Besteklade zit vast!
dinsdag 29 januari 2013 om 19:09
Jeetje dat heb ik weer!
Ik ben lekker aan het kokkerellen en heb een vork nodig om in de aardappels te prikken. Zit de besteklade muurvast! Ik heb de lade al heftig heen en weer geschud maar het helpt niets . Ook kan ik er niks tussen krijgen om wat er dan ook vast zit los te krijgen, de ruimte is te klein. Mijn handige vriend is aan het werk, net als mijn vader die altijd raad weet. Wie heeft de ultieme tip?
Ondertussen prik ik met een dunschiller in de aardappels, maar ik heb toch echt bestek nodig om dadelijk te eten! Wat moet ik nu doen?
Alvast bedankt!
Ik ben lekker aan het kokkerellen en heb een vork nodig om in de aardappels te prikken. Zit de besteklade muurvast! Ik heb de lade al heftig heen en weer geschud maar het helpt niets . Ook kan ik er niks tussen krijgen om wat er dan ook vast zit los te krijgen, de ruimte is te klein. Mijn handige vriend is aan het werk, net als mijn vader die altijd raad weet. Wie heeft de ultieme tip?
Ondertussen prik ik met een dunschiller in de aardappels, maar ik heb toch echt bestek nodig om dadelijk te eten! Wat moet ik nu doen?
Alvast bedankt!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
dinsdag 29 januari 2013 om 19:40
dinsdag 29 januari 2013 om 19:42
Een nieuwe bodem voor je lade of nieuwe rail daarvoor is goedkoper dan een nieuw blad. Je aanrechtblad kapotmaken gaat niet de oplossing zijn dus.
Bij mij is een paar keer een flnke vuist tegen de bodem van de la tot nu toe altijd de oplossing geweest. En daarnaast de hoofddader niet meer in de betreffende la leggen, dat was bij mij zo'n knijptang die openkon...
Bij mij is een paar keer een flnke vuist tegen de bodem van de la tot nu toe altijd de oplossing geweest. En daarnaast de hoofddader niet meer in de betreffende la leggen, dat was bij mij zo'n knijptang die openkon...
dinsdag 29 januari 2013 om 19:46
dinsdag 29 januari 2013 om 19:47
Vanaf de achterkant helaas ook niets mogelijk. Onvoorstelbaar toch! Hoe ik ook sla en schud en mep er gebeurt helemaal niks. Ik weet al wat (en wie) de boosdoener is denk ik. Ik kan de blikopener namelijk nergens vinden.... Nu moest ik ook nog een blikje tomatenpuree met een mes openrammen.
Pie staat nu in de oven. Ik neem een glas wijn tegen de stress en wacht maar tot vriend thuis is. Hij heeft dat ding in de lade gepropt. Kan hij het ook oplossen.
Pie staat nu in de oven. Ik neem een glas wijn tegen de stress en wacht maar tot vriend thuis is. Hij heeft dat ding in de lade gepropt. Kan hij het ook oplossen.
dinsdag 29 januari 2013 om 19:49
quote:Yvonne77 schreef op 29 januari 2013 @ 19:46:
[...]
Serieus??? En dat allemaal voor een la die niet open gaat. Ik zou toch wachten op mijn man geloof ik.Ga ik nu ook doen. Maar ik ben gewoon gefrustreerd geraakt door die stomme lade dus het was echt een gevalletje van het móét en zál me lukken. Helaas pindakaas.
[...]
Serieus??? En dat allemaal voor een la die niet open gaat. Ik zou toch wachten op mijn man geloof ik.Ga ik nu ook doen. Maar ik ben gewoon gefrustreerd geraakt door die stomme lade dus het was echt een gevalletje van het móét en zál me lukken. Helaas pindakaas.
dinsdag 29 januari 2013 om 19:51
Bladora probeer het naar beneden te krikken, iets tussen blad en lade steken, een centimeter is genoeg, en dan naar beneden duwen. Dan valt de blikopener misschien op zijn plek.
Ik pak ook een wijntje, is wel spannend dit.
Ik pak ook een wijntje, is wel spannend dit.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
dinsdag 29 januari 2013 om 19:55
http://s446.beta.photobuc ... /0-15geefnietop2.jpg.html
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
dinsdag 29 januari 2013 om 20:24
dinsdag 29 januari 2013 om 20:58
quote:luchtigtoetje schreef op 29 januari 2013 @ 20:36:
Oh nee, nu zit ze zelf met d'r hand vast in de bestek-la..
De pie! Wie redt de pie!
En ik blijf maar terugdenken aan iemand die vastzat in een leren jas en daar midden in de nacht niet uit kwam. Ook daar zat een schare volgers te wachten of de poster een uitweg zou vinden....
Oh nee, nu zit ze zelf met d'r hand vast in de bestek-la..
De pie! Wie redt de pie!
En ik blijf maar terugdenken aan iemand die vastzat in een leren jas en daar midden in de nacht niet uit kwam. Ook daar zat een schare volgers te wachten of de poster een uitweg zou vinden....
dinsdag 29 januari 2013 om 21:18
quote:prada schreef op 29 januari 2013 @ 21:06:
Tof, bedoel je niet die forumster waarvan de rits van haar laars vastzat en die door de brandweer ' bevrijdt' werd.Was het een laars? Hmm, ze kon er in ieder geval niet mee naar bed. Misschien herinner ik het me verkeerd. Was daar de brandweer de oplossing? Of was haar vriend bij de brandweer, ik weet het niet meer. Ik ga eens google-en, wie weet vind ik hem terug....
Tof, bedoel je niet die forumster waarvan de rits van haar laars vastzat en die door de brandweer ' bevrijdt' werd.Was het een laars? Hmm, ze kon er in ieder geval niet mee naar bed. Misschien herinner ik het me verkeerd. Was daar de brandweer de oplossing? Of was haar vriend bij de brandweer, ik weet het niet meer. Ik ga eens google-en, wie weet vind ik hem terug....
dinsdag 29 januari 2013 om 21:26
Beide is gebeurd, hier de laars: http://forum.viva.nl/forum/Thuis
/mijn_laars_zit_vast_HELP/list_messages/130538
En hier de nauwsluitende jas : Rits zit vast, krijg mijn jas niet uit
Het topic begon om 00:34 uur, TO was uiteindelijk bevrijd om 1:32 uur. Tussendoor werd er nog door haar gepost: "Gaat erg traag. Kan natuurlijk ook door het forummen tussendoor komen....."
/mijn_laars_zit_vast_HELP/list_messages/130538
En hier de nauwsluitende jas : Rits zit vast, krijg mijn jas niet uit
Het topic begon om 00:34 uur, TO was uiteindelijk bevrijd om 1:32 uur. Tussendoor werd er nog door haar gepost: "Gaat erg traag. Kan natuurlijk ook door het forummen tussendoor komen....."
dinsdag 29 januari 2013 om 21:34
Onder de la een stuk karton doen en met een hamer ertegen tikken(karton is enkel om beschadigingen te voorkomen. Niet rossen dus tikken. met een beetje mazzel valt ie terug op zijn plek. Andere oplossing, Heb je zo'n borstel aan een staaldraad of ligt die ook in de la? daarmee kan je de boel aan de kant schuiven evenals met een plastic lineaal.