Huishoudbeurs
zaterdag 2 februari 2013 om 00:46
Ik zou graag naar de huishoudsbeurs willen samen met een vriendin. Nu zag ik al ergens voorbij komen dat er kortingkaarten / code te verkrijgen zijn voor een 2e kaartje gratis.
Weet iemand waar ik die kan krijgen? En of er misschien nog leuke acties zijn? We willen het liefste zondag middag gaan.
Wat zijn jullie ervaringen met de hh beurs? Het is voor ons de eerste keer.
Weet iemand waar ik die kan krijgen? En of er misschien nog leuke acties zijn? We willen het liefste zondag middag gaan.
Wat zijn jullie ervaringen met de hh beurs? Het is voor ons de eerste keer.
zaterdag 2 februari 2013 om 00:55
zaterdag 2 februari 2013 om 00:55
Ik zou zeggen google eens op huishiudbeurs + prijsvraag
of huishoudbeurs+ korting
touringcarbedrijven en NS geven vaak ook leuke aanbiedingen:
De Huishoudbeurs staat garant voor een gezellige dag uit. Je kunt er lekker shoppen – en natuurlijk profiteren van de vele koopjes en voordeeltjes - bij ruim 370 exposanten. Bewonder de nieuwste trends en creaties op modegebied of leef je creatief uit tijdens een van de vele workshops. Kom naar het Women Inc. Festival om nieuwe energie en inspiratie op te doen en proef bij Food & Drinks naar hartenlust de verrukkelijkste hapjes en drankjes. Bezoek de veelzijdige Huishoudbeurs nu voor slechts ¤ 29 inclusief treinretour! Liever een ander uitje? Hieronder staan nog een paar suggesties. Laat je verrassen op spoordeelwinkel.nl
of huishoudbeurs+ korting
touringcarbedrijven en NS geven vaak ook leuke aanbiedingen:
De Huishoudbeurs staat garant voor een gezellige dag uit. Je kunt er lekker shoppen – en natuurlijk profiteren van de vele koopjes en voordeeltjes - bij ruim 370 exposanten. Bewonder de nieuwste trends en creaties op modegebied of leef je creatief uit tijdens een van de vele workshops. Kom naar het Women Inc. Festival om nieuwe energie en inspiratie op te doen en proef bij Food & Drinks naar hartenlust de verrukkelijkste hapjes en drankjes. Bezoek de veelzijdige Huishoudbeurs nu voor slechts ¤ 29 inclusief treinretour! Liever een ander uitje? Hieronder staan nog een paar suggesties. Laat je verrassen op spoordeelwinkel.nl
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 2 februari 2013 om 08:09
quote:Borodini_ schreef op 02 februari 2013 @ 00:55:
http://www.youtube.com/watch?v=cUf17Z4A23A
Doe de groeten aan iepie !
Hij blijft leuk
http://www.youtube.com/watch?v=cUf17Z4A23A
Doe de groeten aan iepie !
Hij blijft leuk
zaterdag 2 februari 2013 om 08:29
De huishoudbeurs. Ben er één keer geweest uit nieuwsgierigheid of de verhalen juist waren. En ja hoor, beurse enkels van de tientallen trolleys die al racend met mijn benen in botsing kwamen. Gekneusde ribben van de ellebogen om maar een blokje kaas te kunnen krijgen. Let wel, bij die laatste stond ik niet eens in de rij. Dames die in groepjes van twee uiteen gingen en hysterisch aan elkaar de gratis spulletjes doorbellen. Brrrrrrr vreselijk!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
zaterdag 2 februari 2013 om 09:41
zaterdag 2 februari 2013 om 14:55
Ach ja, de HH-beurs. Vorig jaar moest ik met schoonzus mee naar de 9-maandenbeurs. Ook even een stuk HH-beurs meegepikt.
Ik heb een 'Ipie-look-a-like' fotoserie gemaakt, daar heb ik wel lol om gehad. Het stikt er namelijk van. Wat me ook opviel was dat er zoveel vrouwen waren met een kinderwagen (zonder kind uiteraard, puur voor de 'spullen') rondliepen.
Verder was het vooral ergeren. Aan het gedrang, inderdaad het elkaar de hersens inslaan voor een gehaktballetje met saté van een sausmerk. Het is echt genant hoe hebberig mensen kunnen zijn!
Ik heb een 'Ipie-look-a-like' fotoserie gemaakt, daar heb ik wel lol om gehad. Het stikt er namelijk van. Wat me ook opviel was dat er zoveel vrouwen waren met een kinderwagen (zonder kind uiteraard, puur voor de 'spullen') rondliepen.
Verder was het vooral ergeren. Aan het gedrang, inderdaad het elkaar de hersens inslaan voor een gehaktballetje met saté van een sausmerk. Het is echt genant hoe hebberig mensen kunnen zijn!
zondag 3 februari 2013 om 16:26
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 02 februari 2013 @ 14:55:
Ach ja, de HH-beurs. Vorig jaar moest ik met schoonzus mee naar de 9-maandenbeurs. Ook even een stuk HH-beurs meegepikt.
Geweldig
Ik ben er 1 keer geweest, nooit meer. We struikelden om de haverklap over die rol'tassen' (of hoe heten die dingen). Blauwe schenen toen ik thuiskwam.
Geweldig
Ik ben er 1 keer geweest, nooit meer. We struikelden om de haverklap over die rol'tassen' (of hoe heten die dingen). Blauwe schenen toen ik thuiskwam.