Mode & Beauty alle pijlers

Het merk MAC

25-01-2013 18:46 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Ik heb hier op het forum wel eens het 1 en ander gelezen over het merk MAC. Zelf ken ik dit merk helemaal niet maar ben erg nieuwschierig. En waar verkopen ze dit?..

Dus mensen die ervaring hebben met MAC, en met welk product. Laat u horen aub

Liefs.
.
quote:bloempje19 schreef op 26 januari 2013 @ 22:42:

Wat veel verschillende reacties. Ik heb zelf een vloeibare foundation en een kwastje van de Hema. Afbeelding

Deze werkt voor mij echt prima en mijn foundation zit hier heel mooi door. Lijkt mij dat zo een gewone kwast meer voor poeder is en niet voor vloeibare foundation?

Sorry hoor voor al die vragen maar Nikkie79 wat is een beautyblender en wat doet dit? Zocht het op, op internet en het lijkt op gewoon een sponsje. Of zit ik hier helemaal naast?

Volgens mij ligt dit qua huid echt heel anders he? Zoals georgia87 die een vochtig sponsje beter vind werken. Ik vind dit waardeloos en stroef werken haha. Maar wel heel lief dat je reageerd

Sowieso ga ik kwasten bestellen van Zoeva! En over 2 weken heb ik een huiddiagnose zodat ik echt mijn huidtype weet. En dus ook echt weet welke cremé's en reinigingsproducten ik moet gebruiken.

Zijn er ook mensen die primers gebruiken? Zo ja, welke. En werkt deze?

Een beautyblender is een eivormig sponsje, ik ben zelf visagiste en ik gebruik het zelf ook. Erg fijn om mee te werken.

En Zoeva kwasten heb ik inderdaad ook veel goeds over gehoord. Ik ga er binnenkort een paar bestellen.

Ik ben zelf fan van de primer van L'oreal studio secrets. Die vult fijne lijntjes en oneffenheden op en voelt heerlijk zacht aan. De foundation verdeeld veel makkelijker over je gezicht als je dat eronder hebt gebruikt.
quote:bloempje19 schreef op 25 januari 2013 @ 18:46:

Lieve allemaal,

Ik heb hier op het forum wel eens het 1 en ander gelezen over het merk MAC. Zelf ken ik dit merk helemaal niet maar ben erg nieuwschierig. En waar verkopen ze dit?..

Dus mensen die ervaring hebben met MAC, en met welk product. Laat u horen aub

Liefs.MAC is een heel fijn merk. Professionals gebruiken het vooral maar het komt nu steeds meer op de markt voor gewone consumenten. Ikzelf (als visagist) heb wel een paar dingen van MAC maar lang niet alles. Het is ook best prijzig vind ik. Kwasten vind ik veel te duur, dan kun je net zo goed Sigma of Zoeva kwasten kopen. De brush cleaner is iig wel heel fijn maar ik ga binnenkort die van Zoeva uitproberen.
Uhh mijn kwastjes komen van de Hema en die verharen ook niet .

Daarnaast vind ik Sephora echt een troep merk! Oogschaduw en nagellak vind ik echt bagger! Gaat er zo snel vanaf en de oogschaduw poedert op mijn gezicht. Ik moet dan dat gedeelte van mijn gezicht weer wassen en dan mag ik me weer eens gaan opmaken etc etc etc. (Aarggh de frustraties!).

Oke maar ff weer naar de vraag van TO: M.A.C. Is wel oke. Het is niet zo bijzonder ofzo. Ik vind alleen hun nagellak echt goed.
quote:Ikbenanoniem schreef op 25 januari 2013 @ 22:14:

Verder weet ik niet zo veel van Mac. Ik heb 1 paintpot, maar nog niet gebruikt. .Als je die Paint Pot onder welke willekeurige oogschaduw dan ook doet, blijft die gegarandeerd de hele dag plus daaropvolgende nacht zitten (als het moet). Probeer maar eens. De beste eyeshadow base ever als je het mij vraagt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik vind de oogschaduw van MAC super, er zit namelijk veel pigment in. Ook het wenkbrauwpotlood is precies op kleur en de lipstick en lipgloss heel mooi en ze smaken nergens naar. (dat vind ik zo vies bij bijv de juicy tubes)

Marscara is ok, eyeliner ook, maar mijn favoriet is toch Lancome. Evenals de foundation. Poeder en blush heb ik wel weer van MAC.

Nagellak koop ik goedkoper.
quote:Very__Cherry schreef op 29 januari 2013 @ 00:35:

[...]

Ik heb hem ook, hij was 50 euro, en nee, ik heb nog geen 1 losse haar aangetroffen. Je bent genept.

Heb je hem via internet aangeschaft?

Nee, gewoon in de M.A.C. store. Dus genept, dat lijkt me sterk.

Ik zie ook dat hij niet echt verhaart, maar dat het lijkt of de zwarte haartjes gewoon afbreken. Misschien een oude geit?

Ik heb een mail terug: ik mag hem terugbrengen, krijg ik een andere.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven