Welke naam past bij....
maandag 9 augustus 2010 om 14:32
dinsdag 29 januari 2013 om 20:33
quote:littlepeople schreef op 29 januari 2013 @ 19:20:
Wij zijn er, voor onze 2e zoon, bijna uit. Zoon 1 heet Julian. Voor de 2e twijfelen we nu nog tussen Tobias of Thijmen. Wat vinden jullie mooier/beter passen? Andere suggesties zijn trouwens ook nog steeds welkom!Tobias vind ik bijzonderder & mooier.
Wij zijn er, voor onze 2e zoon, bijna uit. Zoon 1 heet Julian. Voor de 2e twijfelen we nu nog tussen Tobias of Thijmen. Wat vinden jullie mooier/beter passen? Andere suggesties zijn trouwens ook nog steeds welkom!Tobias vind ik bijzonderder & mooier.
woensdag 30 januari 2013 om 10:46
maandag 4 februari 2013 om 12:53
Ik heb hier een maandje geleden advies gevraagd voor het broertje van Julie (Frans uitgesproken), maar we kunnen nog steeds niet kiezen... Momenteel twijfelen we tussen Filip en Mathies, maar bij beiden hebben we geen echt 'wauw'-gevoel.
Wat vinden jullie mooier passen bij Julie?
Lastig zeg, voor een meisje heb ik dat gevoel bij wel vijf namen en voor een jongen bij geen enkele
Wat vinden jullie mooier passen bij Julie?
Lastig zeg, voor een meisje heb ik dat gevoel bij wel vijf namen en voor een jongen bij geen enkele
maandag 4 februari 2013 om 13:48
@ Emma, dat is ook een beetje mijn angst. Ik vind Filip wel een leuke naam, maar eigenlijk pas over een aantal jaar, ik vind het geen baby/kleuternaam. Dat is natuurlijk ook wel een kwestie van wennen.
V.w.b. de naam, we zoeken wel iets met een Franse klank. Luc is mooi maar te populair. Onze achternaam eindigt op -ijn, dus Silvain/Silvijn/Valentijn klinkt niet mooi in de combi...
V.w.b. de naam, we zoeken wel iets met een Franse klank. Luc is mooi maar te populair. Onze achternaam eindigt op -ijn, dus Silvain/Silvijn/Valentijn klinkt niet mooi in de combi...
maandag 4 februari 2013 om 14:38
Julie en Louis lijken wel heel erg op elkaar qua uitspraak. Maar op papier staat het mooi.
Julian op z'n Frans lijkt mij mooi, maar dat kan natuurlijk niet bij Julie. Best lastig.
Ken je deze link al?
http://www.babybytes.nl/namen/herkomst/jongens/Franse/1
Julian op z'n Frans lijkt mij mooi, maar dat kan natuurlijk niet bij Julie. Best lastig.
Ken je deze link al?
http://www.babybytes.nl/namen/herkomst/jongens/Franse/1