Gezondheid alle pijlers

Help! Hoe krijg je de ladycup eruit??! D-:

03-02-2013 21:25 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk onderwerp voor de zondagavond dacht ik zo :-)

Tijdje geleden heb ik de Ladycup besteld, waar iedereen razend enthousiast over is. Geen gedoe meer met pluizige tampons en een stuk gezonder voor je lichaam. Dacht ik.

Dat ding inbrengen is nog tot daar aan toe. Na 3 pogingen lukte het om hem goed te krijgen. Ik kreeg al in de gaten dat dat ding zich helemaal vast zuigt en er niet meer uit komt. Zorg voor later, dacht ik toen.

Maar nu is het inmiddels 10 uur later en hij MOET eruit!!! Ik kan er een vinger naast krijgen, ik krijg hem zowaar zover dat het steeltje er bijna buiten steekt (met heel veel persen, hurkzit), maar zodra ik eraan probeer te trekken doet het pijn en lijkt hij vergroeid met mijn lichaam. Hij is ook veel te glibberig om goed vast te houden. Het begin van het ronde deel zit ook nét iets te ver naar binnen om met beide vingers vast te pakken, ik heb mijn pols net half ontwricht maar het lukt gewoon niet!

Wie heeft de magische truc om hem eruit te krijgen?
quote:Elmo22 schreef op 03 februari 2013 @ 22:10:

Dankjullie allemaal!!

Hij is eruit!! De truc was twee vingers helemaal tot aan de bovenkant en een boel glijmiddel gebruiken. Dan druk je hem vanzelf eruit! Ik ben er zelfs in geslaagd het ding recht te houden en hem zonder bloedbad in de gootsteen om te spoelen!

Verder vind ik het wel een uitkomst, ik heb hem dan ook weer terug ingebracht met de hoop dat het morgenochtend iets soepeler gaat...

Opluchting!

Nou inderdaad maar hopen dat je er handigheid inkrijgt.
quote:zoeffff schreef op 03 februari 2013 @ 22:07:

Sorry, het lijkt mij echt heel erg afschuwelijk, maar ik lig hier letterlijk te huilen van het lachen, zo droog als Elmo het brengt....Ik ben al dagen ziek en dit is voor het eerst dat ik weer kan lachen, mijn vriend snapt er niets van.

Maar oprecht ik leef met je mee, ik heb zo wel eens lopen vissen naar een tampon en een condoom (niet tegelijkertijd gelukkig), erg naar! Ik hoop dat het lukt, lijkt mij erg benauwend!

Droog was het allerminst, dat kan ik je wel vertellen!

Fijn dat ik in ieder geval sommigen aan het lachen heb gekregen, ik kan er ook weer om lachen Misschien dus morgen weer een topic, wat een avontuur!
Ik ben benieuwd of het je morgen makkelijker lukt, al zou ik hem zelf niet meer in doen denk ik.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:pimpelmeesje67 schreef op 03 februari 2013 @ 22:12:

dat je hem opnieuw hebt ingebracht!!!Nou dat had ik never nooit gedaan,wat een gedoe zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn mascara is helemaal uitgelopen , klasse Elmo dat je er gewoon weer voor gaat
Als ik hem alvoor een 2e keer zou gebruiken, dan had ik er alsnog even mee gewacht.
Tja, toen ik het eenmaal snapte van die twee vingers ging het in één keer (lol, en dat na 3 uur). Nou speelt ook mee dat ik alleen maar mini-tampons en inlegkruisjes in huis heb, ik ben altijd super voorbereid als ik ongesteld word! Dus dit was soort van de enige optie. En inbrengen ging nu in twee ipv drie pogingen!

Fluitje van een cent dus, uitvinding van de eeuw dit.
Oefening baart kunst haha
Ode aan Elmo dat je het ding ook meteen weer inbrengt!

Aan doorzettingsvermogen geen gebrek!
Gelukkig! Stoer dat je hem er nog eens in doet...
Héérlijk zég, lekker de hele avond in je doos peuren! Fijn dat het gelukt is en alvast succes morgen!
quote:groenoogje1962 schreef op 03 februari 2013 @ 22:24:

Héérlijk zég, lekker de hele avond in je doos peuren! Fijn dat het gelukt is en alvast succes morgen!
Gefeliciteerd!

Ik hoop dat je nog genoeg glijmiddel hebt, succes morgen!
Nog een tip voor morgenochtend, niet te ver doorhurken. Bijna tot op de grond zoals je eerder schreef werkt bij mij ook niet, een beetje half staan half hurk. Hoop dat t zonder glijmiddel ook gaat lukken, is niet iets wat je in je handtas meedraagt..... ( ik niet dan toch)
quote:Nouschi schreef op 03 februari 2013 @ 22:13:

[...]

Nou dat had ik never nooit gedaan,wat een gedoe zeg.Nou inderdaad! Wat is er mis met tampons? Ik heb nog nooit een pluizende tampon gehad.....
....fluistert jubelverhaaltje over geen stinkend afval, niks mee hoeven nemen, van te voren in kunnen brengen als je verwacht ongesteld te worden, geen gepluis bij lichte menstruatie, en natuurlijk enorm eenvoudig in het gebruik als je het eenmaal weet.. en sluipt weer weg...
Ik vraag me opeens af of je zoiets nog verkocht krijgt op marktplaats. Of een rommelmarkt.
quote:Madderijn schreef op 03 februari 2013 @ 22:50:

Ik vraag me opeens af of je zoiets nog verkocht krijgt op marktplaats. Of een rommelmarkt.
Jeetje Elmo wat een gedoe. Blij dat ie er uit is, knap dat je 'm gewoon weer inbrengt.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Madderijn schreef op 03 februari 2013 @ 22:50:

Maar idd: waarom ik er een heb gekocht is omdat tampons altijd pluisjes achterlaten (ook al zijn ze niet pluizig). Vooral op lichte dagen wanneer je hem eruit haalt. Dat kan niet gezond zijn. Plus veel kleinere kans op schimmelinfecties en idd geen stinkend afval. Dus nu ik het trucje eenmaal weet wil ik hem ook wel blijven gebruiken.
Dat had zo een parodie kunnen zijn op het 'help ik krijg mijn jasje niet meer uit' topic!

Gelukkig is het gelukt zeg, de horror!
stinkend afval? ik stop er altijd een plastic zakje omheen, knoop dr in en weggooien... niks stinkends...

maar to, knap dat het gelukt is en het weer probeerd! weet niet of ik het zou durven weer hoor
Deze bedoel ik dus: Merder in "Rits zit vast, krijg mijn jas niet uit"

Ik voel dat dit een forumklassieker gaat worden
Er zit toch een tuutje aan de onderkant? Kun je daar de volgende keer geen rietje in steken?
Of maak er een touwtje aan vast, net als bij een tampon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven