Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik wil ook zo'n boek hebben! Ben totaal niet creatief, maar het lijkt mij echt leuk.
Vanmorgen 5 winkels afgebeld voor een eigen exemplaar voor zoon: niets te vinden! Dan moet hij toch even geduld hebben tot de bestelling binnen is.

Ik heb gisteren mijn kauwgom in het boek geplakt, nu ruikt hij helemaal naar mentos! En ik heb zo veel ideeën voor andere bladzijden in mijn hoofd!!!
Kauwgom in een boek plakken?
Haha, jep! Bij de pagina kleverige en plakkerige dingen... Ga er ook nog met lijm in knoeien! Ook al bezig met prachtige koffiekunst!
Mijn pagina met kleverige en plakkerige dingen is klaar!

De vierkante lichte rand is van suiker, de witte lijnen on de tekstbalonnen zijn lijm en er zitten vlekken op van poedersuiker, stroop en kauwgom.
Leuk!!! Ziet er erg creatief uit!
Bluebirds, hebben ze em niet bij bol.com?
Jawel hoor, maar ik wilde het hem eigenlijk meteen geven. (Niet zo geduldig hier...) Maar ik kan het ook gewoon online bij bruna bestellen, dan kan ik het in mijn eigen winkel afhalen. Scheelt weer verzendkosten!
Ooooh leuk.. ik had laatst m'n TINAB bij me, maar kwam er toc niet aan toe. Probleem is momenteel, denk ik, dat ik zóveel wíl doen, maar eigenlijk móet leren. Dan is een paginaaatje TINAB natuurlijk ideaal, maar de kans bestaat dat ik de halve dag bezig ben uit te zoeken wélke pagina dat zal zijn
Later is nu
Zijn er nog steeds wreckers?

ik heb 'm sinds dit topic weer in huis en gisteren weer uit de kast gehaald.
Het Viva forum is papaja.
Ik heb vandaag net bedacht m'n TINAB er weer eens bij te halen
Later is nu
Ah, leuk

Ik denk er nog over om die ook te kopen.
Ja ik ken het! Ik zag het eens heel toepasselijk in een museumwinkel, maar vond 'm wel duur.

Maar heb nog een paar boekenbonnen, dus misschien koop ik 'm wel!

Vind trouwens die plaatjes juist weer intimiderend werken. Tot ik die zag dacht ik: ik doe wat er staat en volgende bladzijde, maar nou ligt er alsnog een soort van 'doe creatief, leef je uit, haal er uit wat erin zit, maak er wat moois van' boodschap bij. Juist het tegenovergestelde van de boodschap van het boek zou ik denken.

Maar dat is dan weer mijn eigen idee.

Ik ben meer van de collegblokken (kun je uitscheuren) dan van the notebooks geloof ik :P
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Het boek is 13 euro ofzo?

Mijn dochter van zes wilde ook heel graag een knutselboek. Voor haar vond ik het wel onzin om een wtj te kopen dus zij heeft een ander boek met witte pagina's. En een map met knutselopdrachten die ze kan doen en als het een erg grote knutsel is maken we er een foto van en plakken die in. Zij heeft ook nog nooit zo veel geknutseld dus ik vind het wel nuttig om te knutselen 'met een doel'.

Het hoeft niet mooi, als je het maar leuk vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven