlo boshard?Ha, nee die niet! Toch?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik kijk die meuk niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Vre-se-lijk....ik kan je niet helpen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 26 januari 2013 @ 20:25:

Nee ik kijk die meuk niet.O, oke. Ik wel
.
Ik ga hem nu aanzetten, maar Gordon heeft ook wel eens iets gedaan bij de TV-kantine. Dame Edna lijkt me wel wat voor hem
Alle reacties Link kopieren
quote:Fabienne13 schreef op 26 januari 2013 @ 20:33:

Ik ga hem nu aanzetten, maar Gordon heeft ook wel eens iets gedaan bij de TV-kantine. Dame Edna lijkt me wel wat voor hem Ja maar nú issie al weg!
Oh, het is afgelopen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet opgelet, maar hier wordt gezecht carlo!
irene?
Alle reacties Link kopieren
Is het die carnaval aflevering? Want in de gids staan Arie Ribbens en Kim Lian van der Meij als gastrollen
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
Arie Ribbens heeft een baard en Kim Lian is het ook niet.

Nou jaaa misschien is het wel gewoon Carlo. Issie zo vermomd dat ik heel iemand anders in 'm zie

(Maar ik weet nog steeds niet wie)
Alle reacties Link kopieren
quote:femselien schreef op 26 januari 2013 @ 20:42:

Is het die carnaval aflevering? Want in de gids staan Arie Ribbens en Kim Lian van der Meij als gastrollenGids? Zijn er nog mensen met een gids?
Alle reacties Link kopieren
Het was gewoon carlo!
Alle reacties Link kopieren
quote:souso schreef op 26 januari 2013 @ 21:02:

Het was gewoon carlo!

Dat zeg ik



Ik vind het heel knap hoe ze soms lijken, uiterlijk en in gebaren enzo

En toch moet ik geeneen keer lachen
Alle reacties Link kopieren
Even gegoogeld, was toch echt wel carlo!
Alle reacties Link kopieren
Ja, vind ik ook pearle, ik zie soms niet wie echt en niet echt is.

Ik vond het eerder altijd erg grappig maar de laatste tijd eigenlijk niet meer zo.

Toch altijd kijken he!
Ik vind het niet grappig maar wel knap gedaan.



Dame Edna lijkt op Paul de Leeuw die Bob de Rooij speelt, maar 't is gewoon Carlo volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook niet echt gelachen vanavond al leken bijna alle typetjes precies, vooral die van carlo. Moest wel heel erg lachen om party brard en hans kraay jr en toen kim vaaaaaginaaa zong. Maar dat was het dan ook echt wel, beetje een tegenvaller
Alle reacties Link kopieren
Was toch duidelijk Carlo, ik zat me alleen af te vragen of hij nou echt zo'n onderkin had of dat het schmink was



Ik kan het ook niet laten elke keer een stukkie te kijken, maar per aflevering vind ik maar 1 of 2 figuren echt goed gelukt. Hoe Irene gister ook Imke deed, dat leek nergens naar (en zeker niet op Imke, terwijl ze qua pruik en bril goed zaten). De teksten blijven zooo slecht en niet grappig.
Alle reacties Link kopieren
Het is Carlo. Ze werken met allerlei nepzaken net als bij Wendy van Dijk in haar verschillende rollen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Niemand kijkt meer geloof ik,



Maar ik heb me toch weer enorm geërgerd aan Irene Moors,

Die gaat even vertellen hoe enorm goed Carlo is geweest het afgelopen seizoen. Hij was fantastisch en het programma ook.

Volgens mij moet je dat aan de kijkers over laten en niet zelf zeggen.

Voor de rest waren de imitaties wel aardig tot goed,maar de teksten en situatie's waren vaak zo slecht en genant.

En sloegen echt nergens op.

En Bert van de Veer bleef tot vervelens toe terug komen.

Ik bleef alleen maar kijken omdat het meeste zo tenenkrommend slecht was( met ,eerlijk is eerlijk af en toe een leuk stukje)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven