Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Haha Moos, kun je nog een keer zwijmelen.
Alle reacties Link kopieren
Leon! Die zou ik graag nog eens zien. Met Natalie Portman.

Hallo trouwens.
The Unbearable Lightness of Being was lang mijn favoriete film.
Hai lieve Frizz. Als je wilt laat ik jongste hem kopiëren en stuur ik hem wel op naar je.
haha geweldig
Oh, die ken ik niet Moos.
Hoi Frizzy
Met Daniel Day Lewis (geweldige acteur). Is een oude hoor uit 1988, ook met Juliette Binoche.
TUBLOB heb ik nooit gezien ken het verhaal een beetje, speelt Jeremy Irons erin?Goh wat heeft die man een mooie engelse beleefde stem
Wat lief Pra! Maar gelukkig ben ik zelf ook handig.

Ik kan trouwens bijna naar bed. Veel te laat voor mij, ik was allang exnachtbraker!
En volgens mijn broertje MOET ik nu iets zien dat in de bios draait over de slavernij.
Ohhhhh, daar heb ik iets over gezien. Was een rel in Amerika omdat het woord Nigger daar ik geloof meer dan 100 keer in voorkomt.
'Django' ik heb hem nog niet gezien misschien morgen ochtend
quote:slevin schreef op 03 februari 2013 @ 01:55:

TUBLOB heb ik nooit gezien ken het verhaal een beetje, speelt Jeremy Irons erin?Goh wat heeft die man een mooie engelse beleefde stemNee, die speelt er niet in mee. Het is een verfilming. Het boek is van Milan Kundera.
Django inderdaad. Mijn broertje was erg onder de indruk.
Ja, ''vroegah'' wilde je ook nog wel eens wakkeren/nachtbraken Frizzy. Trustuh voor zo.
Inderdaad, Django. Dat is toch met die geweldige zwarte acteur. Hoe heet hij ook alweer? Een wat oudere man.
jamie fox, oke mocy misschien ff op bol.com kijken of ze het boek daar hebben of anders dvd
Mocy ik heb tegenwoordig weer werk, en andere tijden dan vroeger. Dus ik word wakker rond 6-7 nu... Maar dit weekend een beetje uit de band gesprongen.
Ben je nog naar de kapper geweest slevin en zo ja, zit je haar leuk, ben je tevreden?
Moet af en toe kunnen Frizzy. Fijn dat je weer werk hebt! Bevalt het? Werk in dezelfde richting trouwens?
Bevalt onwijs goed, heb het zo naar mijn zin! Zelfde tak, maar toch weer heel anders. Veel uitdagingen en erg zwaar.
Ja Mocy ik heb eindelijk weer eens stijl haar ik heb van die krulletjes soms ben ik dat zat laat ik het weer stijlen ben heel tevreden
Ahhhhh lief, jongste zag nog licht branden en kwam even poolshoogte nemen
Frizzy, goed om te horen. Plezier is je werk is immers zo belangrijk. We besteden er zoveel tijd aan in het leven.

Slevin, hoe lang blijft het steil, tot dat je weer moet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven