Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
zaterdag 2 februari 2013 om 02:26
Meissies ben vannacht met spoed opgenomen in het ziekenhuis
Het gaat wel hoor maar er zaten teveel bloedstolsels en bloed in de urine en dan kan die kuhteter verstopt raken wasrdoor ik dan weer mijn nier kan verliezen. Heb er dus nu een echte kutheter bij en krijg ieder half uur drie liter water door mijn inwendige kutheter gespoeld. Dat slApt wel kut hoor. Niet dus. : rofl:
Morgen vast weer naar huis.
Het gaat wel hoor maar er zaten teveel bloedstolsels en bloed in de urine en dan kan die kuhteter verstopt raken wasrdoor ik dan weer mijn nier kan verliezen. Heb er dus nu een echte kutheter bij en krijg ieder half uur drie liter water door mijn inwendige kutheter gespoeld. Dat slApt wel kut hoor. Niet dus. : rofl:
Morgen vast weer naar huis.
zaterdag 2 februari 2013 om 13:09
Ik werd gisteravond op mijn werk niet lekker. Net of ik flauw ging vallen. Heb de SEH gebeld over de bloeding en de stolsels die ik uitplaste. Moest direct komen.
Moet nog zeker tot morgen blijven. Uitwendige Katheter is d'r wel uit. Maar de bloeding lijkt ook terug. Morgen kijken ze verder en als het moet gaat er weer een nieuwe katheter in.
De dubbel J katheter halen ze er nog niet uit. Kut kut. (Hoe toepasselijk).
Moet nog zeker tot morgen blijven. Uitwendige Katheter is d'r wel uit. Maar de bloeding lijkt ook terug. Morgen kijken ze verder en als het moet gaat er weer een nieuwe katheter in.
De dubbel J katheter halen ze er nog niet uit. Kut kut. (Hoe toepasselijk).
zondag 3 februari 2013 om 10:28
Moggu..
Lief Zoebje,hoe gaat het nu?
Ik hoop natuurlijk dat je helemaal beter bent.
Hier ligt vriend met griep op bed,dus ik heb gister een hele tas vitamientjes bij de groenteboer gehaald,ik mag en kan niet ziek worden.Ik wil naar Texel volgende week
Vitamienen gaan er niet in bij vriend trouwens,die slaapt alleen maar.
Vandaag geen wilde plannen,hier en daar een beetje opruimen en wat wassen draaien.
Willen jullie mij mailen op nickname @ gmail.com
Er is iets nieuws en dan kan ik jullie voorstellen als jullie dat willen.
Lief Zoebje,hoe gaat het nu?
Ik hoop natuurlijk dat je helemaal beter bent.
Hier ligt vriend met griep op bed,dus ik heb gister een hele tas vitamientjes bij de groenteboer gehaald,ik mag en kan niet ziek worden.Ik wil naar Texel volgende week
Vitamienen gaan er niet in bij vriend trouwens,die slaapt alleen maar.
Vandaag geen wilde plannen,hier en daar een beetje opruimen en wat wassen draaien.
Willen jullie mij mailen op nickname @ gmail.com
Er is iets nieuws en dan kan ik jullie voorstellen als jullie dat willen.
zondag 3 februari 2013 om 13:35
zondag 3 februari 2013 om 19:40
Jeetje Zoeb, ik schrik ervan! Hoop dat je snel beter genoeg bent om naar huis te gaan want ik snap dat je niet graag wilt blijven. Maarrr.. zoals de anderen ook al zeggen, je moet natuurlijk wel beter genoeg zijn om naar huis te gaan. Tegenwoordig houden ze niet in het ziekenhuis als t niet echt nodig is toch? Veel beterschap
Coe, jij succes met zieke vriend en.. ik zou de vitamientjes dan maar lekker zelf opeten. Word jij in ieder geval niet ziek en kun je lekker naar Texel!
Vanavond vroeg naar bed, het was een gezellig maar wel druk weekend en er staat natuurlijk weer een drukke week voor de deur...
Coe, jij succes met zieke vriend en.. ik zou de vitamientjes dan maar lekker zelf opeten. Word jij in ieder geval niet ziek en kun je lekker naar Texel!
Vanavond vroeg naar bed, het was een gezellig maar wel druk weekend en er staat natuurlijk weer een drukke week voor de deur...
maandag 4 februari 2013 om 08:37